Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lieverd, denk aan je! Hele dikke knuffel!!

2. Marnat fijn dat je dokter zo de tijd voor je neemt.. is ook niet niks wat er allemaal gebeurd is, lichamelijk en geestelijk, toch een aanslag op je lichaam. 'T is wel verwarrend voor jou met die plopjes enzo.
    Dus een drukke week voor jou nu, hopelijk wel leuk druk en gezellig.. hoop dat je ondanks alles wel een fijne kerst zal hebben en duim voor een goed 2012. Dat het zonnetje maar weer mag gaan schijnen voor jullie..
    Ik geef ook een knuffel :)

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dankje lieverd voor je lieve woorden doen me goed.
    Mijn lichaam is rustig nu.
    Ben wel af gevallen 6 kilo niet erg hoor alleen nu wel een vet rolletje hihi. we gaan een kinect kopen heb al ervaring aan de meiden gevraagt in een topic.
    De drukke week bestaat idd ook uit veel leuke dingen.

Hoop met je mee dat de zon voor ons gaat schijnen in 2012
    Voor jullie ook

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij wensen iedereen een liefde vol jaar toe.

We hebben een super drukke week achter de rug.
    Maar wel heel gezellig donderdag heerlijk gegeten daar na gingen ze nog bowlen maar wij zijn naar huis gegaan ik kon dat niet vol houden door ik de volgende dag moest werken.
    Gister van 14 uur tot laat in de uren groot feest gehad met de open dag van manlief zijn werk .
    We hebben achter de tap gestaan [ manlief] en ik vele wijnen en fris in geschonken was heel leuk om te doen .
    Zegt een collega van mij die er met haar man was [ collega van manlief] je hebt je beroep gemist :D
    Meiden velen van jullie weten dat wij geen drinkers zijn .
    Als ik zeg dat wij ieder twee biertjes hebben gehad en het dus super gezellig was. Dan weten jullie wel dat we genoten hebben.

Ik was bijna niet mee gegaan.
    Ik kwam thuis van mijn werk en zou me meteen douchen [later gedaan] .
    Mocht heel blij zijn dat manlief vrij was , want onze lieve kat[ zoon voor ons] Is ziek manlief is met hem naar de dierenarts geweest.
    Hij had bloed in de urine blaasgruis wel te verstaan.
    Kat had het laten zien door in de lege doos te plassen daar aan zag manlief dat er wat mis was.
    We hebben ander voer dieet voer en vlees om te zorgen dat het beter word.
    Dieren arts vertelde dat we er niets aan konden doen , want verder was/ is het een gezonde kat. mooi gewicht enz goed gekeurd dus.
    Was wel een duur bezoekje maar dat kan ons niets schellen alles over voor het lieve dier.
    Verder gaat het goed alleen het word nog een feest want hij moet een tablet hebben in zijn bekje , als jullie iemand horen gieren dan ben ik dat .
    En nee mis handel niet mijn lieve kat maar zorg dat het weer beter word.
    Mijn alles zie .

Straks boodschappen doen en vanavond gezellig naar mijn ouders en morgen naar mijn schoonouders.

Donderdag hebben we nog tussen door onze eigen kerst cadeaus gehaald een nieuwe video camera + een kinect , wij vonden dat we dat ver dient hadden naar al jaren elkaar niets te geven met kerst en verjaardagen.
    Het was nu tijd voor ons .

Dikke knuf van een snotterende marnat en man.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    We hebben tot nu toe twee gezellige dagen met ouders en mijn zusje zwager nichtje gehad.
    Nu deze dag nog gezellig afsluiten , we gaan naar de lichtshow in hortus vanavond , samen met mijn schoonouders wat we geweldig vinden. .

6. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.656
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben.Ik heb ook heerlijke dagen met familie achter de rug,nu maar aftellen naar oudejaarsavond;)
    Hebben jullie nog speciale plannen?

