Dank je wel,je bent een lieverd! Jouw papa is ongeveer net zo oud als de mijne. Wel heel fijn dat de koorts gezakt is en dat hij zich in staat voelde aangekleed te zijn. Je moet om thuiszorg vragen natuurlijk zelfs als je moeder een goede arm zou hebben lijkt het me toch zwaar om je vader te verzorgen. Zeker als hij dadelijk krukken heeft. Bedoelt je vader niet zijn borst waar hij nog last van heeft? Anders zou ik het zeker nog even laten nakijken! Ik zet het hier neer als alles goed is gegaan,ook als dat niet zo is maar ik ga er maar niet vanuit (Misschien naief maar anders kan ik de spanning niet aan)
Klaproos@ Nee hij geeft niet aan dat het zijn borst is. Hij wrijft over de buik , als goed is weten de zusters dat wel daar . Denk dat het ook aan de medicatie kan liggen en dat ie niet meer rookt nu . Als thuiszorg zal in het gesprek wel te sprake komen denk ik. Er word altijd gevraagd of je je kan reden , we hoeven er niet bij te zijn ze reden zich wel . Wat leuk jouw vader net zo oud is dan de mijne . Ik word deze maand 41 en jij dan ook ongeveer of waren je ouders laat ? mijn moeder was 26 toen ze me kreeg geloof ik . De leeftijd dat ik ze ook graag had gewild pff. Jouw ouders en s ouders nog gezond ? of sukkelen die ook al wat ? Ik wacht het goede bericht wel af .
Mijn vader is weer thuis het gaat goed allemaal . Hoe en wat verder weet ik nog niet , manlief aan de foon gehad. Als ie thuis komt met de bus hoor ik meer . De auto blijft daar weer he vader is thuis . Later op de dag een grotere update .
Toch anders gegaan dan ik gedacht had. Vader belde mij dat manlief zo thuis zou komen en ras patat zou mee nemen . Later belde die weer en zij die dat manlief mij haalde en we daar gingen eten. Manlief komt en zegt we halen de ras patat voor ons en vader en moeten de auto weer mee nemen. Moeder vind dat makkelijker als er wat is zijn we zo bij ze. vader heeft al een douche stoel en krukken + kussen voor door liggen , maar deze is stuk morgen bellen ze er achter aan . Thuiszorg krijgen ze niet moeten ze zelf dokken , dan doen ze het zelf zij vader. Geen idee waarom mijn s ouders hebben ook thuiszorg . De rest kwam later ook nog zusje zwager en kids . Vader erg blij maar wel erg moe, zijn nu ook na bed een erg vermoeide dag geweest. Als er wat was zouden ze bellen .
Wel heel fijn dat hij weer thuis is Marnat! Waarom moeten ze thuiszorg zelf dokken?? Slaat weer nergens op! Kan hij wel alweer een beetje zelf bewegen met zijn krukken? Mijn vader was 28 toen ie mij kreeg en moeder 24 maar ik ben zelf al 36 dus tsja..Ze sukkelen helaas allebei ook wat af Moeder depressief,vader hartpatient en heeft kanker maar die is gelukkig onder controle. Dan heb je mij nog met mijn lyme en eeuwige paniekaanvallen. Gelukkig is mijn broer wél gezond Trouwens hoe bevalt het niet roken? Was het moeilijk te stoppen?
Klaproos@ Geen idee waarom ze zelf moeten dokken ! inkomens afhankelijk misschien weet ik veel. Dat het strenger word wist ik wel maar zo . Ja hij kon wel aardig met de krukken over weg . Uit bed komen ging ook mooi [ik keek op afstand hoefde niks te doen] Scheelt wel ik kom ook uit de zorg nu niet meer in bezig trouwens. De andere wijze schoonmaken . Ik ben niet bang dat het niet goed komt zonder hulp maar snap het niet. Als het doet blijft gaan vraag ik niet op mijn werk anders mis wel . Dan weet jij ook al wat zorgen is voor ouders pff en idd je eigen nog. Knap hoor dat je dat allemaal maar doet. Ja keus is er ook niet ouders ons verzorgt nu mogen wij hun verzorgen niks mis mee. Mijn vader heeft ook hart problemen gaat nu erg goed geen last van . Moeder dan last van arm. S moeder : kanker s vader sukkel vaak. Ach helpen met liefde en het houd je van de straat. Roken gaat nog altijd super , laats even moeilijk maar nu prima zonder . Zo gestopt boem weg met de troep. Wat zag ik tweeling? en maar 5 week ? groei goed kleintjes.. Zo koffie op drinken en dan aan het werk zit vlak bij de deur vandaag .
