Ja hé super toch dat weertjé!! Hier heeft de hele dag de raampjes & de achterdeur open gestaan! dan is heeeel het huisje weer lekker fris met de winter vind ik dat alles zo pot dicht zit! En Leuk fietsen! ik ben ook pas begonnen maar auww poepzeer haha! p.s Welke ras is je katjé & wat is de naam vind poesjes wel cute!
sarah1989@ poepzeer van fietsen ?? fiets je nooit dan? Zo gezond fietsen voor al met mooi weer vele kilometers fietsen. Wandelen ook heerlijk als ik niet werk kan ik zo een paar kilometer lopen. Al fiets ik liever hoor . Mijn kat is een kortharig ras , naam zeg ik niet . Katten en poesen zijn lief maar ook wel eens niet . Zijn net kinderen vervelend niet luisteren Voor ons is het onze zoon word ook erg verwend mag veel maar zijn grenzen. Hebben wij weer hoor lig je samen op bed erg gezellig te hebben , word er aan gebeld voor tien uur !! Niet geregeerd fijn verder gegaan Als het belangrijk was hadden ze wel anders geprobeerd . As het om ouders ging hadden ze wel gebeld lijkt mij .
Ja het was al 4jaar geleden dat ik nog met de fiets had gereden haha maar binnekort als het zonnetje wat meer schijnt ga ik er wel wat vaker van gebruik maken, nu zeker waneer ik niet meer werk dus ik zal de poepzeer moeten overwinnen haha Wat leuk van je katje! kwou er ook alltijd eentje,maar manlief wilt niet omdat we al een hond hebben & die heeft er enorm veel Bang van haha gelukkig kan ik de bovenburen hun katje soms eens verwennen soms mag ze binnen maar dan zie je de hond wel de hele dag niet
Ik heb even geen leuk nieuws ! We waren heerlijk eten aan het maken manlief dan , en ik de was aan het doen. Ineens telefoon manlief nam op bleek mijn zusje aan de telefoon. Later komt ie bij mij , schrik niet ! is mijn vader gevallen met de hond van mijn zusje . De hond had geregeerd op een andere hond , vader zag die niet . De honden mogen mekaar niet., gaat altijd goed en nu dus niet. Vader heeft heup gebroken word vanmiddag geopereerd krijgt een kunst heup flink gevallen . Ik was gister nog even bij mijn moeder manlief heeft de auto gehaald . Die staat nu hier , dan kunnen wij en zusje beide meteen naar ouders komen als er wat is. Het liep al te mooi geen loop in het ziekenhuis dit jaar nog. Voorlopig ben ik onder de pannen, boodschappen doen met moeder ziekenhuis in en uit. Nu wel hopen dat s ouders zich gedragen anders word het splitsen . Maar daar denken we maar niet aan . Hadden we het er zondag nog over dat mijn ouders zich nog mooi reden zonder ons , niet afhankelijk zijn. Soms denk ik wel zeg maar niks komt ellende van . Ik ben samen met nichtje ook nog jarig , zeg eerst maar niks tegen vader , want als we zeggen dat ie niet mag / kan komen zal die niet leuk vinden. Verder zijn we rustig het is even regelen onderling maar daar komen we wel uit. Mijn ouders zijn geschrokken dat ie nu een kunstheup krijgt leven helemaal om gooien.
oei dat is idd minder goed nieuws! hopelijk komt ie snel weer erboven op Veel beterschapjes voor hem! xxxjés
sarah1989@ Snel zal het niet zijn , zal veel therapeutische uren aan voor af gaan . De operatie is goed gegaan , hij licht op de uitslaap kamer . Mijn moeder mag straks bellen om te horen waar hij komt te liggen en of we er bij kunnen. We gaan straks manliefizza en ik: ga nasi eten . Morgen kunnen we over dag heen , en zou mijn zusje s avonds kunnen gaan , en wij na fc groningen . Moeten maar zien hoe en wat , hoe vader zelf is.
We zijn bij mijn vader geweest hij lag al weer op de kamer , toen we kwamen was die erg monter had veel te vertellen . Wat erg fijn is is dat ie thuis mag revalideren , niet in een verzorging of waar ook. Wij zijn daar erg blij mee + dat ze gelijk floers hebben geen trap hoeft te lopen voor die na bed kan. Gelukkig kan mijn zusje gewoon weg dit weekend met een vriendin . Dat kan ze wel gebruiken , vader zij het nog je gaat wel weg hoor . Van weekend even boodschappen doen met mijn moeder . Zeg ze moet wel een boodschappen hebben wij dan bel je al je wat moet dan komen we je halen. Het is hun auto die we hebben ben nu dan ook zo bij ze.
We zijn vanmiddag bij vader geweest zusje gaat nu met mam heen . Hij had het druk gehad vannacht de dreen was er uit gegaan over al bloed is goed gekomen , hij zou er ook uit. Vader moest vandaag al lopen /staan maar in plaatst daar van viel die weg even , had wat koorts . toen we er waren ging het wel vond hem wel beetje anders dan gister . Hij moest ook aan de vernevelaar , toen die er weer af kon zij die ow ik rook nooit weer . Ok dat is goed toch? ja zij die ik wil niet aan de vernevelaar blijven. Wij zeggen nu dat ie daar erg van geschrokken is daarom niet meer wil roken. Wij gaan zo naar voetbal want het gaat nu wel goed . We moesten de auto mee nemen mochten van mam niet fietsen. Morgen boodschap doen met mam en s avonds na vader . Zullen we mam helpen morgen wie weet moet er nog wat gebeuren. Voelt wel fijn even van me af schrijven .
idd als je het allemaal kan vertellen lucht het ook op hij slaagt zich er wel door! en wat een geluk dat hij jullie heeft er zijn heel wat andere mensen die ze gewoon achterlaten Mooi Van Jullie!