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Cillin@ Fijn te lezen dat jij ook hebt genoten van de kerstdagen .
    Onze plannen zijn met oud jaars avond zonder ouders door te brengen. Mijn vriendin en haar nieuwe vlam komen gezellig [ mis ook haar dochter] het jaar afsluiten.
    Mijn lichaam is rustig nu wat betreft de verwerking maar stiekum mijn gedachten liggen nog wel bij de wens, wat logische is .
    Daarom kiezen we er voor om het zo te doen , het was een bewogen rot jaar de steun van mijn vriendin hebben wij daar bij nodig . en zij heeft ook geen fijn jaar gehad.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gister heeft manlief me verrast met uit eten gaan na het winkelen.
    Heerlijk gegeten restaurantje zit er al heel lang nooit geweest.
    Zit een nieuwe eigenaar in en ik kan jullie zeggen topie !! keurig allemaal schoon en netjes op gediend . als de smaak politie daar zal komen weet ik zeker dat ze een sticker krijgen,
    Je kunt zelfs afhalen [ gaan we ook een keer doen] betaalbaar .

Wou dit even met jullie delen.

Gaan vandaag samen soppen in huis zo dat het keurig is als mijn vriendin met haal vlam zaterdag bij ons komt .
    En dan nog even stad in even er uit .

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #589 Marnat, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    Lieve allemaal

Hoe het nieuwe jaar voor ons begonnen is, 31 dec heel gezellig gehad met mijn vriendin en haar nieuwe vriend veel gelachen.
    Maar eerst had ik een beste dip dacht heel sterk aan de kinderwens en onze twee sterretjes.
    toen heb ik een gesprek met mijn vriendin gehad die heeft me op gebeurt , en zij mis moet je manlief wat meer knuffelen en vast houden mis ligt het daar aan dat jullie dat weer te weinig doen.
    Klussen stond ook op een laag pitje . nu weer goed allemaal . uit eindelijk een super leuke avond gehad . ons verleden [ troep ] op vuur gegooit en zijn er samen gezellig om heen gaan staan.
    Bier en champagne gedronken thuis en kan zeggen dat smaakte goed het werd half 3 dat we op bed lagen .
    1 JAN naar mijn ouders stamppot snijbonnen eten heerlijk .
    Daarna naar s ouders even geweest. 2 jan s moeder jarig ze moest weer voor chemo die dag , hebben wij alles versierd .
    Helaas ging het niet goed moest ze blijven.

schoonmoeder ligt weer in het ziekenhuis , haar tweede chemo gaat niet zo als het moet.
    Allergie door een middel. door ze geen warm eten heeft gehad twee dagen moet ze nu nog een nacht blijven ter observatie .
    Het middel krijgt ze nu wel . Haar haar is er al af en de pruik staat mooi pressies haar eigen haar.

Zo als nu lijkt doet het middel zijn werk en mag ze morgen naar huis.
    Schoonvader daar worden we ook zo moe van zeuren en nog een zeuren we zijn en klaar met die man. zij die jullie kunnen straks wel in het ziekenhuis eten ! wij nee we gaan goed eten ja zegt ie dat kan toch wij , platte aard hebben we genoeg gehad.
    Hij dacht dat we de 7 uur daar bleven .
    Mijn huishouden ligt behoorlijk achter .Morgen doet manlief de rest .
    Wij zijn moe en nog eens moe kommen nergens aan toe wouden vandaag samen door het huis maar in plaats daar van de hele dag in het zieken huis geweest .

Met veel moeite mijn was gevouwen nu draait er nog een was in de droger .
    Hoop zo dat mam de andere Chemo s goed door komt want anders zie ik er van komen dat we niet aan de verbouwing van de woonkamer kom .