Lekker hé die koffie zit hier namelijk ook met een tasje! wat vind je eigenlijk van de sneeuw? ik Vind het zo erg nog niet heeft ook wel iets mooi's
Sneeuw weg ermee Niks gehoord van mijn ouders gaat vast goed daar , morgen gaat manlief met mijn moeder boodschap doen. De onze hebben we al gehaald ! Moet het even kwijt ben erg moe fietsen was ook vermoeiend , komt dat door de drukte ziekenhuis in uit? Been doet ook in eens zeer lijkt wel spier pijn of weet ik het . Zal wel bij ouder worden horen bijna 41 he hihi. Of licht het aan het weer meer er last van moeheid ?
Hey Marnat, Ik snap het ook niet eigenlijk en vind het vooral voor oudere mensen zielig als ze niet de zorg krijgen die ze nodig hebben. Wel heel fijn dat je vader zelf zijn bed uit kan komen,dat scheelt weer. Hebben ze veel steun aan elkaar? Het lijkt me heel erg als een van de ouders overlijdt en de ander alleen blijft maar goed daar hoeven jij en ik ons nog geen zorgen om te maken! Zorgen om mijn ouders is idd niet leuk en mijn eigen zorgen al helemaal niet! Soms moet ik ook wat afstand van ze nemen,hoe pijnlijk ook maar dat doen ze ook bij mij. Ze hebben elkaar natuurlijk. Mijn s-vader gaat ook helemaal niet lekker maar hij heeft een vrouw die nog jong is en s-moeder is helemaal piep en doet alles alleen,zelfs verre reizen maken. Ik dacht een tweeling te krijgen maar eentje redt het niet maar ik ben toch al over de 8 weken,gyn had verkeerd gerekend haha. Ik weer opgelucht natuurlijk! Trouwens goed dat je gestopt bent met roken. Heb het zelf 6 jaar gedaan en ook blij er vanaf te zijn. En wat die sneeuw betreft die mag van mij opzouten. Ik wil zomer! Sarah,knap dat je het niet erg vind,ben het zoo moe.
Klaproos@ Zielig voor ouderen tja ik ook maar mijn ouders reden zich wel. Net moeder aan de telefoon gehad . Vader heeft gedoucht op de doucht stoel en ze vonden hem ideaal ze konden er prima mee worden. Manlief had al boodschappen met moeder gedaan . En ik thuis het huishouden mooi verdeelt . . De therapeut was ook geweest vandaag en ging goed . De pleister hoefde nog maar 1 keer er weer op dan kon die er af blijven . Mijn verjaardag ga ik bij vader en moeder vieren mij s ouders nog even vragen of ze mee willen . Mijn vriendin doe we dan een andere keer morgen even regelen. Ik woon drie hoog vader kan de trap niet op vandaar zo regelen. Verder gaat ie goed hier s ouders ook prima erg fijn. Dan hebben we even voor os zelf . Meis knuffie toch 1 wondertje en toch 8 week . Geniet er van ondanks het twee hadden moeten zijn slik. Denk even aan mijn sterretjes geeft niks hoor , soms spoken ze wel door mij hooft. Hoop idd nog lang van de ouders te mogen genieten . Verder gaat lekker lijf is kalm been is ook weer over moe nog wel. Ben weer aan gekomen 71 kilo nu pff moet echt wat af hoor.
Met mijn vader gaat het goed de heup en het lopen dan. Vandaag wel last gehad van de maag , moeder de dokter gebeld antwoord : maagtablet en paracetamol moet het goed komen pff ze bellen nooit . Maar goed donderdag komt de dokter de hechtingen er uithalen . Als er morgen wat is ik ben thuis dan zijn we samen zo bij ze. Moeder zou vandaag met de buurvrouw even weg , maar helaas vader werd ziek . donderdag manlief met moeder even boodschappen doen. als dokter geweest is. Ga morgen niet veel doen ja cadeau voor nichtje kopen verder mis zelf boodschappen doen [de maand ] Verder gaat ie wel lekker hier wat moe nog steeds . En manlief is het thuis zitten erg zat maar ja helaas is er geen werk. Voor mij ook geen extra werk.
Hier gaat ie goed morgen nichtje jarig en ik woensdag al weer 41 jaar en nichtje 2 wat vliegt de tijd. Manlief word erg vervelend soms maar is vol te houden . hij wil aan het werk maar is niks . Ik wil extra werken maar is niks. Mijn lijf is rustig maar doet weer spannend ! had ongi moeten zijn maar nee dus . overgang bezig ? idee krijg ik steeds meer . Omdat het of eerder of later komt steeds. Zou ik het toch weer bij moeten houden ? Gatsie manlief is vervelend maar ik word het ook zit hier gewoon domme liedjes te verzinnen.
