Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    *Slaat arm om je heen, en geeft je een knuffel!*

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    littlewonder23@ Dankje lieverd , zal dat komen dat jij ook een kat hebt die dat doet :D

Brabbel @ Kom hier sla mijn arm ook om jouw heen ! lieverd geef beer ook even een knuf .

Al ik niet stevige arm wil nu want maag zuur kwam net om hoog rennie mag weer zijn werk doen hier . :(:(

3. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Kus kus kus! Knuff knuff knuff!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1264 Marnat, 16 feb 2013
    Laatst bewerkt: 16 feb 2013
    llkh1984@ Kus kus kus knuf knuf knuf terug .

Pff word er echt niet goed van plas me een ongeluk in eens en natuurlijk ook in mijn broek baha . klein kleutertje lijk ik wel.

Ik weet het niet meer verder dromen of wat.......

Hoe gaat het met jouw lieverd word je ook gek van je lijf en die moe heid.
    Hoop dat het wat beter met je gaat .

5. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey schat,

Nee hier lijkt het ook niet op te houden. Gisteren de uitslag van de kweek die de gyn vorige week heeft gemaakt vanwege de buikpijn, en ja hoor als we alles hebben gehad, van 3weken bloedverlies en wondvocht, tot extreme buikpijn, en borstvoeding(?), hebbem we ook nu een abkuurtje voor een bacterie...
    Honds en homdsmoe van me lichaam en mezlef en de emoties. Bah!!

Heb jij niet gewoon een fikse blaasontsteking?? Daar lijkt het wel op als je kleutergedrag krijgt ;).

Lieffie denk veel aan je! Zelfs op visite (vorige berichtje) en nu net bij thuiskomt, eerst ff pad pakken voor ik me oogjes dichtdoe!!

Xxxx

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Jeetje meis wat zegen we dan dankje dokter en nu ?
    Fijn lijf dus not !! op mp zetten mis kunnen we hem daar kwijt:D:D
    Anders moeten we het er mee doen :(, voor jij en ik 80 zijn is het vast beter of worden we zeuren :D

Zonder gekheid hoop dat je er niet te lang meer mee zit . Heeft de mk dit allemaal met je gedaan? is er dan niet iets in je lijf wat niet goed is?

Blaasontsteking ik? begon gister net , drupjes steeds .
    Pff de kilo s vliegen je hier om de oren ben nu 70 kilo na het stoppen met roken was 66. net te zwaar uitkijken nu.
    Manlief ook aardig wat er bij.
    Of is mijn lijf met onwennig verschijnselen bezig .

Zijn jullie al zat van mijn gezeur of mag ik door gaan ?

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Kwam ook weer eens aanwaaien om te kijken hoe het met je gaat.
    Je hebt wel een romantische man hoor Marnat (Valentijnsdag!).

En blijf geloven in wonderen... Zie mijn blogje.... Kennelijk bestaan ze toch....

Knuffel

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juulszon@ Lieverd ik las het al , lees nog wel eens daar.
    Gefeliciteerd of wil je dat nog niet horen?
    Als jij gelooft dat je zwanger bent en het nu gewoon weg een plak beeb word over 9 maand er uit kont. Anders moet jij mijn maagzuur momenten overnemen hoor als je er niet in gelooft. Dan droom ik toch nog even verder [ oke dan klein beetje ga ik geloven]

Meis ga genieten

Ik weet nu weer wat die rot wacht weken met je doen brrrrrrrr.

9. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    * ziet ons zitten met 80jaar op veranda achter de geraniums met een advocaatje met slagroom en een sherry. ..*

Nu weer onderweg naar verjaardag schoonvaders, spreek je later.

Xx

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Haha gefeliciteerd ik ga straks naar mijn moeder vieren het vandaag al is ze al jarig geweest. Als Fc Groningen slecht speelt ben ik eerder weg! We zullen zien.
    Veel plezier spreek je idd weer, zal al vast wat verzinnen om te zeuren:D

Ga straks eerst genieten van neefje en nichtje ondanks erg zin in.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Lieve marnatje.
    Ik vind je zo'n bijzondere vrouw zo positief tegen anderen, dat ik het zo erg vind om te lezen dat er na 15 jaar nog geen wondertje in je buikje mag groeien.

En toch nu je gestopt bent net roken en jullie huisje mooi aan het op knappen bent. Hoop ik net heel mijn hart dat er voor jou en marnatman een super wonder gaat gebeuren,
    Het kan best meid.
    En stiekem ga ik nu hopen bidden en dromen dat het jullie ook eens gegunt word.

Dikke kus knuffel voor jou xxxxxx

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    babyhope@ Slik dankje voor je lieve woorden . Spreken we dit af jij hoop ik droom verder en zal kalm aan doen .