Manlief moet nog een ding doen en dat is ongi halen want morgen komt het weer :D

10. Marnat wil je nog even een goed nieuwjaar toewensen.. ook al zal jullie grootste wens niet uitkomen, ik hoop dat jullie met elkaar toch ook geluk zullen vinden en plezier mogen hebben. Maar vergeef me dat ik toch stiekem blijf duimen en hopen voor jullie!
    Alle troep in het vuur in 2011 achtergelaten.. en gezellig het nieuwe jaar ingegaan lees ik.. fijn dat je vriendin er voor je is!
    Oh wat een gedoe met je SM, gelukkig werkt het medicijn nu wel. Wat is het toch een akelige ziekte kanker :(
    En het huishouden komt wel, eerst maar even uitrusten denk ik!!
    Nog druk op je werk??

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje wel jij ook n goed en en liefde vol jaar toe gewenst .
    Idd gelukkig werkt het medicijn , de eerste chemo kwam ze zo mooi door deze dus wat minder .
    Mijn werk gaat goed meis lief dat je vraagt.
    Moet vandaag de hele dag dicht bij huis.
    Bevalt heel goed nog steeds de mensen zijn ook nog steeds tevreden .
    Er zijn veel dingen verandert moet het boekje nog door nemen , andere organisatie [ maak schoon bij mensen thuis]

Ben jij en je mannetje de jaar wisseling beetje door gekomen?
    Ondanks alles ? knuffie

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier alles goed ben lekker veel met de kinect bezig , goed aan het opruimen in huis.
    Vandaag wel wat hooftpijn gaat vast wel weer over .

Genieten veel van elkaar .

Geen bijzonderheden te melden.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zomaar even een knuffel....* Knuf,knuf,knuf!!*

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dankje wel lieverd hoe gaat het met jullie lieve wondertje?
    Geef maar een dikke knuffel van tante marnat .

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Grr kan me zelf wel voor de kop slaan
    Heb op dit moment heel veel gevoel en emotie in mij wat ik graag met jullie wil delen.
    Maar krijg het niet op papier wil het wel gieren .
    De wens knaagt even weer aan mijn deur brr krijg het er koud van.
    Dit is iets wat ik niet wil , ik wil gewoonweg genieten van manlief zonder er aan te denken.
    Laats voelde het niet goed was net of het moest het klussen , we hebben het ook niet gedaan.
    Nu genieten we er wek weer van maar toch dwaalt het door mijn hooft
    Dat lieve heerlijk ruikend wondertje die er nooit komt.
    Het rouwen is nu echt begonnen voel ik slik slik!
    Wat een rot gevoel is dit lieve sterretjes ik mis jullie vreselijk .
    Ik geen mama in Riel lijf maar in mijn hart dubbel en dwars moeder van twee lieve sterretjes !
    En in die 14 jaar van vechten huilen strijden om een wondertje heb ik vele sterretjes in de lucht getoverd , en niet in mijn warm buikje die maar leeg blijft.

Maar in mijn hart blijf ik mama voor het leven en rouw ik voorlopig nog om de wondertjes die er niet komen.

Manlief is de liefste want die is bij mij en blijft wat er ook gebeurt in mijn leven !! we hebben elkaar .

Liefs huilend hart van marnat !

16. danip

danip Niet meer actief

Och lieve Marnat,

Dat die wens blijft knagen is ook zo logisch. Dit is iets wat je het allerliefst wilt, niet alleen moeder zijn in je hart maar ook het kindje mogen krijgen om voor te zorgen en van te houden. Wat je zegt is het ook, het is rouwen. Rouwen om die diepe, ontzettend diepe wens. Door te rouwen leer je het af te sluiten, het te accepteren, maar dit heeft alle tijd nodig. Huil zo nu en dan maar gewoon uit, bij je man, ouders of hier. Maar deze gevoelens zijn zo begrijpelijk. Ik had het zo graag anders voor je gezien :(

Gelukkig heb je zo veel aan je man, en hij aan jou. Dat is op zulke verdrietige momenten het enige wat nog een beetje helpt. Een arm om je heen van je partner die zo veel om je geeft.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je een mega knuffel geven. Ook al heb je er nu vast niks aan, weet dat er veel mensen hier, en in je eigen omgeving aan je denken. Knuff...

