‪I Would Die For That‬‏ - YouTube Deze blijft mijn tranen laten vloeien . maar blijft mooi van Kellie Coffey Wou hem hier graag even met jullie delen. Manlief draait hem nu pff heb er even behoefte aan. Zo zijn er wel meer nummers die ondanks veel tranen mij toch de kracht geven door te gaan met om me zelf denken..
Lieve Marnat, Geregeld zag ik je reacties in andere topics voorbij komen en daarbij je onderschrift ook. De eerste keer dat ik je onderschrift las moest ik wel even slikken, al 13 jaar wachten op een wonder. Nu lees ik net dit topic. Ik vind het echt vreselijk voor jou en je man. En wil jullie daarom veel sterkte wensen. Het lijkt me echt heel moeilijk om je grootste wens te moeten laten varen. Bij deze een hele dikke knuffel!
Jada@ Klopt dat het moeilijk is om onze grote wens te laten varen ! Maar helaas is en hebben we geen keus . hoe makkelijk het ook klinkt. Koester je wondertjes maar goed meis en knuffel ze maar dagelijks , dat komt vast goed. Bedankt voor je lieve woorden doen me goed.
Jij ook bedankt voor je lieve woorden. Ik kan niet de juiste woorden voor jou vinden om eerlijk te zijn. Heb kippevel tot op het bot naar je berichtje. Vind het echt heel erg voor jullie. En ik probeer me het gevoel en verdriet zoals jullie dat op dit moment voelen in te denken en dat is voor mij al heel moeilijk. Laat staan hoe jullie je moeten voelen. Liefs
Jada@ Meis je hoeft ook de juiste woorden voor mij te vinden . Met jou berichtje zeg je al genoeg en laat je je begrip zien . En nee voelen wat ik voel kun en hoef je gelukkig ook niet te voelen. Wij zijn flink en sterk dat maakt het makkelijker om het verdriet een plek te geven. We weten niet aan wie het ligt en daar zijn we heel blij om hoe gek het ook klinkt. Kunnen we elkaar daar niet de schuld van geven. of verwijten naar elkaar toe gooien.
Lieve Marnat, Mij hart breekt nog steeds bij je topic. Ik had het jullie zo verschrikkelijk gegund. Wat fijn dat jullie elkaar niets verwijten. Jullie hebben er zo hard voor gestreden. Een hele dikke knuffel en je weet me te vinden voor een luisterend oor. Dikke kus Elvira
Wat verdrietig voor jullie.! Ik ken je dan wel niet, maar kan mij jullie verdriet wel heel goed voorstellen. Ik neem aan dat jullie alle wegen wel bewandelt hebben ( Buitenland, fetilliteitskliniek etc ) en dat jullie nu ook niet meer weten hoe en wat. Ik hoop voor jou dat je net als mijn collega een wonder zal ontvangen... ( ze was 17 jaar bezig,onbegrepen kinderloos de arts zei na dit hele voorgeschiedenis verhaal enz enz dat ze in de overgang zat en ze mocht geen IVF meer proberen en was uitbehandeld .. ze was er depri van... tot ze op haar 40,5jr ineens spontaan zwanger was Waarmee ik wil zeggen het kan dus wel, en ik hoop dat jij de hoop niet opgeeft
Elvira@ Lieverd als er wat is en ik kom er niet uit dan weet ik je zeker te vinden. Wat moeten manlief en ik elkaar dan verwijten? als het wel zo zal zijn dat het aan 1 van ons lag ? Ons lijf laat ons in de steek die moet dan de verwijten krijgen niet wij persoonlijk. Ik geef mijn lijf nu al de schuld terwijl er niets aan de hand is , ja het stootaf maar waarom alles is goed van binnen . Bevrucht word het maar zodra het mijn lijf bereikt houd het op. Zo denk ik er nu over. Trek jij het nog meis? anastasia@ Meis wij ontvangen geen wonder meer helaas. Ik weet dat dat wel mogelijk is maar niet bij ons , spontaan is echt over en uit + dat de mmm ook uit gesloten is. Buitenland zijn wij niet geweest en voelen we ook niks voor . we willen een kindje van ons zelf en het kost veel energie om dat voor mekaar te krijgen. Stel dat we dat wel zouden doen , en alle gespaarden centen er aan op maken, en er steeds ver voor voor reizen en naar een lange tijd veel energie er in gestoken te hebben als nog met lege handen komen te staan. Dan komt vast en zeker de spijt dat we niet veel en ver zijn gaan reizen. De wereld is hard maar er zijn wel veel mooie plekken en daar besteed ik liever mijn geld aan . 1 Moto heb ik nu geniet van het leven want dat duurt maar even!+ leef lach en geniet! Wij zijn er klaar mee ons leven gaat verder zonder een wonder, boek is dicht. Hoe erg ik en manlief het ook vinden , wij willen verder en gaan er samen een mooi leven van maken en zien wel wat het leven wel voor moois in peto heeft voor ons.Hoe sterk ik nu ook over kom mijn hart is kapot en zal dat voorlopig ook blijven. diepe wonden helen niet snel .
