Ik heb ook geen ervaring met temperaturen maar dat deden we omdat manlief koorts had en ik me ook s avonds warm voelde niet met een bedoeling . Afwachten is ook wat we alleen kunnen doen + lekker knus blijven doen En als er wat is tegen jullie aan zeuren zo leuk Zusje @ De tweede uitslag weten we pas volgende week mijn moeder zij dat ze woensdag weer gingen prikken , ik gok dat ik het verkeerd had gehoord door de tranen . Mocht er dan wel meer aan de hand zijn word ze door de gyn in de gaten gehouden de groei van het kindje enz. Jij gaat goed he mooi buikje heb je hoor , gaat het nog allemaal naar behoren? Oja de geen die aan mijn zusje denken moest ik een dikke knuf geven ze vond het erg lief dat er zo mee geleefd word.
Ja gelukkig alles goed schat,lief dat je t vraagt. Heerlijke zwangerschap gehad tot nu toe, totaal geen klachten gehad. Al had ik t er zekere wel voor over gehad, maar dat weet je wel hè? Het begint nu wel spannend te worden hoor..... Ik krijg wel kriebels als ik denk dat over ongeveer 5 weken alles anders zal zijn.... Kan niet wachten... Knuffel terug voor je zus! We blijven bij je lezen.......
5 week nog lieverd spannend hou je in de gaten en dat weet jij he! Verder alles al klaar voor de komst van je heerlijk wondertje ? op hyves had je mijn www al gelezen ? En ik hou je op de hoogte wat mijn lieve nichtje en zusje betreft .
Ja eigenlijk alles wel klaar,beetje de laatste rommeltjes nu he? En ik had t op Hyves gelezen, maar ik zit veeeeeeeel meer op FB dan op Hyves, ik heb daar ook veel meer foto's op staan. Xxx
Lieve allemaal Wat lief dat jullie zo mee leven zegt mijn zusje . Ik was wat in de war volgende woensdag word ze weer geprikt en weten we vrijdag meer hopelijk. Nichtje gaat verder goed de vlekken worden minder en lichter van kleur ze merkt er weinig van ze speelt veel . zusje is ook rustiger na haar gevoel groeit de kleine ook goed in de buik . Met mij gaat het ook goed geen rare dingen ja soms buik wat gevoelig gisteravond weer erg .
Gister een heerlijk gezellig avondje bij mijn vriendin gehad. Ze werd 40 samen een lekker wijntje gehad en erg gelachen . Normaal drink ik niet buiten de deur , maar hoefde alleen maar twee trappen naar beneden. Het was een zorgeloos avondje nergens aan gedacht ook geen pijntjes . ja mijn zusje spookte door mijn hooft . Vandaag lekker opruimen in huis verder zien we wel .
Zeg vanaaf tegen man je mag wel de geur brise even aan doen even weer fris in huis . Nou jullie raden het al duurde maar even of ik riep al doe maar uit krijg hooft pijn en misselijk gevoel . en had net ook erg vreemde steek , kan het niet eens een steek noemen .En heb een buik lijk wel een poos zwanger ! Moet gewoon kleren aan doen waar bij het niet te zien is , zodat er niet iemand roept dat ik zwanger ben . Borsten ook gevoelig , of is die buik zo dat ongi er aan komt? Ik weet het echt even niet meer ! Jank nu om niks en die buik , moest net gapen deed het pijn . grrr Weet niet mijn ongi dag en mijn gevoel zegt dat ik nog te vroeg ben . Moe zijn is minder trouwens .
Heel raar idd en ik durf gewoon niet te hopen en ook niet een test te halen . Hoe gaat ie bij jou ? zag dat je stiekum ook hoopt of twijfelt. In het deel zwangerschap testen . Heb zelf de neiging hier de vk te vragen maar iets houd me tegen. manlief roept nu nieuwe ongi kwalen. Slik
Dankje meis S avond s doet mijn buik gek soms en vaak ben ik dan ook warm [ zo voelt het . Ik temp niet meer omdat ik me aardig goed voel. Maar als ik het deed om mijn ei die is vast al geweest ! Of blijft temp hoog als je zwanger zou zijn ? ben er helemaal uit . Ach het zal ongi wel zijn die komt moet dat van me zelf denken .
Hoe is het vandaag met je?? Hier niet zo, ben erg onzeker mbt utro gebruik (zie topic). Gelukkig morgen gyn en hopelijk meer info!
@Marnat, ik las je aangrijpende verhaal. Wat heb je toch al veel te verwerken had. En toen las ik dat je je tempt. Temp je wel 's ochtends op hetzelfde tijdstip? Bij een zwangerschap blijft je temperatuur altijd hoog, de dag voordat je ongesteld wordt gaat de temperatuur omlaag. Blijft je temperatuur onverminderd hoog na 18 dagen na je ei, ben je zwanger. xxx sterkte en wie weet?
Wat lief je antwoord . Ik temp niet meer , geen idd hoe die is nu voel me niet warm meer . En deed het s avonds , en meer dat ik niet lekker was en toen viel me op dat ie zo lang hoog bleef . FbdB@ Het gaat goed geen gekke dingen ja erg zwetend uit bed vanmorgen . Slaap ook weer beter s nachts hoef niet meer zo vaak plassen , overdag nog wel meer dan normaal, en het deed pijn vanmorgen een trekkend gevoel . En het is heerlijk weer de zon schijnt kan niet beter Ik was er gister niet s vader was jarig .
Ja was gezellig half elf zijn we toch maar weg gegaan moest ook nog douchen , je raad het al werd dus 00,00 ! Vanaaf maar weer om half 9 ,9 uur naar bed. En we weten dat je een gebakje hebt gehad ook drinken er bij Jij was net weg kwamen wij er aan .
Wat lees ik hies toch allemaal spannende dingen??! Marnat, je gaat toch niet opeens het spontaanzwangerzijntruukje uithalen??? *duimduimduimduimduimduimduim*
Zara , ik duim ook heel hard voor jullie! Heel veel succes en ik hoop op het allerbeste voor jullie!!!!! Marnat , wanneer ga je testen? of durf je dat niet goed aan? (begrijpelijk hoor!) haha toch weer laat geworden, hebben wij ook altijd idd! maar twas vast gezellig!