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Danip@ Slik huil met een brok in mijn keel om je lieve opbeuren de woorden.
    Rouwen is wat ik nu heel sterk doe lees ik in jou woorden. Zou ik het dan nu binnenkort gaan accepteren zoals jij zegt?
    Jou dikke knuf kan ik nu wel gebruiken meis . dankje pak danip heel stevig vast , oeps zit een buik in de weg hihi.
    Manlief steunt me idd heel goed ik ga hem ook flink knuffelen vanavond.
    Hij laat me nu ook even hier mijn gevoel weg typen.
    Lees in dit deel heel weinig op moment zit meer in de lounge .
    Moest dit gewoon even kwijt aan jullie lieve meiden,

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Lieve Marnat, wil je gewoon even een dikke knuffel geven! Ik denk vaak aan je en vind het echt super hoe je hiermee omgaat. En het rouwen hoort er ook bij en laat het ook gewoon toe. Goed dat je hier nog steeds van je afkletst dat lucht mischien een beetje op. Heb je iets symbolisch als aandenken aan je 2 kleine vlindertjes? Ik heb laatst een trollbead kraal gekregen in de vorm van een vlinder dit geeft mij een fijn gevoel. Knuf!!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dankje lieverd voor je woorden doen me weer goed.
    Nee heb niks als aan denken van de sterretjes de mk was ook heel vroeg ,
    Denk er soms sterk aan door ze met kerst er samen met mijn nichtje [tante zegger ]onder de boom cadeautjes uithadden moeten pakken .
    EN een nicht van mij vlak er achter aan ook zwanger was we hadden samen zwanger moeten zijn toen.
    Had er ook moeite mee dat kindje te zien , gelukkig begrijpt ze dat heel goed.

Ik heb al de meeste kleren aan mijn zusje gegeven , nu zijn er nog een bak met jongenskleren die wil ik ook nog ergens slijten.
    De spuiten liggen ook nog in de koelkast.
    En soms schrijf ik gedichten maar dat lukt me op moment niet .

Denk ook dat ik er veel moeite mee heb door dat de enige keer was dat we ooit zwanger zijn geweest in de 14 jaar dat we het hopen.
    Gek genoeg blijft het pijn doen en deze maand toch nog heel sterk merk ik.

Ben ik op straat of waar ook ben ik heel sterk en merk je het niet aan mij.
    Ik zelf niet in elk geval .
    Het hoort er bij en is normaal dat je er aan denkt dat je wens in duinen ligt maar ik moet verder dat is een feit ! ben daar even de weg in kwijt al ga ik wel door met genieten van alles om me heen.
    Genieten van elkaar enz.

Van me af kletsen helpt me nog steeds ook omdat velen van jullie hier nog lezen en mij soms te woord staan en mij er weer door heen trekken.
    Om die sterke vrouw weer naar boven te krijgen zo al veel zeggen ben ik sterk.
    Af en toe voelt dat niet zo , ook nu even niet .

20. spring

spring Niet meer actief

Lieve Marnat, sterk zijn is je zwakke kant omarmen. Ik had ook altijd het gevoel van ik moet sterk zijn maar door het toe laten van mijn zwakke kant ben ik veel meer mezelf geworden. Het gekke is dat ik daardoor ook meer gesteund en getroost wordt. Dat mensen zien dat ik het zo nu en dan nodig heb.
    Zelf neem ik binnenkort een tattoo van een slapend draakje voor het kindje dat ik nu nog bij me draag. Zo zal hij niet alleen in mijn hart blijven voort leven maar ook voor anderen zichtbaar blijven.
    Lieve Marnat rouwen is net als liefhebben keihard werken. Ik bid voor jou en je geliefde man dat jullie de kracht mogen ontvangen om dit verlies te kunnen dragen. Heel veel liefs Lente

Deel Deze Pagina