Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Het gaat prima hier verder , we zijn druk aan het verven de hal en wc nog . en dan moet de slaapkamer nog maar die wacht maar mooi even. Eerst op vakantie.

Ik ga even kleine baby s grote zorgen kijken.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat goed al een maand gestopt! Ik vind het nog veel te lekker!
    Wanneer gaan jullie op vakantie en waar gaat de reis naar toe?

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elvira@ Lekker wat is lekker aan roken? vind het nu stinken .
    Roken i nooit weer geen zin in coppd . En ben dan ook erg blij dat ik niet meer piep s nachts . alleen zwaarder worden is min .
    Maar daar komen we wel door , we houden het in de gaten .
    We gaan in de bouwvak weg , waar heen nog onbekend.
    Nog geen tijd om in de boeken te kijken , maar gaan doen we zeker na 5 jaar nog nooit weer weg geweest , huwelijks reis was het laatste .
    Hoe is het met jullie gaan jullie nog weg ? of zijn de centjes op na de mooie trouwerij?

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik vind het echt heerlijk, vooral na de koffie, lunch en avond eten. Slecht is het dat is een feit.

Centjes zijn nog niet op gelukkig, die staan netjes opzij voor de verbouwing. Ook wij moeten aardig wat doen in huis. We gaan dit jaar niet op vakantie, meer dagjes of een weekend in eigen land. Ook leuk toch?

Hebben jullie wel een idee, eigen landje of Europa of misschien wel er buiten?

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elvira@ Idd dagjes weg is ook leuk wij ook jaren gedaan .
    Dus jullie gaan ook de boel op knappen heerlijk idee , maar wel veel werk hoor pff.
    Nee we hebben nog geen idee waar na toe mis wel weer parijs , Nieuw-Zeeland staat ook nog op de agenda , maar dat geld is is er nog niet .
    Moet ook mogelijk zijn december krijg ik niet zo maar vrij.
    We gaan eerst zorgen dat de wc en hal klaar zijn , dan zien we wel waar de reis heen gaat.

Kalm aan dan breekt het lijntje niet!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik ben blij want eindelijk is het verven hier eerst gebeurt .
    De wc en hal zijn klaar , nu kunnen we verder opruimen en de twee kamers klaar maken voor de computers en knutsel spullen .
    Alleen laminaat nog in de hal . moet eerst bij de aldi z:n decopeer zaag te koop zijn.

verder gaat ie lekker genieten van elkaar nog altijd.
    Werk volop huishouden doet manlief .
    Alleen ben ook een beetje verdrietig mijn vriendin en buurvrouw gaat verhuizen morgen gaat ze al weg :(
    Zal haar missen aks er wat was liep ik even naar beneden , kan straks niet meer .

Mijn lijf is erg rustig gok alleen dat mijn ei gister er was want zo voelde het wel , nu is de pijn er niet.

Was het wel eerst weer knuf van mij.

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Lieverd,

Even terug en bijgelezen!

Jeetje dikke dikke knuffels vanaf mij kant hoor, toppie dat het niet roken zo goed gaat.
    Misschien helpt het zelfs op hele andere zaken;)

Kus kus!

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Dankje lieverd , wie weet heeft het zijn uitwerking op andere zaken , geloof je je zelf! En nu al alle nicotine is er toch nog niet uit?

Aan komende week merk je toch pas iets mocht er een zaadje de weg gevonden hebben door mijn rook vrij lijf.
    Donderdag voelde ik iets en gister kon ik haast niet lopen pff.
    vooruit even dromen mag wel he.

Hou je op de hoogte .

9. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag

Jaaaa, dat heb ikvan jouw geleerd, van al jouw positieve berichtjes mijn kant op:p

Tuurlijk mag je dromen:D
    Ik droom gewoon met je mee.

Zou toch wat zij heh.:p:p

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Ok dat is waar ik heb je dat geleerd , idd zal wat zijn als........ . maar geloof het niet dat mag jij doen ok.
    Straks maar even na knuffelen met marnatman een shot extra:D

Even wat anders wat moet je met katten doen die je stoel in pikken en vervolgens gewoon gaan pitten! :D
    ik zit nu op zijn stoel en hij licht op mijn stoel . Verwend nee hoor hoe kom je er bij.
    Luie dag gehad vandaag voetbal gekeken verder weinig ja wat dingen weg gegooid wc weer in gepakt.
    Mijn lijf rust gegeven met dekentje op de bank heerlijk .
    Mocht ook niks doen moet volle bak draaien deze week .

Zo samen met marnatman op bed film kijken.

11. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Is goed! Ik geloof, jij knuffelt! Kan geen kwaad iig.

@luikatten... Tja ehh enige oplossing, je verlies nemen en alvast naar bed gaan en knuffelen.. Zit niets anders op. Wakker maken inde hoop dat je mag zitten, reken er maar niet op. Bij pns wilt een snoepje nog wel een helpen... Of de koelkast opendoen...9 van de 10 keer, neem ik me verlies maar en gan dan maar naar bed.. Dan willen ze wel eerst eten voor ik het licht uit doe, en voor je het weet liggen ze op bed ipv op jouw plek op de bank.. Denk dat we onze katten iets wat verwent hebben:D.

