Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoi lieve meiden

Zo wat een weekend pff druk raar en gezellig .
    Begon allemaal vrijdag : we hadden gewerkt even bij komen en zouden we wat opruimen nee dus plos telefoon onze meubels waren binnen :$
    Zou 8 week duren !! goed ok dan blij maar ook verbouwereerd want kleine paniek ook want de oude meubels zijn er nog .
    Auto regelen zusje gebeld lukte niet pff s ouders gelukkig konden we hem lenen . Mijn ouders kwamen s avonds gezellig langs vader zij ga morgen wel mee dan hoef je maar 1 keer rijden .

Zaterdag: Mijn s ouders zouden na de stad maar vader had last van rug.
    Na wij de meubels gehaald hebben , zijn we de auto terug gaan brengen , hebben we s moeder gevraagd of ze met ons na de stad wou .
    Ja wel zij ze maar de meubels dan? ik heb geen zin nu doen zondag .
    Dus wij met haar een gezellige dag er van gemaakt .
    Kleren gekeken voor haar was haar dag zeiden wij.
    Ze wou ook nog nieuw make up omdat ze bleek was zij ze zijn we naar Douglas gegaan later en mocht ze make up ook uitproberen wat goed bij haar paste . wij : doe maar mam laat je verwennen heb je verdient .
    Zog gezegd zo gedaan later heeft ze een boel make up gekocht .
    Ik zelf ga daar ook heen om me te laten adviseren [ maar eerst huisje verder klaar ]
    We zijn lekker veel dure zaken in geweest en ook kleren gekocht .
    Ik heb ook nog een mooie trui gekocht .
    Alles met elkaar een super leuke dag gehad een s moeder die erg genoten heeft.
    Thuis gekomen wou s vader kibbeling heeft marnadman het op gehaald ik even naar huis kat eten geven.
    We zouden bij hun op visite s avond hebben we er maar een halve dag van gemaakt.

Zondag: op tijd er uit koffie gedronken telefoon iemand wou glazentafel opkomen halen prima kan.
    Die is nu weg ! manlief was al met de salontafel begonnen .
    Die is nu klaar en ook al op plek en weer ingericht .
    Nu de grote eet tafel maar moeten even geduld hebben de accu boor machine moet eerst op geladen worden hadden we toch wel nodig . Als we dat wisten had ie hem al op geladen .
    De oude salon tafel op mp .
    Zo komt langzaam alles in mekaar de tv meubel is wat in gewinkelder waarschijnlijk word dat wat later in de week .
    Zo rommelen we ook wat aan vandaag .

maandag: komt mijn zusje en zwager met de kleine meid langs erg gezellig .

Moe maar voldaan weekend !

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1122 Marnat, 25 sep 2012
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
    Vandaag naar de dokter geweest voor het uitstrijkje pff toen ik daar wachten leek het wel of alles stijf werd in mijn lijf. Had de zenuwen , hoe gek ook vaak zat voor de gyn gezetten dus daarom lijkt me niet.
    Ik gok om de uitslag meer omdat s moeder ook kanker heeft weet ik veel. raar was het wel.
    Maar goed werd geroepen zegt ze leuk dat ze me gebelt hadden s morgens om te melden dat het niet door ging om ziekte l ok dan.
    Ik was aan het werk net ook gebeld zeg ze , ja was ik onder weg hier heen . Goed nieuwe afspraak gemaakt nu 5 oktober heen. dag voor ongi . hoop alleen nu dat ongi niet eerder komt.
    Nog weer wachten! dacht dat ik nooit meer hoefde te wachten !! op ongi wachten is toch fijner hoor moet ik eerlijk zeggen .

Gister erg genoten van mijn nichtje ze heeft weer met mijn wagen gespeeld + konijn en ik had een clown voor der speelde ze ook mee.
    ze mag graag alles er uit halen maar ook meteen weer terug.
    Tekenen wou ze niet onze katvond ze interessanter , maar die liep steeds weg lol.
    Erg gezellig was het , zusje gaat alles goed gelukkig , vandaag weer controle voor de beeb , alles ok nu . darmen was prima nu [ poosje terug even niet]
    Beeb licht al laag volgen ziekenhuis, donderdag zien wat vk zegt.
    beeb kan eerder komen ze is nu 34 week .
    Toen ik gister mijn hand op de buik deed om de schopjes te voelen had ik niet het idee dat het erg laag lag.
    Maar gelukkig is alles goed zo wel met haar en de rest ook .

