Lieve meis ik denk helemaal niet jij hebt makkelijk praten. Ik weet dat het voor jou ook geen eenvoudige weg is geweest , en jij weet dat ik het jou gun meis. Boos ben ik wel maar idd op wie? mijn lijf gunt het ons gewoonweg niet ! Alleen de vraag blijft waarom niet? Dat vertelt mijn lijf ons helaas niet. Oneerlijke wereld is het en blijft het helaas ook. Lieverd ik hoop dat alles goed verloopt bij jou! Ik kom er wel weer door mis dat ik in mijn vakantie een keer weer instort maar dat zullen we zien. Ga in elk geval genieten en er samen met manlief van genieten.
Helaas weten ze nog niet waarom het bij de een wel lukt en bij de ander niet. Aan de andere kant heb je via deze weg maar 3 pogingen, terwijl mensen die spontaan zwanger worden soms ook maanden bezig zijn. Kan best zijn dat als je bv 10 kansen hebt het wel lukt, alleen kan dat helaas niet. Succes nog met alles. Hier heb ik afgelopen maand ook even stilgestaan bij het feit dat ik al 3 tp's heb gehad zonder resultaat. Dat ik in mijn handen mag knijpen dat ik cryo's heb. Want anders was het bij ons ook definitief over. Heb hier echt even bij stilgestaan dat ik vorige ronde ongi wordt na een mislukte tp.
Jij bent lief!... Dat vind ik zo knap, dat je ondanks je eigen gemis het een ander wel blijft gunnen. Dat is echt jouw kracht en daarom heb ik er alle vertrouwen in dat je dit een plekje zult kunnen geven. Mijn leidinggevende is, na 5x IVF, 3 jaar geleden gestopt met behandelingen en zij negeert mijn zwangerschap echt als een zere kies. Er kon nog geen kleine felicitatie van af. Dit is erg lastig werken kan ik je zeggen. Ik hoop dat jij waakt voor deze verbittering, niet in de laatste plaats voor jezelf, zodat je volop van het leven kunt genieten.
marnat , hoe gaat het met je? reed gisteren nog even door jullie straat.... moet altijd aan je denken hoor!!! Liefs!!!!
hoi, nav van het boek van br beer (amerika) ben ik terecht gekomen in een forum. Kennelijk doen ze in belgie en in duitsland onderzoeken naar het immuunsysteem. Zoals het lichaam je hart kan afstoten kan je lichaam ook een foetus afstoten. Ik heb nu dus een afspraak in het uza in brussel een afspraak gemaakt om met hem alles te bespreken en om ook een behandeling daar te laten doen. Ik heb nuu 2 iui gehad mislukt en ben een schildklierpatient. Er is helemaal niks gevonden waaaaarom ik niet zwanger kan raken. Ik heb in september een afspraak, Ze kijken dan al je cellen na en zien of eventueel je immuunsysteem te vel reageert.
marnat, ik heb geen woorden, maar wil toch wat schrijven. ik vind het knap en moedig van je, dat je dit topic hebt geopend en hier je verhaal doet. voor sommigen is het (hoe verschrikkelijk ook) realiteit dat zij eens de conclusie moeten trekken dat het niet gaat gebeuren... wat een verdriet. ik hoop dat jullie een mooie, andere invulling aan jullie leven samen kunnen geven, al zal dat gevoel van leegte door niets gevuld kunnen worden. je neemt het met je mee, waar je ook gaat. Alle goeds, voor jou en je man. En vooral wens ik jullie enorm veel liefde toe.
Hoi Marnat, Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik dit vraag(en anders moet je het maar zeggen)maar weet je inmiddels hoe het met jou schildklier is? Dit is bij mij de reden waarom het 10 jaar lang niet lukte,er loopt ook een topic hier en het knaagt aan me,omdat ik steeds denk,misschien is het bij Marnat ook zo? De schildklier is zo belangrijk voor bevruchting en als dat lukt,dat het ook blijft zitten.Zeker omdat je nog "maar" 39 bent. En dan bedoel ik,niet dat ze er op je 45e achterkomen en dan is het te laat,zou zo zonde zijn.