Lieve Marnat, ik heb je een tijdje gevolgd en vind het vreselijk om nu te lezen dat het echt op houd voor jullie! Iedereen in de MMM is juist voor die klap zo bang, en voor jullie is het nu werkelijkheid. Meissie toch, wat zou ik je graag een dikke knuffel willen geven!! Ik vind het heel knap hoe sterk je er in staat wat ik hier allemaal lees van je, maar vergeet niet dat je ook wel eens alles er uit mag gooien he! Ik hoop dat het leven je nog heel veel andere mooie dingen te bieden heeft wat de pijn een beetje zal verzachten, want vergeten doe je het nooit! Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen maar wens je al het geluk van de wereld toe en je mannetje ook!!! Dikke knuf Shantii
Haai lieffie, Je komt zo sterk over en dat is fijn om te horen. Hier gaat het eigenlijk ook goed, ongemerkt neem je toch wat afstand. We hebben nog 2 cryo's maar ongemerkt neem je afscheid van de mmm. Toevallig dinsdag een hele fijne avond gehad met vriendinnen en wijntjes en hebben we er met zijn allen over gesproken en even zitten huilen. Het heeft hen ook aangegrepen en het is fijn dat ze zo meeleven. We gaan ons nu eerst richten op alle leuke dingen en trouwen volgend jaar september. Dikke kus Elvira
Ella , shantie, elvira. Dankje wel voor de lieve woorden en complimenten. Jullie zijn schatten!! pik even een traan weg. Elvira@ Wat heerlijk he even leuten met vriendinnen en ook zo fijn dat ze begrijpen waar je mee zit. Trouwen? ow feestje altijd leuk hihi richt je daar idd maar op is zo leuk om mee bezig te zijn. Weet je al wat je gaat dragen ? en hoe je het gaat vieren ? Ik hoop dat je fijne afleiding hebt met je tweeen maak er een super mooie dag van. hier word ik blij van mijn dag was ook super [ ondanks de regen] # vlinder gaat door mijn maag#
Elvira jullie ook al heftig .. heb destijds wel eens wat van je gelezen. wat fijn dat je je zo begrepen voelt door je vriendinnen! gelukkig maar! Enne wijntjes en vriendinnen zijn leuke combi's haha gefeliciteerd met jullie trouwplannen!! veel plezier met alle gave voorbereidingen voor jullie grote dag!!! marnat , miss zie ik je morgenavond of het weekend!!
Trouwen is altijd leuk. Hier kijk ik ook nogsteeds terug op een mooie dag. Die net als Marnat regenachtig was. (leek die week wel herfst). Is inderdaad een leuke afleiding en een leuk vooruitzicht.
Marnat, zoals zovelen zag ik je regelmatig voorbij komen op het forum en hoewel de wereld zo oneerlijk kan zijn, hoopte ik echt dat jullie strijd van 13 jaren zou eindigen met een wondertje en niet met lege handen. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jou en je man. Ik vind het heel dapper van jou en Marnatman dat jullie de kinderloosheid in al zijn oneerlijkheid een 'plaatsje' proberen te geven en je niet meer laten afleiden door valse hoop. Zelf kan ik me echt niet voorstellen hoe het is, wel is er een tijd geweest dat er medisch gezien een niet geringe kans was (10-20%) dat ik nooit een zwangerschap tot een levensvatbare termijn zou kunnen dragen en de angst van kinderloosheid in die tijd vond ik al heel pijnlijk, nogmaals ik kan me echt niet voorstellen hoe definitieve kinderloosheid voor jou en Marmatman moet voelen. Heel veel sterkte en ik hoop dat jij en Marmatman nog heel veel mooie dingen mogen meemaken.
Berte@ Dankje meis , Dapper? zijn we denk ik zeker vind ik zelf ook wel . Merk nu wel dat ik heel moe ben moet nog 1 dag werken, en dan vakantie voel me oud en kapot. Zal de moeheid niet alleen van werken maar ook van al die ziekenhuis bezoeken en hoop vrees en weet ik wat . komen? Dit is een jaar die we ook snel weer moten vergeten weer geen jaar zoals we hadden gewild.
Wat is de wereld oneerlijk zeg Ik wil jou en je man veel sterkte wensen met een heel groot verlies, na 13 jaar te hebben gestreden fijn dat jullie elkaar geen verwijten maken, heel veel geluk verder samen
Hey lieverd, een dikke knuf voor jou en wat extra power om het allemaal vol te kunnen houden. Ik vind het echt vreselijk (mijn man trouwens net zo!) voor jullie. Het lijkt me inderdaad goed als je wel bij ons blijft en je leven met ons blijft delen. We kunnen niet zonder onze Marnat! Dikke knuffel meid!