Moet het toch even delen . Gister morgen had manlief brood voor ons gesmeerd pindakaas op brood , normaal heerlijk maar bij het zien werd ik al beroerd pff niet normaal[ niet overgegeven ] wel wat gehad van het brood . Manlief vanmorgen hoe gaat het ik weer raar gevoel zij ik. Manlief gaat werken , ik kleed ,me net aan om half 8 en floep daar ging mijn lekkere broodje met boterham worst er zo weer uit. Nu nog raar gevoel doe maar even kalm aan vandaag pff . Raar lijf gratis afhalen hih. Ik zit een dag voor nod , nooit gehad dit weer wat nieuws!! Moeten we hier nu van denken....
He bah das ook niks zo. Stiekem hoop je dan toch he?? Beterschap........ ps Ik begreep je krabbel niet op hyves, wat bedoelde je??
Ons kleintje , ella , Brabbel. Tja wat moet je denken : griep is jaren geleden , spanning door alles wat er gebeurt is zou kunnen , zwanger uit gesloten zou je zeggen maar kans is er heeeel klein. Ben nog niet helemaal er weer zwaar op de buik pff kom maar ongi plaag me niet zo . Brabbel. bedoel je de www die er nu op staat ? Wandelen als er sneeuw licht doen we altijd heerlijk. Manlief belde net we moeten ww aan vragen ze kunnen niks meer doen pff toch nog ww. Morgen is ie thuis , 1 voordeel : ik hoef geen huishouden meer te doen joepie!!! En geen zorgen we waren al voorbereid veeel eten en drinken in voor raad . vriezer vol enz. Nu ga ik wel wat vaker in de planning kijken om extra te werken , had al 1 extra . Vanavond gaan we naar Noordlaren ,marathon kijken andere jaren konden we niet .
jeetje marnat wat apart weer dat lijf van je! Toch ook wel weer spannend 1 dag voor nod.. ik zeg; de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor!
Wat kan je lijf soms rare streken leveren.... Knuf!!! Mijn lijf doet ook raar... 2dagen voor NOD ongesteld.... IUI2 mislukt :'(
Katek@ Ja hoor de klok staat weer gelijk , daar was ongi al . De wonderen zijn de wereld uit hier . Maar nog wel beroerd , heb al een cracker liggen om op te eten maar geen zin. Sultana gaat er wel in . Chantal @ Lieverd grrr knuf voor jou , het moet dit jaar gewoonweg wel gaan lukken voor jou punt. Lopen we gelijk nu , maar ja daar heb jij niets aan . Ga je meteen door of neem je even rust?
Ons kleintje@ Ja maar niet overgeven , en de tampon zit weer vol . Dus weet wel zeker dat de boot weer ver weg vaart ! hou het in de gaten houd de misselijkheid weer lang aan gaan we naar de dokter .
Dankje lieverd idd jammer , maar we gaan weer gewoon door met oefenen Zo lang ik niet in de overgang zit is er een kansje . En laat ik de epilepsie medicatie niet door gaan , meld ik dat niet in het ziekenhuis. Dat ik daar weer mee kan starten. eigenlijk moet dat wel zij mijn arts maar ze begreep wel dat we het eerst zo doen. Zo lang het zonder aan vallen gaat .
Dankje schatten! ja sorry hoor als als er gekke dingen voor mijn nod komt moet ik het toch met jullie delen. En heb ik toch weer stiekum zo iets van .......... maar helaas lichaam spoelt zich weer flink schoon !! We gaan weer vrolijk verder met de dingen die god verbied . Gister avond even gezellig naar mijn ouders geweest , miste ze behoorlijk. Was heel gezellig , we hebben het over alles en nog wat gehad. Zaterdag mijn lieve Nienke maar even extra knuffelen. En natuurlijk toen ik gister morgen na het werk ging reed er al eerste een moeder mij voor bij met kind . Vaak als ik net ongi word , als of het gewoon zo moet .
confronterend he marnat... tuurlijk blijf je hopen! gun het jullie ook zo. Fijn dat je naar je ouders bent geweest! En zaterdag maar even flink knuffelen met je nichtje! Liefs!
Marnat is trots op haar zelf, ben net met manlief terug van wandelen , en hebben over het ijs gelopen. ja ook ik op het ijs ben zo trots En mijn huisje was al schoon toen ik thuis kwam van mijn werk , manlief al gedaan ook trots op hem Hoef ook niet te koken , de ww heeft ook zijn voordelen Chantal@ Ik pak de knuffel mm heerlijk Ella@ Ik ga zeker Nienke goed knuffelen en nee knijp haar niet fijn hoor. Wanneer kom je naar de kleertjes kijken lieverd ? Geef jij Evan even een knuffel die moet ie geloof ik nog hebben omdat ie een jaar is geworden oeps helemaal vergeten. Jij ook nog gefeliciteerd , 1 feb toch?
Ojee meiden help manlief en ik gaan morgen na boodschappen doen , schaatsen tril nu al als een rietje .