Hou maar op meiden duimen hoeft niet meer . Ongi vanmorgen bij mijn zusje eerst bruin later op de dag wat rood . lijf vind het gewoon leuk steeds weer een dag later te komen met ongi. Waarom kan ik het in eens niet meer los laten en slik ik hier mijn tranen weg. Had het zo mooi voor elkaar niet meer te huilen , toch doe ik het . Had er niet op gehoopt en niet met mijn lijf bezig geweest goed van me zelf . Toch de tranen pff wil ik niet meiden hoe hou ik die weg de volgende keer ? Wou dit toch even met jullie delen doet meer pijn dan ik dacht. Mijn nichtje is vandaag twee geworden ze was blij met haar drink en brood beker van Nijntje . Ze zij direct Nijntje brood zo leuk. Ze heeft veel bij me gezetten melk bij mij op gedronken . Met mij duplo gespeeld . ze was erg lief en gek op kaas Ze miste opa maar daar gaat ze morgen heen . Met mijn vader gaat het goed hij kan en mag al iets meer bewegen . De oefeningen gaan goed , doet ook geen pijn . Twee films net gekeken met manlief nu even hier op het forum en spelletjes doen op de pc.
Lieve Marnat, lees af en toe je topic nog. Je wilt niet meer hopen, maar diep van binnen is er toch nog dat kleine sprankeltje hoop. Zo logisch... En ik denk dat je er niets tegen kunt doen. Tijd heelt de wonden zeggen ze... Ook al zal het gemis om een kindje altijd blijven, maar doet het hopelijk steeds minder pijn. En natuurlijk hoop ik voor je dat dat ene sprankeltje hoop toch nog werkelijkheid mag worden. Dikke knuffel voor jou!
Slik slik wat lieve woorden en zo waar. Weet even niet hoe het komt zo erg als ik het nu even heb! Net ook erg onder de ongi moest met spoed douchen! de nieuwe stoel er gelukkig niet onder . Nu wel een handdoek er op pff loop helemaal leeg . Of toch stiekem door vandaag bij nichtje door al die kindjes . Dat ik het zwaar heb ? Met jouw en je wonder alles goed?
Alleen maar goed om het eruit te gooien meid! Je gevoel niet opkroppen, krijg je alleen maar last van. Je nichtje en andere kindjes is natuurlijk wel weer even confronterend. Wij gingen vanmiddag naar een kinderverjaardag met onze zoon. Eindelijk zat ik daar ook met een kindje! De jaren ervoor waren wij altijd het enige stel zonder kind op kinderverjaardagen en wat vond ik dat altijd moeilijk. Helemaal als ik net weer ongesteld was geworden of als een IVF-poging weer mislukt was. Dus heel logisch dat het nu even weer wat meer pijn doet. Het zal vast met ups en downs gaan... Met mijn wondertje gaat het goed! De eerste weken waren erg pittig, maar nu is het heerlijk genieten. Sterkte meid en geniet van de dingen die je hebt (doe je ook zoals ik het lees).
Caro31@ Met ups en downs gaat het ook . dit is de zwaarste na lange tijd. En idd geniet ik zeker met manlief van andere dingen en blijven we ook doen. Mooie weer moet komen kunnen we lange stukken fietsen en in bos wandelen . Weer kleedje mee drinken en genieten . Of op strand liggen weet ik het nogmaals wees niet bang genieten van andere dingen doen we zeker . nu ook van mijn biertje proost fijn dat het goed gaat met jullie hou dat zou geef hem maar een lekker knuffel van tante marnat. Ja erg he als je ongi moet worden en een kinder feestje hebt was hier vandaag dus. ben dus niet de enige , denk ook dat dit er mee te doen heeft. Bedankt lieverd voor het luisteren en de steun .
Ik zal de knuffel doorgeven! En proost! Drink mijn wijn op en ga gauw naar bed, want meneertje kan nog wel eens spoken 's nachts. Kom nog wel weer even een keer neuzen in je topic! Hou je taai!
Is goed ow leuk een spookje in huis Proost dan maar op lang levende lol En slaap lekker spreek je wel eens weer .
Weet je waar ik ook erg van kan genieten! Van mijn lieve kat . Die kunnen we soms achter behang plakken zoals laatst miauw miauw kont was het het gek werd je er van. Maar als je dan zelf je rot voelt kan die zo op je letten en lief zijn. Weet zeker dat ie straks weer mee naar bed gaat heerlijk tussen ons in gaat liggen . s morgens als we waker worden speelt ik met mijn arm [ zit onder de krassen ] Nu ligt ie lief bij manlief z:n schat dat beest kan ik erg van genieten. Is ook voor geen goud te koop!