Gister erg gezellig gehad met mijn ouders , lekker gegeten bij de wok . We hebben erg gelachen ze hebben gegeten al of ze nooit wat kregen . Wij kunnen veel eten , maar die ook nog altijd pff. Laat ik het zo zeggen suikers weer goed gevuld cholesterol weer gevuld. Buikje goed rond gegeten wij alle vier . Maar even goed uitbuiken in het bos vandaag Vaak eet je al meer dan normaal met zo iets , we hebben niet eens alles geprobeerd . Mams vond ons huisje ook erg mooi worden trots dat ze door mijn huis liep erg leuk om te zien. En ons wel een paar keer bedankt voor het lekkere eten . Liefs
Even een update . We zitten in spanning te wachten op de komst van onze ome en tante zegger nummer 2. Vandaag gebeld met zusje het ging goed , ze zij het wachten op ... is begonnen ze is 38 week nu . ze denkt zelf nu dat het nog wel even duurt . medicatie doet zijn werk nog steeds bloed is er niet ze voelt zich ook goed. Ik moet zeggen dat ze ook goed klonk , ik kan met een gerust hard op bed gaan . Ben er weinig voor haar geweest daarom probeer ik er nu voor haar te zijn. We zullen zien wat het word ik zeg nu dat het een jongen word en manlief roept een meid. de vorige had ik gelijk . En we zien wel hoe ik er voor sta as het er is , mis poak ik het nu zo maar op , of barst in tranen. ze houd er weer rekening mee die schat. Uitstrijkje van mij nog geen uitslag moet deze week komen, vrijdag nog geen brief moet ik bellen . ben niet bang . We zijn moe druk aan het opruimen en mooi maken in huis weekend stoelen kijken + wat we voor de ramen willen. Keuze gaan we ook maken, Na manlief zijn verjaardag zijn we een lang weekend vrij ik daar na nog twee maandagen . Had nog erg veel uren en we nemen alleen grote vakantie s vrij . Mag dan ook wel even nu , kunnen we samen de kamers door pakken wat weg kan en wat niet .
Super spannend!!!! hoop dat alles goed mag gaan met je zus en de kleine... en ben benieuwd wie van jullie gelijk heeft! ook spannend voor jezelf , aangezien je schrijft dat je niet echt weet hoe je zal reageren... sterkte ermee!
beautevil ella27 Dankje schatten voor de steun , komt vast wel goed . We laten het op ons afkomen meer kunnen we niet de kleintjes kunnen er niks aan doen dat zij er zijn. Met hun gaan we het vast erg leuk hebben . Nu zeg ik ik pak de kleine op maar ja dat kan op het moment wel anders zijn . Mijn zusje is een schat en houd er rekening mee , wat ze niet hoeft te doen. Tante en oom van mijn zwager zitten met het zelfde als wij . Die staan ook aan de zij lijn met lege handen . Hoe het aan te pakken weet mijn zusje als geen ander . Ik zal het niet opkroppen zou ik moeten huilen dat beloof ik jullie bij deze , dat ik dat doe anders ga ik er vast weer te veel aan denken , instorten wil ik zeker niet weer . Maar gelukkig heb ik jullie nog . Slik slik toch even .
Ik is ineens erg heppie vandaag mail van bol . com dat de dvd+ cd van Jannes ahoy onder weg is naar ons toe . Morgen mis al in huis , ik lig morgen lekker op de bank met chips en borrel op de bank . mis staan we er zelf ook op .
Dvd+ cd van jannes waren er gister idd en natuurlijk ook al weer gezien. Met kippenvel en tranen lagen we te kijken . Vandaag op zoek geweest naar twinroller en stoelen . En we zijn heppie want we zijn geslaagd !! Stoelen duren 8 week de twinroller hebben we al morgen op hangen . Nu alleen decoratie en bureau blad nog en de kamers netjes maken . Heerlijk het schiet al op . ow en het word zo mooi he. De gordijnen morgen er af en weg er mee .
Oja alles ok met mijn zusje nog geen teken van de komst van neefje of nichtje . 2 nov komt wel erg in de buurt zo brr vinden we minder , maar ja zal niet anders zijn he . Word het met ons tweeen vieren of komt het toch eerder of wel op 5 nov spanning stijgt .
Je klinkt weer heel sterk, en fijn dat je zusje weet wat wel en wat niet te doen. Spannend verder wanneer je weer tante wordt! En hoe gaat het verder met je.. jullie zijn lekker bezig in het huis lees ik
Babyengel@ Lieverd dat is even geleden wat ga je lekker meis , alles gaat naar wens? Ja het gaat idd erg lekker hier met ons gaat het goed hoor zo als je leest druk met huis en daar genieten we erg van . Die word gewoon erg mooi vraag wel veel energie maar dan hebben we ook wat. Zelf merken we dat we ons ook lekkerder voelen mijn haar groeit lekker twijfel om na de kaper te gaan , zit nog mooi de ene dag kan het los de andere dag wel vast . Met werk doe ik het vast , dat loopt ook nog altijd lekker . Sterk zijn we ondanks we weer tante oom worden , we zijn meer met de spanning bezig dat het niet 2 nov komt . dan dat er een kleine komt. Knuffel voor jullie
Het gaat hier nog steeds lekker . We zijn nog geen tante en oom voor de tweede keer. Maar vandaag is de kans erg groot ze word in geleid vandaag . We gaan gewoon naar voetbal , we zijn er niet bij natuurlijk . Enige wat ik hoop dat het allemaal goed gaat . geen complicaties bij komen .
Nog geen tante en oom weer . Morgen word ze in geleid, omdat ze met zijn drietjes in de diaree waren . En mijn zusje zwak was/is. Ze is wel even naar het ziekenhuis geweest ,alles was goed mocht ze weer naar huis. Gaat goed lijkt het nog niks weer gehoord.
Ik heb je verhaal even gelezen.. Werd er stil van.. Weet verder niet wat ik moet zeggen. leven is soms zo oneerlijk! Dikke knuffel voor jou...
xprissiex@ Dankje meis voor de steun en het lezen. Kwabbernoot@ Ja idd spannend , als het goed is is ze al in het ziekenhuis. Als ze maar niet meer zwak is . Ik ben vrij vandaag we zullen zien wanneer mijn neefje komt . manlief roept steeds nichtje . Als je vandaag iemand dat tegen elkaar hoort gieren dan weet je genoeg Komt zo iemand mijn iets van mp halen weer wat weg . Gaat niet hard maar we raken het kwijt. Straks wat aan rommelen in huis manlief is er ook . En van mijn haar krijg ik gewoon de kriebels pff. Dan hup zit het de hele dag prachtig en nu weer niet ! spelt er dan maar in.
We zijn weer tante en oom nu van een neefje . ik had gelijk hihi. Alles goed mis dat ze vandaag al naar huis mogen, Hoe verder hoor ik nog, Ben blij maar tranen staan wel in de ogen. Slik slik.
Ella@ Dankje lieverd spookt stiekum van alles door me heen. Maar maak je geen zorgen dat slijt straks wel weer langzaam weg . Knuffelen zullen we zeker doen vandaag hihi. Huisje word mooi storten ons daar erg op . Gaat ie bij jouw lekker of last van je suikers ? knuffel voor jullie .
Hoi Marnat, Wat leuk, weer oom en tante geworden. En ja had gelijk, haha, grappig om te lezen. Zal inderdaad wel weer even confronterend zijn. Sterkte daarmee! *KNUFFEL*
Gefeliciteerd, en tegelijkertijd ook heel veel sterkte! Hoe gaat t nu met Marnatman? Hoe heet t neefje? Mag ook pb,