Nog gefeliciteerd met Nienke! Wat zijn jullie een lieve tante en oom, petje af.. Ja en logisch dat het even moeilijk was een hele mijlpaal de 1e verjaardag helaas konden jullie dat nooit vieren Fijne zondag vandaag bij je s-ouders, hopelijk verwennen ze je met wat leuks! De zon schijnt in ieder geval!
Marnat, alvast een fijne verjaardag morgen, en vandaag al. Ik hoop dat het allemaal super gezellig wordt! Hoe begrijpelijk dat je het ook wel moeilijk vind dat Nienke al weer 1 jaar is. Jullie hadden ook al een paar keer een 1ste verjaardag met jullie eigen kindjes moeten vieren! Maar uit je berichtjes over haar blijkt steeds weer wat voor liefdevolle tante je bent!
Hee Lieve Marnat! Nog van harte gefeliciteerd met Nienke! Hoe dubbel t ook is, ik weet dat je een enorm trotse tante ben, en heel veel om dr geef!!!! Wat fijn dat Nienke zo blij was met dr kadootjes, en dat ze een fijne dag heeft gehad! En jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Dat t zonnetje maar lekker mag schijnen de hele dag.... Ik kijk net echt op van het topic van Marnatman in de lounge. Wat GAAAAAAFFFFFFF! Oh lieverds wat gun ik jullie een mooi huisje lekker onder de franse zon! Jullie hebben t zo verdiend na alle ellende. Vervanging voor een kindje is t niet, maar oh wat een mooi toekomstbeeld zal het voor jullie zijn. Jullie droom....... Ik hoop dat alles gaat lukken zoals jullie willen. (Ik ben helemaal enthousiast voor jullie!!!) Hele dikke knuffel, en een dikke kus!
Marnat, gefeliciteerd met de verjaardag van Nienke. Jullie hebben haar weer goed verwend, zeg! Natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie ouders. Morgen ben je zelf jarig! Meid, geniet van je 40e verjaardag! Babyangel, wat erg dat je dochtertje is overleden. Zeker als je het verdriet van je zoontje ziet en je eigen verdriet heb. Knuffel! Ik las dat jij zo'n last heb van klachten waarbij de ha je niet echt kan helpen. Ik had ook klachten en ben bij een mesoloog terecht gekomen. Je wordt dan helemaal doorgemeten en dmv natuurlijke pillen en/of voedingsadvies kan al heel veel veranderen. Ik ben van mijn klachten af en heb inmiddels positieve ervaringen van manlief en mijn moeder mogen aanschouwen. Mesologie
Dankzij Brabbel heb ik Marnatman gevonden met jullie geweldige plan! Gaaf om te willen emigreren. Veel plezier komend weekend!
Meiden bedankt voor de felicitaties! Ben vandaag 40 geworden, hangen hier twee grote slingers in de kamer met drie belonen , de andere belonen willen niet .
GEFELICITEERD!!!!! happy b-day to you, happy b-day to you happy b-day happy b-day happy b-day to you!!!!!! xxxx maak er een mooie dag van in dit prachtige weer!!!!!!! (ps is las in de lounge een berichtje van marnat man,...ist waar?!?!?! ga je ons verlaten?!?!?!?! )
ik was gisteren iets te vroeg zie ik van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! hele fijne dag toegewenst!!
Lieve Mar, Bekijk bijlage 233478 Ik hoop dat je 41e levensjaar je zal brengen waar het op hoopt. Bij mij lijkt het erop (zie onderschrift) Liefs Chanty