Ik kom hiet niet zo veel maar wilde je toch weer even laten weten dat ik nog altijd aan je denk. En kom je ook even een dikke digi knuffel geven
Redelijk goed. Veel last van krampen en niet kunnen poepen ondanks dat ze er medicatie voor krijgt. Ook is haar schedelnaad dicht en moeten we 9 mrt naar het skz om te kijken of ze geopereerd moet worden.. Even wat spanningen dus.. Maar goed het is niet anders. Ik vind het heel moeilijk om hier te komen... Ik weet hoe graag jullie het willen... En ik gun het jullie zoooo.. En dan wil ik liever niet zeuren over de dingetjes van onze kids.. Xxx
Lieverd het zit ook niet mee he sterkte er mee. Je zeurt niet en dan nog ik vraag er nu om toch? Dikke knuf voor jullie
Je bent een topper meid. Ondanks alles lees ik toch nog veel medeleven voor andere meiden op het forum!
PMS.. is pre menstrual syndroom. De klachten die je na je eisprong krijgt door het stijgende progesteron. Hier ook altijd last van, lijken dan wel zwangerschapsklachten bleh. Knuff denk aan jullie. Hoe is het met je man?
Heb ik daar nu dan last van? Weer wat geleerd huisarts de vorige keer niet over gehad. Met manlief gaat het wel goed zegt ie , heb even voor je gevraagd. Zwerft hier ook wel eens rond. Caruli@ Ik een topper nou zo voelde ik me de laatste tijd niet hoor .En nu ook nog niet ben moe en hoop dan ook zo goed te slapen dat wil ook niet altijd. Die rottige ongi kwalen die zo verdomt veel op zwangerschap s kwalen lijken grrr, en dat rouwen van mij blehe . Welterusten meiden . Jullie zijn schatten !!
babyengel en marnat ik wil jullie nog hartelijk bedanken voor jullie lieve reacties op mn topic. Het gekke is dat ik nergens last van heb, TOTDAT mn ongi bijna aanbreekt. Denk eigenlijk dat het mn darmen zijn die aan het rommelen zijn omdat de baarmoeder zich aan het voorbereiden is voor een menstruatie??? (wat klinkt die zin toch raar, weet niet of het logisch klinkt) Of nu ik lees over PMS, kan ik ook vast hebben.... pffff wat een vrouw toch wel niet allemaal moet meemaken met haar lijf. Maar misschien is het inderdaad geen gek idee om mezelf eens te laten checken. Marnat hoe voel je je vandaag?
Wolkjuh@ Graag gedaan en een check kan geen kwaad . kan je alleen maar rustiger maken. Ja en een lijf van een vrouw is een raar ding . Meis hier gaat het goed lekker gewerkt . Broodje net gehad gingen er goed in , niet heel erg moe vandaag valt mee . Moest wel veel plassen vannacht pff heb meer op de wc gezeten dan op bed gelegen. En meestal hoef ik niet op mijn werk naar de wc nu wel drie keer , heb de wc al vaker gezien dan normaal , sjeik straal ben ik . Verder nog geen teken van ongi . Zo even de was vouwen en afwassen verder zien we wel . Knuf
Meiden Hier nog geen ongi te bekennen !! Alleen jeukende borsten vandaag en een buik niet normaal . 1 dag over tijd zal de overgang toch nu in slaan? Of komt het door het schrikkeljaar lichaam daardoor in de war? Wat het ook mag zijn testen doen we niet , haal er ook geen , geld verspilde rij in onze ogen. Heb de hele dag gewerkt was heel moe ga daarom ook op tijd op bed. Plas me lek zware borsten mijn lijf is van slag . Ongi waar blijf je nauw??
Het is meer dat mijn lijf raar aan voelt als of er wat gaande is zeg maar , maar wat?? wat moet je er van denken lang geleden dat ik een dag over tijd was. Tranen in mijn ogen, wil ook niet denken zou het. Want ik voel gewoon dat ongi komt mijn lijf is in de war zo voelt het. Is het gek om toch wel wat te denken? Manlief wil een maand wachten , hij gelooft er ook niet in . Eerste wat ie zij toen ie thuis kwam ongi er al? nee dus. Wil wel naar bed maar ben zo bang dat ik ga piekeren . Wat kan ik er aan doen om dat te voor komen ?
Het is niet te voorkomen meid, is normaal fat je gaat piekeren. Zou ik ook doen in jou situatie. Ik snap best dat er ergens in je achterhoofd een stemmetje zegt: wat als.. Zou het?? De enige manier om van die twijfel af te komen weet je wel he. Lastig hoor. Maar ik blijf altijd nog hoop voor jullie hebben. Wonderen zijn de wereld nog niet uit meid. Maar snap wel dat je je daar niet aan vast wilt pinnen. Xxx
Caruli@ Ik snap jouw zeker , morgen weer de hele dag werken extra uren . Stort me volledig op mijn werk . En idd wil me er niet aan vast pinnen , als ik er aan denk schut ik mijn hooft zo stem ga weg. Er over dromen heb ik ook al gedaan , verjaardag kado voor mij . Maart word ik 40 , bij een etentje vertelde ik het in dicht vorm. zo stom om daar over te dromen. Wanneer krijg ik rust in mijn hooft? Zo niet lijkt me maar het is nu zo lastig het weg te drukken al wil ik het wel. En idd wonder zijn de wereld nog niet uit. Maar je gelooft het toch niet na 14 jaar spontaan??
Hoe is het nu met je Marnat? Al ongi geworden? Natuurlijk hoop ik van niet, om de goede reden. Maar wat moet dit zwaar zijn nu zeg voor je. Ik weet niet of ik het zou kunnen, om géén test te doen. Die hoop hè, ppppffff.... Zucht.
Hey Marnat, lees nog steeds geregeld mee in je topic. Wat een onzekerheid, ineens weer overtijd. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt want deze onzekerheid is natuurlijk ook niks. Snap dat je niet wilt testen, geen teleurstellingen meer wilt. Maar zou toch prachtig zijn als het jullie na zoveel jaar alsnog gegund is om spontaan zwanger te worden. Hoop, duim en bid voor een wondertje!