Huisje ziet al op spullen bijna weg allemaal .
    Vritrine kasten nog in elkaar en dan alles weer uit zoeken pffffffff.
    ergens kerst klaar :D welke on bekend ,weet niet waar beginnen

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    even weer een berichtje!!!

Hoe gaat ie met je?? Jammer dat we mekaar niet meer zoveel zien!
    ben ook een stuk minder in de flat....

maar ik kijk altijd wel ff of ik jullie zie!

Alles goed verder? en met je man??

Hier alles goed! tgaat snel deze zwangerschap. Moeten nodig een kamertje opruimen en in orde maken! scheelt dat we dit keer niet zoveel spullen hoeven aan te schaffen ;)

En hoe is het in jullie huisje.... alles een beetje klaar?

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Daar ben ik weer !
    We hadden van af vrijdag ineens geen internet telefoon meer ,
    Modum stuk .
    Nu doet ie het weer we hebben een nieuwe gekregen , die we hadden was 1 uit het jaar 0 .
    Hoe gaat het hier , het gaat goed druk bezig met opruimen netjes maken in de kamer .
    Zaterdag naar oldenburg geweest met s ouders erg gezellig gehad.
    Decoratie voor op schalen gekocht , radio , en versnipperaar .
    Veel lol gehad .
    Vitrine kast de laatste in elkaar gezet gister , we zijn erg trots en blij het staat erg mooi .
    Morgen nog in delen hij moet nog schoon marnatman doet dat .
    Vandaag huisje weer schoon gemaakt decoratie gemaakt nog niet af niet genoeg spulletjes .
    Zondag naar het bos als het weer mee doet , leuke bladeren zoeken .
    Vrijdag eerst weer naar de dokter uitstrijkje laten doen , werd te vroeg ongi grr . En een pijn pff nu is het weg maar nog vanmiddag wat buik pijn .
    S avonds naar Jannes in Veendam feesten :D
    Zaterdag naar mijn ouders ze willen positief met ons praten vertelde mijn vader toen ie gister mee ging naar voetbal .
    Ik zij moet ik er buikpijn van hebben nee zij die , ik : te laat ik heb al buikpijn:D

Ella @ Snel gaat het inderdaad tja de kamer zal je toch een mee moeten beginnen, zwanger worden duurt erg lang , maar de 1 maal zwanger dan gaat het erg vlug .
    Ik hoorde van mijn s moeder dat je zwangerschap suiker had , hoe gaat het er nu mee .

Mijn zusje gaat ook hart de beeb licht al erg laag kan in oktober komen in plaats van november .
    Die heeft last van de darmen gehad gaat nu goed.
    Nu alleen wat te hogerbloeddruk ze word extra in de gaten gehouden.
    Wij hopen alleen dat het niet 2 november komt want dan is marnatman jarig .

Huisje gaat lekker geniet er erg van nog wel steeds schuiven en op plek zetten enz Bier glazen morgen uitzoeken die moeten nog in de laatste vitrine .
    Zo zijn we nog wel bezig als marnatman jarig is zijn we al een een heel eind .

Zou het eten van marnatman even in magnetron doen hij komt net binnen .

Knuffel

.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej marnat!

hoe weet je s moeder dat????
    wordt vlgs mij aardig gekletst daar in de flat hihi!

ik reageer later nog ff weer hoor!
    ga zo slapen!

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Dit is echt mega-oneerlijk :(!!! Ik wens jullie toch heel veel geluk in het leven, ondanks dit gemis.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lovare@ Dankje wel meis , het lukt wel hoor te genieten van het leven.

Ella@ Van de buren boven hun , daar weet ze het van .
    Hoe gaat het nu meis moet ik me zorgen maken?

Vrijdag weer heerlijk genoten van Jannes aan het hossen geweest , zo ver mijn lichaam dat kon.
    Ow ik word daar te oud voor hoor dat springen.
    De jeugd sprong rond mij heen ,en marnatman ook pff .
    Verder dit weekend lekker thuis aan het ruimen , mis straks naar het bos. Maar het is erg nat hier .
    Gisteravond bij mijn ouders geweest erg gezellig .

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    HAHAHA marnat , moet daar wel om lachen
    '' de jeugd sprong rond mij heen en marnatman ook''...

bedoel je dat je man ook zo om je heen sprong?? :)

He super leuk zeg dat jullie daar zijn geweest!