Het gaat redelijk goed met mijn vader , alleen heeft ie er ook nog even longontsteking bij gekregen . Verbaast me niks omdat ie ook nog een poosje op gras en de grond heeft gelegen. Morgen moet ie weer lopen is de planning , als er geen rare dingen zijn natuurlijk. Zie hem ook nog niet thuis komen , hij zal ook nog zelf moeten leren douchen . 60% zelf moet ie kunnen voor ie naar huis mag . We zien vanavond wel hoe het dan is.
Vraagje tussendoor, wanneer ben je voor het laatst bij Jannes geweest en wanneer gaan jullie weer? Beterschap voor je vader! X
elke dag een klein stapje vooruit is belangrijk te snel is ook niet oké dus laat het maar lekker Op zijn tempo Hoe gaat het met jou voor de rest? kan best wel geloven dat dit vermoeiend moet zijn voor je?
juulzon@ Dankje meis . Wanneer we bij jannes zijn geweest dat was vorig jaar in assen datum geen idee . Gaan er eerst niet meer heen de portemonnee laat dat voorlopig af weten . Hoezo meis ? je gaat goed he groei goed kleintje . sarah1989@ Hij gaat niet vooruit hoor wat de heup betreft gaat het goed . alleen de longontsteking brengt roet in de tent. Vanavond ging het wel hij was benauwt en had last van de buik al denken we dat het komt door ie nog geen ontlasting had gehad. Even later moest ie wat kwijt en erg veel dat was een +punt. De pijn in de buik zakte wat af , of het daar ook van kwam horen we morgen wel weer . Hij is erg moe van de longontsteking we zijn dan ook vroeg weer weg gegaan .
Wat vervelend dat het met je vader zo slecht gaat. Je voelt je zo machteloos dan... Mijn vraag van Jannes, een week geleden kon je bij Groupon voordelig kaarten krijgen en ik moest aan jou, jullie denken... Weet niet of de actie nog geldig is... Korting Jannes 2013 # Gratis & Kortingscode Jannes! Sterkte met alles meis en hopelijk mooi weer morgen om even te wandelen of fietsen... X
juulszon@ Marnatman wil niks met Groupon te maken hebben. Die benauwt heid is erg vervelend maar verder gaat het gelukkig wel . Mijn moeder red zich gelukkig wel die heeft lieve buren . Leuk idee dat fietsen maar komt allemaal sneeuw , dan zouden we wel kunnen lopen .
hey marnat! Wat balen van je vader! Is er al zicht op wanneer hij naar huis mag? Wel fijn dat hij thuis kan gaan revalideren! is zoveel fijner dan in een revalidatiecentrum lijkt me! succes!
He meis nee nog geen uitzicht wanneer ie naar huis mag. Mam belde zo straks en vertelde dat vader al een stuk gelopen had en geen pijn had bij het lopen. Hij was nog wel benauwt en misselijk. Goed nieuws lijkt mij dit , vanmiddag zou die weer op de stoel zitten en mis een stukje lopen , dat horen we vanavond wel. Hij is zelf wel erg monter gelukkig . Moeder moet wel krukken regelen ik zij doe dat maar meteen morgen . je weet nooit hoelang dat duurt voor je ze hebt .Toevallig kwam er een folder van thuiszorg in de deur . Idd fijn dat ie thuis kan revalideren en hoe en wat horen we vanzelf. Vader zou ook eerst die longontsteking kwijt moeten die is er nog . Hoe gaat het met jouw in blijde verwachting richting donderdag las ik. krijg je hem wel vergoed dus de sonde?
Hoi Marnat,ik schrijf even hier als je het niet erg vind,die krabbels zijn zo kort Wat erg van je vader! En dan ook nog longontsteking erbij. Hoe oud is hij eigenlijk,dat zag ik zo even niet staan. Wel fijn dat hij in ieder geval fit genoeg is om te kunnen lopen en ik hoop dat hij snel naar huis toe mag! Dat is altijd beter dan in een ziekenhuis. Ik weet niet of ik je pijn doe door het hier neer te zetten... Laatste keer ongesteld was 16 januari en ik heb een cyclus tussen 22 en 25 dagen dus geen idee hoe ver ik ben. Ik gok op 8 weken. Ze zullen het morgen wel kunnen zien denk ik. Als je er moeite mee hebt dat ik erover schrijf dan zeg het alsjeblieft,dan doe ik het niet meer!
Klaproos@ Wat lief ik vind het juist fijn als je hier schrijft . Zo raar steeds tegen mezelf te schrijven Mijn vader is 67 jaar ! gister avond zij die dat de koorts ook gezakt was en hij lag in de kleren . En veel praatjes , alleen steeds raar op de buik zij die . Thuis is het beste medicijn zeggen ze , ze krijgen een gesprek neem ik aan hoe en wat . Mijn moeder kan vader niet helpen, mijn moeder heeft geen goede arm is niet de bedoeling dat ze daar weer mee zit straks. Ze heeft al last zij ze maar ging wel , ja ja niet ons vragen om te stofzuigen denk dat ze daar door weer last heeft. Nee hoor is niet erg vind wel leuk mijn dinnetje me op de hoogte houden. En vragen als er wat is en ik kan helpen zo ver het lukt. Wat je cuclus betreft net de banner er bij gepakt maar krijg steeds [ toe aan nieuwe banner .] Zo even vlug gerekend gok ik ook 8 week. Vandaag ga je heen spannend veel succes en plezier bij de echo . Laat je me weten? knuffel mee komt het helemaal goed.