ja precies , lijkt me idd lastig als je zelf ook wat kwijt wil en je merkt dat er nauwelijks/slecht naar wordt geluisterd... Jakkie niks aan kokhalzen Succes met werken!!! hopelijk voel je je dan wel wat beter!
Ella@ Idd nou heb ik wat hoor ! Was bekaf na mijn werk , en last van de rug, nu nog pff . Manlief zij meteen als dat zo blijft ga je er maar weer mee heen. Ik ach zal ongi wel zijn , ja dat is zo maar als het na tijd aan blijft ga je er mee heen. Hooftpijn moe stress spanningen om gek van te worden . En mijn lijf nog even en ik zet hem op marktplaats . Wie wil weten hoever voor nod : 9 dagen .
Dikke knuffel voor jou. Denk dat deel komt door alle emoties en spanningen van afgelopen tijd. Die doet rare dingen met je lijf.
Zonnetje@ Las ik het goed , heb je een emy aan boord? Duim meis , zo denk ik ook dat het komt door de afgelopen tijd, maar het iedere keer weer , zo ver voor nod. Dus je zou denken dat er wat moet zijn , bloed is al onderzocht is niks mis mee . Als het zo blijft na nod ga ik naar de huisarts weer en dan maar met haar overleggen wat te doen. Hier word je ook niet goed van, als ik bv dag weg wil kan ik niet steeds moe zijn he .Moet wel gezellig blijven en kunnen genieten van de dag. Chantal@ Zit jij ook op wachtbankje zag ik duim duim. Blijf jij maar hopen voor me lief . Heb besloten om na werk maar eerst te gaan liggen om lijf rust te geven , zolang er geen ongi is.
Ik heb inderdaad gisteren een tp gehad. Laatste cryo van deze ronde. Daarna nog geen idee mocht het niet lukken. Stress heeft invloed op heel veel dingen. Vooral op maag, schouders en energieniveau. Maar ook op bv je gebit en haren. Je kan evt uitzoeken of je verzekering alternatieve zorg vergoed en daar wat mee gaan doen als het vergoed wordt. Bv homeopatie. Die hebben soms een andere benadering. Hier ook veel baat gehad met bach bloesem. Maar dat moet je wel zelf willen. Dat kan je ook bij sommige drogisten kopen. Maak er zelf meestal een verdunning van. Evt googlen voor info. Succes
Zonnetje@ Ik hou niet zo van dat homeopathie spul , en daar bij komt heb al genoeg troep in mijn lijf gehad. Zoals ik al eerder schreef mocht het gebeuren dat epilepsie weer komt , krijg ik genoeg rotzooi in mijn lijf. Voor mij alleen para , en anders een gesprek met huisarts die ons goed begrijpt . En als alles goed gaat is ons plan om mijn 40 groot te vieren , hangt deels af of s moeder zich goed voelt dan. Wat we gaan doen weet ik nog niet . En 25 juni dat weekend willen we weg als dat financieel kan , en anders uit eten en naar een eiland een dag. Plannen genoeg alleen hopen dat er geen rare dingen gebeuren. Wij en wat willen de laatste tijd , gaat vaak mis.
Ik kan me voorstellen dat je genoeg rotzooi in je lichaam hebt gehad. Hoop voor je dat er een betere tijd aan komt. Volgens mij ben je volgende maand toch jarig? En in juni dus ook even lekker weg. Hoop dat je schoonmoeder goed opknapt en alles weg blijft. En als jij je het orettigste voelt bij je huisarts moet je je dat gewoon doen.
Met mij gaat het wel heb alleen nog last van de rug waar dat door komt geen idee heb niks geks gedaan . Licht hooftpijn komt nu opzetten en nog moe . Manlief weer aan het werk maar nog steeds niks gehoord van de ww pff . Vandaag was ik vrij heb ik even wat dingen schoongemaakt zo dat het weer keurig is met mijn verjaardag. En ella ik geef jou een tik voor de kont , je mag toch niet een client vergeten foei en dan nog wel mijn s ouders ! En niet te veel lol maken he daar wel werken . En brood eten van hun foei Ik hoor alles En wat was er dinsdag zo spannend!! stond op hyves .
Vanmorgen ging ik door de grond . Z'n pijn, nu gaat het weer moet er bij zeggen dat ik veel lig en nu een kussen achter mijn rug heb. En dat de pijn verzacht, en zo straks pijn in de borsten en tepels jeuken . Lijf van mij is flink aan het rouwen, pijn in de zij . Ongi mag daarom nu wel komen ben zat van die zeurende pijnen van mijn lijf pff.
marnat , nou idd zeg! zo te horen hoor jij alles! haha had verkeerde beleg op broodje gesmeerd en mocht em opeten maarre sterkte met je pijn...... niet leuk!
