Zeehondje @ Idd best zwaar en nee nog geen ongi , wel net een heel klein beetje . Dat mag ik niet rekenen toch voor vandaag ? was een drupje zeg maar . Ga er nu van uit dat ik het ga worden , stel dat er straks meer komt met ik het dan op vandaag zetten? Of gewoon morgen rekenen , ben even er goed van in de war ! Wist het altijd zelf maar nu even niet meer .Hoop kun je dat kopen ? Uk211@ Lief dat je me nog steeds volgt . Zal idd prachtig zijn maar geloof er niet in en eerlijk gezegt wil ik er ook niet meer in geloven. Dat mogen anderen voor me doen . En testen kopen waar van je weet dat ze omo wit blijven!! Geef ik geen geld aan uit idd. De teteleursteling keer op keer willen we beide niet. Stel dat mijn lijf blijft spelen en het is er aankomende week nog niet . Mag mijn huisarts het uitzoeken waar mijn lijf mee bezig is. Wat zouden jullie trouwens doen als je nu in mijn schoenen zou staan? Zouden jullie de kattenbak nog verschonen? Laat ik het zo zeggen dingen laten voor de zekerheid of gewoon vrolijk door gaan met alles eten enz. Gister namelijk de kattenbak wel verschoond . , ik heb zoiets het komt toch wel heeft alleen vertraging lijkt de trein wel. Marnat weet het even niet slik.
hey marnat....... Nou als je je toch zorgen maakt over de kattenbak kun je ook een testje doen Nee ik snap je wel hoor.....nou laat die kattenbak even voor wat het is....kan je man ook doen toch? Jeetje meid....dit heb je nog nooit gehad dus een druppeltje bloed?
Idd nog nooit gehad en ja een drupje heel raar . Zorgen over de katten bak was gewoon benieuwt wat anderen zouden doen. Manlief roept je doet gewoon de kattenbak. En roept moet je een biertje Nu ineens weer harde tepels pff is dit rouwen of wat? Als dit iedere keer rouwen is ben sinterklaas zeker pfff. Zo kan ik het toch nooit een volledige plek geven.
Weten dat je lijf dingen doet die jij niet wil. Weten dat ongi komt ,dit keer niet wanneer het moet , maar wanneer hij wil. En natuurlijk had ik gelijk vanmorgen werd ik rijkelijk beloond met flink wat bloed, Ondanks dat zijn er toch tranen vloeiend over mijn wangen. Wanneer houd mijn lijf eens op met die verdomde zwangerschap symptomen. Rouwen pms weet ik allemaal , ik ben er klaar mee. Tranen tranen zijn die er dan toch door de teleurstelling? Dat zal wel , weg weg met mijn lijf zet hem op de trein . naar nieuwe gein en kom nooit meer terug , geef mij nu eindelijk eens mijn verdienden rust.
Caruli@ Als je dichter bij me had gewoond had ik koffie gemaakt . Lief van je dikke knuffel terug ook aan de kids . Cindy@ Dankje lieverd helaas voelde me zo anders dan anders mijn lijf vond dat blijkbaar leuk om mij dat gevoel te geven, Ik dus Not!! Uk211@ Heb nog net 1 zakdoekje gooi hem naar je toe. Het stukje vloog zo uit mijn toetsen bord . Dankje lieverd. Ella@ Dankje lieverd ik kom er wel hoor maar de pijn was gewoonweg toch even weer sterker dan ik zelf . Heb een leuke werk ochtend gehad veel lol gemaakt . Zo boodschappen doen net waker even lekker gelegen wasmachine draait nu even pc tijd. Verder zien we wel wat de dag weer brengt. Vanavond neem ik wel een biertje en heb zin om zaterdag een visje te nemen . En denk er over wat vaker 1 te nemen ,vane week ook 1 gehad en die smaakt na meer . Ella@ Moet je ook werken? zo ja we gaan dit weekend even bij s ouders langs.
