Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    We hopen het ook meis maar ben bang dat dat er toch voorlopig niet ib zit .
    Hoe graag we ook willen ,vakantie kunnen we ook op de buik schrijven ben ik bang en ons huisje verder op knappen ook .
    Zo lang het zo is met s ouders durven we niet ver weg te gaan Parijs of verder bedoel ik dan meer he!
    S moeder gaat wel weer goed ondanks de zorgen om haar man,
    Maar s vader dat is nog af wachten wat daar allemaal uit komt.

Geluk naast het geen wondertje krijgen . is op moment hier ver te zoeken.

Ja wij zijn gezond en blij met elkaar maar dat is ook even alles op moment.
    Genieten naast het grote verlies van een wonder ken ik even niet .
    Ja dat we elkaar hebben wel maar we willen echt kunnen genieten van het leven met elkaar leuke dingen doen enz,

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Weer bij s vader in het ziekenhuis geweest , het is een griep in de stoma . En hij was flink uit gedroogd Had geen dag later moeten komen . Had het heel erg af kunnen lopen slik, maar meneer trek zich er niets van aan als er dan gezegt word door ons of s moeder dat hij meer als ons moet drinken he!
    Wij normale mensen moeten 2 liter drinken hij met een ilo stoma 4 liter per dag . Omdat hij dunnen ontlasting heeft en dus meer vocht verlicht dan wij .
    Hij wou ook al zijn extra vocht er af hebben , omdat hij denkt dat ie daar door dunnere ontlasting krijgt en nu te veel vocht heeft . Nee dus meneer eigen wijs denk ik dan. pff het is zoon moeilijk mannetje .
    Hong nu ook een papier dat we hem niet aan mogen komen en kus mogen geven . ze weten namelijk nog niet of ie een virus of bacterie bij zich heeft.
    Toen we de eerste keer kwamen zijden ze al dat we afstand moesten houden.
    Voor mij en manlief kon het minder kwaad dan s moeder omdat zij chemo s krijgt.
    Maar zekere voor onzekere wel af stand houden zo lang daar geen duidelijkheid over is.

Thuis komen kleren in de was volgende dag andere aan , dus heb nu ook mijn werk broek niet aan gehad anders had ik morgen geen broek , dan maar even een wat strakke broek aan gedaan .
    Voorlopig licht ie er nog ze schrijven ook op wat ie zelf drinkt om te kijken of ie genoeg drinkt.
    Verder nog geen duidelijkheid .

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    pfff ook dat nog...oudere mensen drinken meestal te weinig maar dat je met een stoma meer moet drinken wist ik niet,weer wat geleerd.
    En dan ook nog zo eigenwijs,wel herkenbaar.
    Zo te lezen ben je bijna dagelijks in het ziekenhuis!
    Sterkte ermee,hoop dat het goedkomt.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heel veel sterkte voor jullie
    wat een zorgen allemaal weer :(

Liefs!!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Chillin@ Dankje lieverd . Zo leer je nog eens wat meid hihi.
    Gister zeurde die niet , zijn zus was er ook .

Ella@ Dankje lieverd . de zorgen gaan hier nooit meer weg lijkt het wel , ze worden ouder en dat merk je .
    Mijn ouders worden ook ouder maar die hoor je nog niet .
    Mijn vader en moeder hebben ook al in het ziekenhuis gelegen .
    Vader paar jaar geleden met hart problemen hart werkt voor 37 procent . Gaat allemaal goed , moeder is 2010 gevallen met de sneeuw dat wist je al toch?
    We blijven niet eeuwig jong !

S vader gaat weer wat beter de extra vocht is er af , alleen heeft ie een beetje koorts , [ hoe nu is weet ik nog niet]
    Vertelde hij ons dat ie thuiszorg voor douchen kreeg maar tegen s moeder zij die aan de foon , wij hebben een stroeve vloer dus red ik me wel . mam zegt ik laat me nog wel douchen .
    En dat moet jij ook doen je weet het nooit , slap op de benen staan en hup daar kun je liggen. maar nee eigen wijze man grr.
    Zusters hadden s moeder gebeld dat ze meer zorg kregen fijn zij mam .
    thuiszorg was gister ook al geweest mam wist nog van niks .

Vandaag gaan we wat voor ons zelf doen , heeft mam ook gezegt tegen pa . vanavond gaan we wel met ma heen .

Pff moe moe word je van die man .
    We komen nergens meer ik moet er gewoon even uit !

6. danip

danip Niet meer actief

Goed om jezelf denken hoor Marnat! Ga maar lekker wat voor jezelf doen met je mannetje vandaag. Even wat stress van je afschudden, dat heb je zo nu en dan echt nodig!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed baas ik zal om me zelf denken :D
    We weten nog niet wat we gaan doen , maar wel wat we volgende week gaan doen.
    Als we het weer moeten geloven wil manlief schaatsen brr eng op natuurijs moet ie mij er eerst wel weer op slepen .
    En veel wandelen heerlijk!
    Als kleine meid van 10 door het ijs gezakt en nog altijd weer bang .

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #648 Marnat, 28 jan 2012
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
    Oja ella wanneer kom je kijken naar de kleertjes lieverd ?
    En loopt mijn grote vriend al ? bijna 1 al weer vliegt de tijd.
    Nieke loopt loopt achter loop karretje zo leuk om te zien zij zusje .
    4 Feb gaan we het zien , en ze heeft mijn zelf gemaakte trappel zak aan . kreeg gister foto s van slik om te zien maar voelt heerlijk toch wel. als het me lukt staat er gauw 1 op mijn hyves .