Nog leuke zondag gehad? Nog ff in het bos geweest?

nee tuurlijk niet! geen zorgen maken hoor!
    ik prik me verder lek (mn vingers dan :S) en dan maar afwachten of de waardes ook nog een keer gaan dalen.... ;)
    Moet waarschijnlijk wel aan de insuline , maar hoeveel dat wordt nu dus onderzocht!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ Jij wel weer lachebek:D je ziet het voor je zeker he !
    Nee hij sprong achter mij niet om me heen.
    Hij genoot net als ik maar veel springen niet ik hoor pff al helemaal niet na een werk week .

Insuline spuiten baha lukt het wel je zelf spuiten , nog niet verleerd?:D
    Denk om je zelf hoor dit wondertje moet samen met mama gezond blijven . Tante marnat moet daar ook van genieten he !
    En met de kleine man alles goed?

Ik liet me altijd door mijn oma prikken af en toe als we daar waren .
    Maar ja heb nu geen test adres meer .
    Wel hebben we een bloeddruk meter in huis gehaald , niet dat het nodig is . Maar weet maar nooit wat de winter met me doet zomer ging het goed wat epeleptie blijft nog altijd weg gelukkig. Laatste ongi ronde was ik er wel goed ziek van 1 dag .
    Zo weer een week wat gaat dat vlug vliegt voor bij .
    Gister een mailtje van mijn zusje kort , hier is het wachten verder alles goed . De kleine kan in oktober komen voor marnatman zijn verjaardag . Met mijn ouders gaan we nog uit eten hebben we cadeau gedaan . Zegt pa hoop alleen dat ik dan niet iets in de mond heb als de kleine zich meld , marnatman zegt ach geef toch niks dan heb je onder weg wat te eten :D
    aankomend weekend komen mijn ouders hier om de boel te bekijken mam heeft het nog niet gezien .
    Dan spreken we een dag af ergens te gaan wokken .
    Ben moe totaal geen puf om iets te doen zo de vaat nog uitpakken , droger . eten maken mis nog wat opruimen . stofzuigen doe ik morgen wel kan het bed meteen mee stofzuigen en verschonen .
    Vrijdag en zaterdag erg laat geworden zal daarom dan wel uit geschakeld zijn .
    Morgen weer een dag zie dan wel weer .

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hee marnat!
    alweer wat meer energie?

die man van jou heeft vast eenhele goede conditie!
    Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om te gaan springen :) als je net een werkweek hebt gehad!
    Hoe is het trouwens met je werk?

Spannend zeg van je zusje.....
    al nieuws??

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ ja energie heb ik al wel weer , alleen nu moe van werken hihi.
    Werk: Gaat nog altijd goed werk nu 18 uur vast , soms schrijf ik me in voor meer uren ,[ vanavond even weer kijken ] mensen blijven leuk complimenten krijgen is een heerlijk gevoel , kreeg vandaag weer eens 1 .
    Huisje bevalt ook goed word al wat , weekend na stoelen en gordijnen kijken .Stoelen die we hebben geven het bijna op, reden het niet tot na nieuwjaar .
    Nog veel troep ruimen , veel dingen weer op mp staan .

Zaterdag uit eten met mijn ouders daarna hier gezellig maken , Fc Groningen moet ook voetballen . Als we op tijd terug zijn kunnen we dat ook nog zien.

Zusje gister me weer een mail gestuurd ging niet super goed de darmen zijn weer aan het pesten ook weer bloed om moe van te worden.
    Ze word nu extra in de gaten gehouden , waarschijnlijk weer geen thuis bevalling .
    Ze moet medicatie 3 week slinken .
    Zegt marnatman dat is prezies tot 2 november .
    Ik zeg tegen hem daarom kan de kleine wel eerder komen !! Woezeltje noem ik het , zusje wil nu woezel en pip doen .

Trek jij het nog op het werk nu of zit de zwangerschap niet in de weg wat de suiker betreft ?
    Knuffel aan de kleine man .

12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Kan het niet laten om af en toe even bij je te spieken, vind je verhaal zo heftig(zit nu alweer te brullen, stom he?!).