Ach meid toch, zit met kippenvel hier. Er zat blijkbaar toch een beetje hoop en dat is helemaal niet raar. Tranen mag je echt nog wel even laten stromen hoor. Dit rouwproces zal best lang duren denk ik. En vandaag inderdaad als dag 1 rekenen. En kattenbak heb ik gewoon altijd verschoond, alleen dan met huishoudhandschoenen aan . *Knuffel*
Zeehondje@ Mocht het wel ooit gebeuren ik kom dan echt niet aan de katten bak. Dat risico neem ik niet als ik bedenk dat we al 14 jaar wachten. Denk dat je dat wel begrijpt. Tranen laat ik ook wel , weet wel zeker dat als ik vanavond douchen ga dat de tranen weer rijkelijk in het putje glijden . Rouw proces is ook zo maar niet klaar dat verwacht ik ook niet. maar de teleurstelling minder word verwacht ik wel. Deze ronde voelde ik mij gewoon heel anders daarom ook meer tranen denk ik. Ik neem deze dag ook als dag 1 , moet ik dan ook nu 31 dagen rekenen? Of gewoon weer 28 dagen? Sorry ben het even kwijt . gebeurt nooit meer dat ik later ongi word van daar de vraag.
Net in het foto van testen gevraagd , maar ben ook wel benieuwt wat jullie zeggen. Meiden trouwens even een vraag ging net boodschap doen . Voor we weg gingen voelde ik me erg warm, even getempt hij was 37.3 hoe kan dat ben ongi?voel me verder goed. normaal is mijn 36.3 En mijn patat komt net om hoog pff waar is mijn lijf mee bezig.
hoi, heb abbo genomen.. zie dat ik verkeerd heb gelezen.. je hebt net getempt.. in de ochtend is mijn temp ook altijd 36.3 maar nu is die ook ergens in de 37 dat weet ik zeker.. je kunt morgen ochtend tempen om te kijken wat hij dan is..
Ik temp alleen wanneer ik warm ben , nooit van wege zwangerschap of iets. Normaal is ie s avonds ook 36 .3
Wat raar van je temp zeg. Mijn temp ging pas omlaag als ik twee of drie dagen ongi was. Dat is misschienbij jou ook het geval. En die patat, tja, moeilijk te zeggen meis. Misschien toch een beetje last door de teleurstelling, stress, zenuwen, onzekerheid? Sterkte in ieder geval. KNUFFEL!
Idd heel vreemd , ik weet het ook niet zou ik dan nu echt ziek worden? Of hoort het idd bij het rouwen of is het de stress weer . Manlief en ik gaan dinsdag op stap dus koorts kan ik er nu niet bij hebben. Straks voor dat ik na bed ga temp ik nog een keer , voel me goed dat is het gekke er aan voel me niet ziek. Word vervolgt voor de geen die meeleeft! Terwijl ik ongi bent houd dat rot lijf me nog bezig grr.
ik heb geen verstand van tempen dus kan er ook niks zinnigs over zeggen maar wat doet je lif vreemd Marnat!
Wil je hem hebben temp was nu weer 36,3 zo als altijd. Laat het hier bij , en ga er dit weekend een leuk boel van maken. Boodschappen zijn al in huis, alleen brood en lekker brood moet nog. Voor dinsdag en vanavond dus tijd zat. Fietsen word hem niet mis even stad in voor de lol. Vanavond in elk geval een film kijken om 20.00 op sbs 6 lijkt me lachen . En hoop dan ook dat lijf me nu met rust laat ! Jij gaat box springs kijken las ik Fijn weekend meis knuf
nou voor even ....zou ik als het kon....zo met je ruilen lieverd echt! Ik ga zo nog even wat buiten spelen met de kids.....kan niet wachten tot het weer mooi weer wordt man! Hahaha nou nu nog niet kijken dat doe ik liever als de kids bij oma zijn...want dat is niet te doen met die bengels van ons:x........ Maar wat ik me afvroeg.......als ik het mag vragen....heo nu verder met jullie? Ik bedoel...draagmoeder of adoptie? Als ik te ver ga met mijn vraag zeggen he....ik kan het hebben