Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoe gaat het hier de laatste tijd!
    Erg goed moet ik zeggen , de rokerij is hier nog steeds buiten de deur .
    We hebben ook geen behoefte meer en moet zeggen ook geen afkick verschijnselen.
    De spaarpot word mooi gevuld zo kunnen we niet bij.
    Vane week deden we boodschappen was de york ham duurder dan mijn andere boodschappen:D
    Ik zij dat is nu ons pakje shag :D zelfde prijs.

Met mijn neefje en nichtje gaat het ook goed ze zijn een weekje weg met mekaar.
    Gister bij mijn ouders geweest wouden schaatsen maar was te koud !
    Zegt mijn moeder je mag wel schaatsen op je verjaardag , ik zeg ben je wel goed bij je hooft? die kosten nog al wat hoor dat zijn wel 7 verjaardagen verder . We willen goede kwaliteit Noorse schaatsen.
    Volgen jaar wel eerst een auto, we reden het nog wel op deze geen grote afstanden maar dat doen we volgend jaar dan wel.

Wandelen blijft heerlijk elke avond , ben voor het stopen op weeg schaal geweest 68 kilo en nu nog dus gaat mooi zo.

De kou is gezond maar fijn vind ik anders wat, mijn borsten doen meer pijn word er net nog niet gek van.
    Heb liever koude tenen kan ik zeggen .
    Nog steeds geen sneeuw hier .

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    pff moe en nog geen rode zee hier en borsten om jeukend gek te worden . Sijgerijnig en moe ben ik .
    amaijn lief is zwaar hihih 92 kilo krijg je als je stopt met roken en niet veel doet. ik krijg ook een buik maar nog niet erg aan gekomen.

Verder loopt het hier zijn gangetje , de wc en hal zijn we aan het op knappen . De lamp in de hal was geel maar nu weer zilver [ weer als nieuw] rook aanslag gok ik . moest er wel om lachen .
    Verder weinig te melden .

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wat goed dat jullie beide niet meer roken!!!

Ik ben voordat ik zwanger raakte van Beer ook een jaar gestopt, toen 3 maanden gerookt, heel mn zwangerschap gestopt, en na mn bevalling ben ik weer begonnen.
    DOM DOM DOM, ik hoor t jullie al denken.

Maar ik ga binnenkort weer stoppen met roken.
    Stel dat er ooit een brusje voor Beer zou komen, dan vraagt niet iedereen of ik zwanger ben.
    Beter nu stoppen, dan op t laatste moment, dan krijgt iedereen argwaan, haha......

En wat een mooi doel, van t geld dat je niet meer oprook kan je een mooi paar schaatsen halen, of bijleggen aan de auto.
    Daar heb je meer plezier van dan van t roken.

Zet m op allebei!

xxxx

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brabbel @ We zijn ook nog steeds erg trots . Maar jij bent idd erg dom dan zeg ik het netjes. Maar dat je weer rookt is aan jouw , toch niet waar beer bij is he? Zo ja dan krijg je een beste trap onder je gat van mij.En word ik boos :x

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nee,nee,nee, zeker niet!!!!!!
    Daar ben ik zelf ook HEEL secuur mee hoor!
    Dat zou ik niet kunnen, t is zo ongezond voor zo een ukkie.

Geen trap onder mn gat dus, haha!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd dan geen trap , maar wel een schouder klop :D
    Knuffie voor de jullie .

Even gedoucht net in de hoop de jeuk verdwijnt maar nee dus.
    En die boer kan zijn stoel ook weer niet vinden.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja hoor daar was de ongi al dag 29 , zo leuk en fijn onegelmatig weer .
    Maar hoe kan het dat de borsten nog jeuken en zwaar aan voelen?
    Door de kou doen ze vaak pijn maar nu dus niet.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik wil even zeuren en ik mag niet tegen manlief zeuren.
    Dus enige optie zeuren tegen mijn dinnetjes .
    Ongi was er dag 29 en ook nog op dag dertig vol aanwezig zo erg dat het bloede tot door lekken toe . vanmorgen nog een beetje , vanmiddag en nu dus al weg !! 2 en half dag? is nieuw hier.
    borsten jeuken nog een beetje . overgang? of beginnende overgang?
    Weet niet wat ik hier mee wil of denken ,denk alleen even lekker zeuren .

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Toch handig dan zo'n forum he ;).
    Super dat jullie gestopt zijn met roken!!
    Geen idee van je ongi meid, 't kan weer van alles zijn he... Vrouwenlijven zijn soms zwaar onberekenbaar! Maar gooi het er maar ff uit!
    En die schaatsen kunnen voorlopig nog wel ff in de winkel blijen ;)

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pien@ Idd fijn het forum , kun heerlijk klagen , van zelf eeen mal wicht die regeert :D die dit mal wicht en blondje wil helpen:D
    Maar jij weet het niet leuk ik dus ook niet 2 dagen ongi ???? wel echt rood of mk door de hoeveelheid bloed ? of denk ik nu te ver ?
    zwanger lijkt me toch niet toch?
    Manlief had ook al zoiets 2 dagen? vreemd .

Of heeft mijn lijf ook afkick verschijnselen van het niet meer roken:D

Knap he dat we niet meer roken , ben wel eens eerder gestopt maar toen niet samen gestopt en nu wel.