Pijn gaat vandaag wel heb net de boodschappen binnen ppf ben er moe van . Moet nog afwassen pff mijn ouders komen gezellig vanavond . Jij gaat weer naar mijn s ouders , doe ze een knuf van ons. Ze zijn er op uit geweest vandaag samen na lange tijd. Ze belde mij of dat wel mocht en of we de auto niet nodig hadden. Dat hoeft ze niet te vragen lijkt mij. Zeg ze maar dat mijn tweewieler [ fiets wel wilde fietsen] en de boodschappen prima in ons karretje paste . Zo nog maar even hangen op de bank anders ben ik geen mens vanavond. Heb trouwens ook nog twee pijnlijke borsten in de aan bieding wie bied! groot ook nog .Ongi komt over 4 dagen flink binnen zegt mijn gevoel.En die krengen .
Ik word hier echt helemaal gek van mijn lijf! Moe en last van mijn borsten en jeuken die krengen pff. Echt meen het nu echt nog even en hij gaat op marktplaats of wie hem hebben wil kan hem halen. Waarom zijn er geen luikjes te koop om te zien wat er binnen in gebeurt? laat die ongi dan eerder komen want hier word ik niet goed van. Wil na bed maar lukt dus niet pff. Nog 4 dagen wachten duurt me te lang hoor. Even van me af schrijven hoor grrr . Ontlasting om de dag of twee drie dagen helemaal niks. Ga het bij houden nu .Vandaag dus niks .
Jeetje marnat, wat is je lichaam weer lekker bezig (not).. Duurt dan lang he 4 dagen.. Probeer wat afleiding te zoeken. Volgens mij wordt het vandaag weer mooi weer! Dikke knuffel van mij!
Katek@ De afleiding is er wel gister ook ouders waren hier , en Fc groningen nou knude dan pff ze waren weer helemaal niks stel amateurs. We gaan opruimen vandaag en waarschijnlijk een stukje fietsen , pak alle mooie dagen weer om te fietsen . We mogen van mijn ouders als we een keer willen in hun caravan, ze doen hem mis weg.Ze wonen zo mooi en genieten er zo van dat ze er over denken . We zullen zien wat er gaat gebeuren , ben al lang blij dat het weer super tussen hun gaat. Nienke word een jaar ben al aan het denken wat te kopen , maar nog geen idee .Had al een topic er over geopend . Lieve meis is wat ziekjes ze had verhoging straks even bellen hoe het nu gaat. Heb goed geslapen we gaan zien wat de dag weer brengt. Heb als eerste onze tweede telefoon in de asbak gegooid had keuren al heel lang , piept steeds s nachts . Ben gevaarlijk vandaag alles wat het niet meer doet of niet gebruik gaat weg. En nu aan de koffie even pc tijd. *wolkjuh* duim ook voor jou.
Hey Marnat Wat hebben jullie toch al veel mee moeten maken zeg Het is allemaal zo ontzettend heftig en oneerlijk, weet niet goed wat te zeggen, alleen dat ik erg met je meeleef en aan je denk Hele dikke knuf!!
Wat lief slik dankje meis. Tja geluk werkt niet echt hier , en dan nu weer een vervelende ongi ronde zo . Al gaat het nu goed vandaag nog geen gekke dingen. Rug gaat ook goed , ga zo toch even naar buiten stukje wandelen , fietsen hebben we nog niet echt puf voor.
Marnat, wat doet je lijf weer vervelend! Je mag je borsten wel bij mij brengen als je ervanaf wilt . Nee serieus, heb je altijd veel last van PMS? Ben je al ongi geworden? En nog lekker gefietst? Hier schijnt zo nu en dan de zon tussendoor afgelopen dagen.. en bij jullie?
Babyengel@ Fietsen is er gister niet van gekomen hadden geen puf , en voor een heel eind vonden we het nog te koud. Hebben een stuk gewandeld en een maand menu bij de chinees gehaald mmm vandaag heb ik er weer van gegeten. En vanavond witlof schotel mmm bord vol en een beetje , hou de trek erg op moment. Vandaag geen pijntjes , alleen had ik vanmorgen het gevoel ongi te worden maar nee nog niks. Geen bruinbloed of wat ook , komt woensdag gewoon zonder pardon. PMS wat is dat sorry zal wel even een leek zijn , om het te weten. S winters vaak als de vorst goed streng is vaak last van , deze keer dan niet. Maar voor mijn ongi nu heel erg pff. Vanaf vandaag gaat het goed wat klachten betreft . Alleen een dikke buik voor mijn gevoel . Morgen nog 1 dag te gaan .