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lieve knuffel vanaf hier. ga anders lekker uitwaaien, sleep jij je man gewoon van t ijs af. kan me voorstellen dat je daar trauma aan hebt overgehouden. ik durf zelf ook alleen op ijs waar ik hooguit tot mn knieen door kan zakken haha.
    Sterkte met je s ouders!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Chantal @ Als ik op het ijs moet manlief er af slepen dan gaat dat eerst met knikkende knieën hihi.
    Hij zal wel moeten helpen anders kom ik er niet op.
    Uit waaien is zo ie zo de bedoeling .
    Het weer blijft goed vandaag fietsen is ook een optie .
    Maar de auto van s ouders hebben we ook tot onze beschikking .
    We komen er vast wel uit , zo eerst maar een broodje eten .
    Dankje lieverd .
    Hoe gaat het met jou ?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Beld s moeder mij net met de melding dat s vader naar huis mag !
    Zegt ze eerst ik schop je schema in de war want hij mag naar huis.
    IK: Ja dat zijn we wel van jullie gewent op moment :D
    Zegt manlief later dan gaan we morgen wel leuke dingen doen , en mis vanavond naar de bios .
    Blijkbaar mogen we pa ook aan raken anders sturen ze hem toch niet naar huis lijkt mij.

Nu maar hoop dat ie er wat van geleerd heeft en goed blijft eten en drinken.

12. Wat is er veel gebeurd met je schoonouders, gelukkig gaat het nu weer best goed met ze! Dat was even schrikken zo te lezen!
    Gek dat het zo glad was bij jullie, hier is het helemaal niet glas geweest. Heeft manlief je kont nog even gemasseerd? :D
    En logisch dat je moeilijk genieten kunt nu, het is sowieso moeilijk als je je grootste wens, dat enorme verlangen, moet laten gaan en onderdrukken.. ik vind het knap hoe je het doet! Het kost hier zoveel moeite terwijl wij wel kinderen kunnen krijgen..

Ik hoop ook op beter weer, kan ik tenminste weer makkelijker het huis uit. Wil graag leuke dingen doen met zoonlief, beetje ontspannen, maar met die regen wordt dat ook niks.

Kom, we gaan de wolken wegjagen, dat de zon buiten gaat schijnen en in ons leven :)

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marnat zoekt heel hard naar een zonnestraaltje na ze de wolk heet weg geschopt :D:D maar geen zonnestraaltje te zien.
    Pff ga ik net broodje eten , snij ik me in de vingers , manlief kom maar even bij ome dokter. Ik kan jouw ook niks zelf laten doen he :D

2012 Nu vernoemd naar stuntelende marnat !! :D

Idd veel gebeurd met s ouders , als ik s vader zo op haal zet hem thuis vast op een stoel met plak band om hem heen en koest jij :D

14. deze stuntel heeft vanmorgen haar lievelingskopje op de grond laten vallen.. ook erg handig vandaag! Maar gelukkig geen verwonding hier, jij niet diep gesneden hoop ik?
    Goed idee om je s-vader vast te binden :D

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Babyengel @ Nee heb me niet diep gesneden .
    Zonder van kopje maar beter kopje dan jij stuk toch?

Schoonvader is weer thuis en heb hem op de stoel gezet .
    Maar meneer moest weer van alles. ik zeg wat moet je nu ja waar is mijn ziekenhuis pas? in je tas zeker nee dus was nog in het ziekenhuis meneer niet bij de balie geweest om dat mee te nemen ow ow nu sturen ze het op.

S Vader heeft wel een virus genaamd rota virus we moeten wel nog uit kijken hand geven mag maar wel na tijd handen met blouw spul wassen. mam moet handschoenen aan bij aan raak king kleren wassen .
    Ik raak vanwege mijn werk vader dus nog maar niet aan .
    En als wij 4 feb naar mijn zusje gaan kom ik voor tijd niet bij hun .
    Omdat ik dat risico voor kleine Nienke niet wil lopen . Die is daar heel vatbaar dan voor .
    We hebben bij de aldi ook direct handschoenen gehaald voor mam .
    Wij gingen net weg bij ze zeg ik wij gaan naar de bios , zegt
    s vader nee dat kan niet . Ik hoezo niet ? er is voetbal , ja en! voetbalt wel zonder ons. later zegt veel plezier ik zie jullie vanzelf een keer weer .

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bios zijn we niet geweest was geen leuke film , de leuke films zijn alleen overdag. Hebben we maar een film thuis gekeken happy feet 2 ! Was heel leuk , en toen hamburger gehaald bij de mac , en gister trouwens softijs gehad had ik zin in.
    Heb al door trek nu neem ik een negerzoen , ken er niet mee zitten op moment . Kinect doen we aankomende week wel weer .
    Als mijn buik op de ene manier niet groeien wil dan maar op de andere manier.

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nou voorzichtig dan maar met het rota virus. ja dat blauwe spul is sterilium, dat dood alles. Wat sneu voor schoonmoeder dat ze haar man niet mag zoenen en aanraken. Heftig, ook voor je man! Mijn kleinste heeft ook een ileo stoma gehad, wat een ellende was dat. Bij hem kon het gelukkig hersteld worden, maar hij is er nog vaak (dood)ziek van.
    Sterkte en ik hoop dat je eigenwijze schoonvader niet meer zo eigenwijs gaat doen!:p

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wat raar.. nou das niet de bedoeling. ga morgen in de herkansing dan maar...

Deel Deze Pagina