Enorm knap van je dat je het geluk in andere dingen kan vinden, ik heb er echt diep respect voor hoe je hiermee omgaat. Je bent een kanjer!
    En ik blijf duimen voor een wondertje voor jullie, dat je maar weet dat er in ieder geval iemand heel hard duimt! For what it's worth, omdat het leven altijd de kant op gaat die je niet verwacht.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ik gooi een zakdoek naar je toe :D wel vangen he!
    Knap ja vinden we zelf ook wel , maar keus is er niet he!
    Al heeft manlief het nu even weer zwaar dat mijn zusje bijna bevallen moet . al moet ik zeggen dat ik gister toen ik haar aan de foon gehad had ook wel even weer moest slikken.
    Ze zij namelijk we houden er rekening mee dat de kleine door jullie niet meteen vast gepakt word. Ik zij dat is erg lief , maar mis valt het mee we zijn al veel met andere dingen bezig dan met wondertjes.
    Ik ben soms bezig met bedenken wat te geven ,daar kon manlief niet tegen .
    Denk dat hij operment even het te zwaar vind allemaal. Moet er uit he hij kropte in de jaren het vaak op. En nu moet het eruit! en dan laat ik hem ook gewoon .

Lief dat je af en toe spiekt! Met jouw alles ok ?

14. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Gevangen! Snotter nog lekker even door :p

Mannen gaan toch vaak anders om met verwerking he. Dit is ook zoooo enorm en zo moeilijk, en een man kan er vaak nog minder mee dan een vrouw. Het is toch de vrouw die alle behandelingen fysiek doormaakt, dat lijkt me vanaf de zeilijn wel heel moeilijk.. Of anders moeilijk, naja je snapt me vast.

Ik snap ook dat je misschien wel een beetje kan genieten van je zusje haar zwangerschap. Het is toch dichtbij en eigen en het is toch een wondertje wat ook deel uit gaat maken van jullie. Of zeg ik iets geks?

Hier alles goed hoor! Op dit moment een huishouden van drie dus mama rent dr pootjes onder dr lijf vandaan hihi.. Heftige jaren gehad maar met veel ups, niks te klagen! Vanaf nu kunnen we weer gaan bouwen, lichaam herstelt zich netjes, twee jongste doen het goed, oudste minder maar dat is ook al jaren up en down met zijn autisme.

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hey lieffie.. Ik hoop dat marnatman zich al wat beter voelt.. En dat je zusje nog een beetje prettig de laatste paar weekjes door komt..

Ook hier een kaarsje voor jullie... En duizend klavertjes vier.....een miljoen hoefijzers...........zooi konijnenpootjes....

Oja.. Heb winterjas gezien... Maar zo duur.... Zit nog in dubio...

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1136 Marnat, 19 okt 2012
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
    Kwabbelnoot@ Idd mannen gaan er anders mee om , ik huilde veel hij kropte het op en nu , komt het er uit . Ik heb het gevoel dat ik er al beter mee dielen kan.
    En ja geniet wel van mijn zusje haar eerste wondertje , haar tweede zwangerschap heb ik niet echt mee gehad , veel met ons huis bezig . En ze woont niet naast de deur , en we hebben geen auto dus je gaat er s avonds niet zo maar even heen door de week . hopelijk volgend jaar een auto dat is onze volgende grote wens om wat meer weg te komen. bus is er ook wel mar kost ook erg veel .
    We mailen wel en bellen, nu ze deze zwangerschap wat meer darm problemen heeft wil ik graag haar steunen knuffelen maar gaat beetje lastig door de afstand.
    Maar we willen proberen nog voor 2 nov bij haar te komen . [Manlief zijn verjaardag] 5nov is ze uit gerekend maar kans is door medicatie dat het eerder komt.

Denk je wel om je zelf ? werk blijft wij niet he !

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Marnatman had vandaag wel een hiepper maar verder gaat het wel , hij zit naast me ook op zp :D
    Samen film gekeken en heeft gelachen komt wel weer goed .

Lief die kaarsen morgen gooi ik ze weer even aan voor jouw en mij.

Hoop ook dat zusje de laatste loodjes goed door komt. Hoop ook erg dat ze niet te veel bloed verliest bij deze bevalling. bij mijn nichtje wel , maar die was een week te laat geloof ik me te heugen.

Ja winterjassen zijn niet goed koop. wij hebben nog wel maar willen ook een nieuwe kwaliteit jas zeg maar. Vrienden van ons hebben een winkel daar gaan we kijken.

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Fijne avond saampjes!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jij ook lieverd !! knuffie

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dank je, ga slapen.. Maar eerst mijn vent een hoek verkopen want die loopt te ronken als een bejaarde beer.. X

Deel Deze Pagina