Gaat weer verder kijken na voetbal .

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Haha goed meid:) ik blijf door gaan. Eens moet het toch zo zijn.
    Veel plezier met voetbal kijken

14. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Jij ook gefeliciteerd met moeders!
    Schoonpaps was vrijdag jarig is vandaag gevierd. Was mij eigenlijk allemaal nog wat te veel mensen in een ruimte. Had van de homeopaat druppel (op basis van alchohol), om de scherpe rantjes eraf te halen. Met de antibiotica mag ik die dus niet meer. Althans ik heb de geen druppel alchohol misschien heel letterlijk genomen.

Duss ben vandaag een en al emo, heb bijna van begin tot einde met een chago gezichtrond gelopen, rn veel gehuild. Schoonouders wonn op kijkduin, en we hebben saampies nog ff een heerlijk stuk in de duinen gelopen.

De nichtjes hangen normaal om onze nekken, alleen denk dat die of zijn ingeseind mij met rust te laten of ze hebben het aangevoeld. Alleemn ml was de klos. Kon ook echt niet van de meiden genieten.

*sorry, ik vervuil je topic met mijn gezeur*

Hoe is de wedstrijd geweest?? Enne hoe was jouw dag.
    Ik heb vannacht lang en veel wakker gelegen door de tranen, dus ben gesloopt en zit nu in badjas op bed om slaap in te halen, morgen een 9-18 dus weer aan de arbeid.

Xx

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Meis als ik dit zo lees vraag ik me af of je het allemaal wel trekt . emo mag na alles wat jullie door maken maar de hele dag ! Mis komt het wel door die troep die je slikt . maatschappelijk werkster had je al mee gesproken? mis is dat iets .
    Fijn dat je even lekker hebt kunnen wandelen.

Jammer ook dat je niet van je nichtjes kon genieten ,
    Komt wel weer je moet eerst weer de tante worden die zij kennen .
    Dat heeft tijd nodig en moet je veel voor doen en vele kromme wegen voor door heen. Ja lieverd een wondertje vergt voor we ze hebben al erg veel . Als we het geluk mogen mee maken is het een mooi doel geweest.

Ik snap heel goed dat het je te lang duurt die pijn vermoeidheid
    Je lijf heeft tijd nodig te herstellen geef die tijd.
    Ik heb niet wat jij nu met je lijf hebt maar weet wel wat een herstel met je lijf doet.
    [Vleesboom ooit verwijdert ]

Nee je vervuild mijn topic niet , je zit in de zelfde schuit als ik die ver van wondertjes vaart . we gaan samen nog in de schuit komen die ons na andere leuke dingen vaart moet gewoon , die weg vind je wel.

Hoe heb ik het gehad , erg gezellig ik heb wel genoten van de kleintjes meer dan ik verwacht had.
    Neefje melk gegeven ow en wat groeit die hard gaat erg goed met hem.
    Alle twee gaan erg goed nichtje zegt al meer woordjes en zinnetjes komen ook al.
    Geen moment aan mijn lijf gedacht .

De wedstrijd pff ze begonnen goed maar verder ja ze hadden moeten scoren keeper te goed , en een spits had hem uit gespeeld en gescoord .
    We zijn ook wat eerder weg gegaan tweede helft niet gezien.

Iets te zeuren heb ik niet op moment komt mis nog :D

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1276 Marnat, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
    Eigenlijk mag ik dit niet zeggen , maar zo als de meesten vast al gemerkt hebben is marnatman hier overdag ook wel eens te vinden.
    Hij is thuis , maar nu op moment is ie op sollicitatie gesprek wie duimt mee brr ik vind het spannend . Dit zal dan zonder uitzendbureau zijn.

Onze kat heeft een jaar geleden blaasgruis gehad , ik was er niet bij toen.
    Marnatman schrok vannacht want hij plaste slecht heb ik later de platengieter neer gezet in de hoop hij weer goed ging drinken.
    Nu overdag heeft ie nog niet geplast , zorgen al weer maken of af wachten nog?

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ik duim mee meid...!!!!!

18. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik duim ook voor jullie.

Ik zou dierenarts wel ff bellen hoor. Zeker met zijn verleden.

Xxx

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    llkh1984@ Dar heb je een punt , maar hij is nog erg levendig , verder merk je niks.

Marnatman is heen geweest nu duimen en afwachten ! hij heeft geen vervoer en woont niet in de buurt . spannend best wel . drie keer raden wat ie miste .................................... juist ja een sigaret .

20. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Owwww marnatman, blijf va die sigaret af, marnatvrouw en ik zijn net zo trots op je.. Anders maar opzoek naar plakkerige donuts hoor, schijn je tegenwoordig oook mee zoet te zijn.

Deel Deze Pagina