hoi, ik heb namelijk ook een schildklier probleem. mijn tsh is onder de nul en t4 18.9 maar het duurde echt een tijdje voor dat ik onder de nul zat 1 jaar!!! Ik ben nog steeds niet zwanger hoor, maar ik denk dat je ook echt verkeerd aan het zoeken bent! chilin, mag ik vragen ben jij ook een schildklier patient? zo ja hoelang duurde het voordat jij zwanger was
Soura@ Sorry maar ik vind de manier waarop jij mijn topic in komt zo van heb je gehoort van !! Naar mij toe niet leuk. Als je eerst eens goed leest , Kinderloosheid staat er voor mei niet voor de lol. Het is lief dat je ella het uitlegt , maar ik heb daar niet om gevraagt! Graag de volgende keer via pbb als iemand daarom vraagt. Marha@ We ziijn er hier voor elkaar en gunnen het iedere vrouw die een wens heeft. Ik ben idd sterk en put kracht uit vele dingen om door te gaan , en er een mooi goed leven van te maken samen met manlief. Chillin@ Ik heb geen last van de schildklier mijn cyclus is goed , een enkele keer dag of 2 te laat , maar normaal altijd 28 dagen. Ik zoek niet meer naar hoe en waarom het niet wil. ] nog niet geen zin in] we zijn alleen en dat is een feit en daar leren we nu mee omgaan. Dat gaat prima zo. Op dip dagen na reden we het samen heel goed. Onze kat geeft ons ook veel kracht en liefde om daar te gaan.
marnat begrijp je helemaal hoor! fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met jullie! vond het ook wel wat apart van Soura , ze kwam ineens met een term.... wist niet wat het inhield! sorry daarom vroeg ik even om uitleg.. ben je een beetje lekker aan het genieten van het mooie weer? Eindelijk weer eens de zon!!!
Ik vind het zo naar om te lezen dat het voor jullie ophoudt.... Zo ontzettend oneerlijk.... 13 jaar lang vol gehouden en nu moeten jullie het opgeven.... Ik hoop zo dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!!! Heel veel sterkte meid,dit lijkt me echt zo moeilijk voor jullie. Dikke digi knuffffff van mij!
Knap? dankje meis ik vond en voelde aan mij zelf dat ik daar goed aan deed . En mijn verhalen idd kwijt kan. Maar ook op deze manier laten zien dat zwanger worden niet over rozen gaat en het vaak / soms met veel verdriet en strijtlus gebaat gaat. Er zijn veel vrouwen die denken nog veel te gemakkelijk over zwanger worden. Zo van ik plan het even , ow dan kan het niet want er is een feest of ow maar als het dan gebeurt dan word het een drukke maand. Ik sla een maand over. Ik wil laten zien dat de ooievaar of wat dan ook niet zomaar aan waait. Er vele wegen gemaakt moeten worden om je wens te laten lukken. Ik ben nog steeds met me zelf aan het uitzoeken hoe ik dat heel duidelijk en netjes op papier krijg. Hoe weet ik dus niet is best lastig , mis lukt het in mijn vakantie.
Spitmuis@ Dankje lief van je . De wonderen zijn de wereld ook niet uit ! Maar wij geloven er niet meer in als het om de kinderwens gaat. Mis andere wonderen wel maar dat moeten we zien in de loop de jaren die er nog komen. De liefde zal het bij ons altijd oveleven dat oveleeft het al 17 jaar lang .
Mijn cyclus was ook perfect,dat is nou het verraderlijke,je merkt nl vaak niet dat ie niet goed werkt.Kan gewoon via je HA. Maar idd,doe het lekker rustig aan,geniet van je man en kat,gewoon waar jullie je goed bij voelen.
Jeetje meis, ik verlees je verhaal met kippevel. ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik ben zelf trotse mama van 3 kindjes en ik gun het iedereen zo enorm!! Elke vrouw hoort mama te mogen worden van zo'n prachtig wondertje!! Ik vind het heel erg voor jullie dat jullie grootste wens niet uit kan komen. Ik wens jullie alle goeds van de wereld! Dikke knuffel en stiekem hoop ik natuurlijk dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn voor jullie!! liefssss
We gaan zeker van elkaar het het leven genieten wat het ook in peto heeft voor ons. Lieverd we hebben het met de gyn er overgehad. Mochten we in de loop de tijd zelf nog wat gevonden hebben en denken kan dat het probleem zijn mogen we altijd bellen.
Slik Dankje voor je lieve woorden. Ik kan er maar 1 ding op zeggen. Koester die drie heerlijke wondertjes met veel liefde meis. Dat gaat je vast lukken , veel geluk . Het is mei niet gegeven maar er zijn helaas nog vele meiden met mei die dat geluk nooit zullen hebben.