Xx

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Ik was al bang dat ik de enige was met een kat die een eigen wil heeft, Maar nee dus , snoepje geven kan wel maar dan gaat meneer op de vitrine kast springen ja en krijg hem er dan maar weer eens af NOT. De kast is erg hoog meneer weet dat dus gaat dan onschuldig kijken. straf hem wel altijd .
    Hier vaak het zelfde idd als we naar bed gaan is meneer eerder dan wij . Maar hij licht nu nog op de stoel te knorren moet hem nu maar niet aan raken.

De film is klaar we gaan naar bed spreek je later weer .

13. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Owww katten en vitrine kast, weet er alles van, mij pols ook die door het glad heen ging, 2 grote en 2 kleine littekens, enne bijna slagaderlijk... Dusse blijf weg van vitrinekasten met katten erop!!!

Ik ben na een warme douche snel naar een vers bed gegaan, ml is beneden aan het afsluiten en geef onze mnsters te eten, dus ik lig, enne hopelijk is er straks nog wat ruimte over voor ml.

Trusten lieverd!! En tot snel.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier alles oke gezellig gegeten met marnatman werd helemaal verwent vandaag mijn kussen en deken lagen al klaar toen ik thuis kwam van werk. Mocht ook echt niks doen niet in de keuken komen verbod .
    Net even gewandeld in de sneeuw noest ik even wachten maakte die een hard voor mij in de sneeuw zo lief !
    Zal me benieuwen wat er nog meer komt op deze Valentijnsdag zo nog een film en meer geen idee laat me verassen . ik heb het verdient zij die + wilde me verwennen .

Kwam moe thuis al even lekker gedoucht , nu even hier kijken.
    Wat mijn lijf nu weer aan het doen is is een raadsel . net trekken onder in mijn buik ken het niet! en mijn borsten zijn weer zwaar en de boer is weer aanwezig .
    Als goed is week geleden mijn ei geweest deed toen erg pijn .
    Geen idee of het echt zo is maar mijn gevoel zegt het.

liefs

15. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    De optimst zegt niets.... Ik denk het wel alleenn.....

Happy valentines day!!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Jij ook lieverd en verder zwijg ik :D mijn lijf is rustig . Blauwe aderen wel . oeps ik denk verkeerd , droomt verder en gaat koffie drinken en zo werken.

17. Rust

Rust Actief lid

10 jan 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Lieve Marnat,

Ik lees al heel lang je verhalen (langer dan deze naam hier bestaat) en vind het zo verdrietig steeds (bijna elke maand) die hoop te lezen.
    Je voelt steeds iets, je denkt het soms, het kan soms niet anders.. maar toch is het steeds niet zo.

Succes met de onzekerheid.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1258 Marnat, 15 feb 2013
    Laatst bewerkt: 15 feb 2013
    Rust@ Dan ben jij vast een hele stiekeme lezer :D lief dat je aan me denkt .
    Op moment denk ik er meer aan dan ik zelf wil .
    Die borsten doen me ook alleen maar denken zo zwaar en pijn , mis wel dor de koude winter den k ik of wil ik ook dat denken. idd wart moet je er mee en wat kan je er mee helemaal niks.
    Weet in eens even weer hoe erg wachten kan zijn.
    Droom modes blijven nog maar aan .:D

Kan ook heerlijk dromen heb de tijd , want heb me zelf heerlijk een week vrij gegeven! Neem normaal alleen de grote vakantie vrij.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Voel van binnen verdriet en van buiten vallen de tranen er zo maar uit , tranende ogen al de hele dag. Een buik zeg je u tegen en net onder mijn borsten doet het pijn . Ze jeuken ook een beetje , mijn buik ziet er vol uit maar is leeg zonder wonder .

Niet roken is goed maar zwaarder worden is minder fijn borsten zitten erg hoog voor mijn gevoel .

Morgen naar mijn ouders mijn moeder was jarig we vieren het morgen met elkaar zusje zwager en kids .
    Heerlijk knuffelen met de kleintjes morgen en mijn zusje.
    Hoop dat ik dan even geen pijntjes hoef te voelen in mijn lijf.

Zoals verwacht zit mijn kat op mijn stoel ik op die van hem.
    Ik ben niet verwent hoor vrouwtje neee helemaal niet!! hihi.

Al weer 15 jaar zonder wondertje deze maand van binnen ben ik even weer stuk hoop gauw weer heel te zijn, maar nu even niet .
    Mis wil ik juist daarom nu ook wat voelen geen idee.

Droomt verder .

Wou het even kwijt

20. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@marnat wou even kort zeggen vindt een sterke lieve vrouw.

Alvast gefeliciteerd met je moeder.

Komt me bekend voor over de kat hihi.

Xx

Deel Deze Pagina