Hou eens op te jeuken rot borsten !!

Idd of nog meer sparen voor goede schaatsen!

Nu ben ik even de weg kwijt pff

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Moet ik hier nu weer mee ? in plas licht roze bloed en maand verband nog niks. En was de hele dag schoon . ken dit niet! zal de over gang nu dan toch begonnen zijn? pink een traan weg

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hihi, ja ik dacht laat ik ff reageren naar die aardige Marnat :).
    Het klinkt wel vreemd 2 dagen, vind ik ook, maar wilde je ook geen valse hoop geven... Vind het sneu voor je dat je lijf je af en toe zo voor de gek houdt. Tenminste....je weet het uiteindelijk nooit... Maar als je twijfelt kun je misschien toch een testje wagen. Die jeukende borsten zijn ook wel opvallend. Normaal zou ik ook denken aan zwangerschap, maar wil bij jou dus wel voorzichtig zijn, je hebt al genoeg te verduren gehad. Maar ik zou het je natuurlijk voor 100000% gunnen!
    En hoop voor je dat de overgang nog ff weg mag blijven, want daar is ook niks aan :(.
    Nog ff sparen voor de schaatsen klinkt ook goed! Ik heb vorig jaar van die Noren met harde schoen gekocht. Echt ideaal!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pien@ lol valse hoop dat snap ik , dat geef ik me zelf ook niet graag. testje? rood is toch rood zoi je zeggen he!
    Vannacht was er weer wat rood , en nu weer weg.
    Heb wel wat mee en om gedaan , aan 1 kant fijn zo kort maar als jij mijn lijf nog snapt , dan snap ik het ook.
    Bij jouw wil je lijf ook niet zie ik nog steeds .
    Overgang os idd ook niet grappig maar dan weet je we; waar je aan toe bent! van dit lijf word je erg moe van soms.

Zulke stevige schaatsen willen wij ook .

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Daar heb je ook weer een punt Marnat. Kunnen ze niet uit je bloed bepalen of je al in een beginnende overgang zit? Misschien voor jou wel goed om te weten, hoef je je misschien ook niet druk te maken over die vreemde acties van je lichaam, want misschien hoort dat inderdaad wel bij een naderende overgang....
    Die schaarser zijn zeker aanraders!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pien vorig jaar september ongeveer is mijn bloed op overgang en zwangerschap getest . Volgens arts gewoon nog vruchtbaar , niks aan de hand . Had toen een rondje van 25 en een erg laat rondje .
    Nu ook wel onregelmatig maar een dag verschil .
    Heb verder geen pijn .
    Overgang is idd ook geen lol aan , maar geeft je wel zekerheid dat er geen kindje komt , zo speelt je lijf gezellig verder.
    Voel me wel wat beter heb hier heerlijk weer geklaagd en aan jullie kop gezeurd hihi.
    Ongi is nu weer weg en mag nu ook wel weg blijven.

Hoe gaat ie met jouw ?

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O ok, nou goed dat je weer ff je hart kon luchten hiero :).

Tsja wij gaan over een paar maandjes met IVF beginnen. IUI heeft niet mogen helpen helaas. En ondertussen weten ze nog steeds niet wat het is.... Maar nu even rust, zit zelfs weer even aan de pil, was er ook wel even helemaal klaar mee met iedere keer die hoop en teleurstellingen. Nu even niets. Waarschijnlijk in april beginnen.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pien@ Het is ook niet niks waar je mee bezig bent, spuit er in , geduld ziekenhuis echo ga zo maar door.
    Neem de tijd rust doet goed , wij gingen veel meer fietsen wandelen , Naar concert van jannes we sochten de gezelligheid meer op dat werkte erg goed.
    Wij hebben er trouwens een nieuwe afleiding bij , letten op ons gewicht ! We zijn dikker geworden nu we niet meer roken.

18. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Lieve marnat, ik kom je even een dikke knuffel brengen!
    Die stomme lijven ook!
    Wat knap dat je bent gestopt met roken zeg! En met jullie doorzettingsvermogen komt het met die kilo's ook wel goed!
    Schouderklopje voor jullie!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Yvon1893@ Idd stomme lijven dan zeg je het wel erg netjes. als ik zo jouw onderschrift lees.
    Knuffie daarom voor jouw en je man .
    Het programma kleine baby s kijk je vast met veel emotie na , of kijk je niet?

Ben ook niet bang dat die kilo s er niet meer af gaan , maar gaan daarom er wel even op letten .
    We hebben een grafiek gemaakt en gaan er elke dag op staan.
    Kijken het eerst zo aan voor dat we dingen volledig laten wat eten betreft. We denken dat het ook komt door het eten beter smaakt.

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    @ marnat, dankjewel.
    Eerst durfde ik niet te kijken, daarna wel maar tranen met tuiten.
    Ik vind het bijzonder hoe kundig ze zijn. Maar af en toe ook gewoon zo kwaad. :)
    Ik ben een tijd geleden ook gestopt en idd alles smaakt beter.
    En hier was het ook zo dat ik een pepermuntje nam ipv een sigaretje. En dat waren er in het begin heel wat op een dag!

Hoe gaat het nu met je, buiten je lijf om?

Deel Deze Pagina