Marliesje83@ Dankje ja zulk weer is top , mogen we een keer , meestal rot weer met de bouwvak. Klaproos@ Ik ben 1,67 en nu 70.3 en was al 73 kilo in drie week bijna 3 kwijt . Ik gok dat die korte broek groot uit valt want nu heb ik een maat 40 aan en zit haast geen ruimte in . Van af 2009 zit er erg veel kilo s op hoor toen was ik 62 kilo en kon eten wat ik wou . Nu gestopt met roken en als we niets doen komen de kilo s er zonder pardon op . Manlief het zelfde die gaat mee doen , het meeste slechte eet hij op wat nog in huis is en dan gaan we er wat eten ook voor . assistent wachten we ook op , die heeft een dieet voor mij, wat we zelf kunnen doe ik al. Sporten het is te warm maar ga wel een kleintje doen , gister ook niks gedaan . Manlief moet de werk auto weg brengen om te keuren deze vakantie en dan kan ik mooi even sporten . in huis is het aangenamer dan buiten [ nog wel ] Wanneer ga je trouwen ? anders heb ik nog wel een workout voor je een paar die je op je gemak kunt doen wanneer je wil. Ik wil je wel helpen . dieet boter kipfilet en yorkham op brood dan ben je al goed bezig + snoep en chips laten . Anders kijk een in het algemene deel hier bij 10 kilo 2013 daar word ik erg gesteund leuk groepje . HORMOON MEDICATIE DOET VEEL HIER DUS OOK ZO ALS JE KUNT LEZEN! GRRR kNUF ! de jurk komt goed.
Dinsdag een heerlijke dag op borkum gehad warm . We konden daar ook fietsen maar was te warm vonden wij. En zijn we gaan lopen op strand in de duinen heerlijk. Schoenen uit en lopen maar door het zand , voelde me net een kleine meid Later door het water en heerlijk elkaar nat geschopt we riepen meteen waarom doen we dit niet vaker ? na het strand voelde goed! Jullie raden het al we gaan vaker , maar eerst weer een keer na hemelriekje mis wel met mijn zus en de kids , moet ik nog vragen. We hebben erg veel kilometers gelopen veel te doen daar we willen er een keer paar dagen na toe. Hier een kat die het leuk vond ons te wekken heeft het ook heet .[ hier 28 graden boven plat dak ] We zien wel wat de dag brengt , we dachten aan fietsen . We zoeken Jannes nog op in Emmen het weekend daar is hij dan bij selavi feest .[ hoe je het schrijft weet ik even niet] Madurodam staat nog op programma , verder zal aan water liggen er ook nog wel bij komen. We maken er wat moois van.
Klinkt allemaal als een leuke vakantie! Katten hier zijn chagerijnig van de hitte, die kunnen er niet tegen, ik vind het heerlijk, wij zijn ook lekker naar het strand geweest, gisteren gebarbecued met de buren, gezellig
Marliesje83@ Is het ook tot nu toe , straks nog na mijn ouders . Vandaag stuk in de buurt gefietst het weer leek niet stabiel , ze willen onweer zij manlief . Net een boel getraind en ik voel me heerlijk lekker gedoucht. We gaan wel met de auto beweging genoeg gehad de afgelopen dagen hihii. Morgen weer op de weegschaal ben benieuwt . Heer meis uitwaaien op het strand , blijf leuke dingen doen he. Op die wijze kun je de wens ook erg goed een plek geven [ is mijn ervaring altans . Mijn kat zoekt de koelte wel op , en is nu rustig gelukkig . De ventilator is verkoelend gelukkig.
Wil erg graag wat leuks met jullie delen , het is nog ver weg maar toch. Mijn zusje belde vanavond en hebben leuk gekletst . Heb haar eerst gevraagd of hun het leuk vonden met ons na het strand te gaan hemel riekje . Dat was wel wat nou dan nu eerst hopen op mooi weer dan gaan we dat doen samen. Later zegt ze we hebben een vraag aan jullie ow en dat is? Of wij op de kids wilden passen op 13 september wij euhe ja wel. Dan zijn hier de kamers klaar als het mee zit zij ik . Zegt mijn zusje dan heb je nu een stok achter de deur , ik nee hoor , moet eerst een bureau hebben . Zegt ze die zijn hier mis wel als het past , gaan we dat overwegen lol. Vind het een eer dat wij op de kleintjes mogen passen , de bedjes nemen zij mee. Dan gaan we mis met ze hier na de dieren weet dat de oudste dat leuk vind . Heb er nu al zin in !! Verder gaat ie lekker hier , donderdag na de dokter assistent voor dieet plan en bloeddruk meten .
Hier dagje na friesland geweest na ooievaars gebied erg leuk. Veeeeel gelopen kon nog meer maar dat was wel 20 kilometer beetje veel. Zagen alleen niet veel ander vogels viel wat tegen , denk dat we meer in de lente heen moeten . Maar hier in de provincie is ook z: n deel daar gaan we weer eens fietsen , mooi natuur gebied . Daar houden we erg van.
Klinkt goed, waar waren jullie? Alde Feanen? Leuk dat jullie op de kinderen van je zus mogen passen! Dagje dierentuin is leuk!
Idd daar ja kon de naam niet meer hihi. Dierentuin willen mijn ouders met ons alen gaan doen. En ik weet nog niet hoe laat de kids komen , hier erg dicht bij zit een kinderboerderij , daar ga ik dan met ze heen . Als ze overdag al komen , verder nog niks besproken , nog ver weg he . Maar wel zin in .
Moet het even kwijt ! Ben bij de dokter assistent weer geweest voor mijn bloeddruk en de rest van de uitslagen omtrent cholesterol . Suiker was goed nieren ook. Alleen cholesterol en ook bloeddruk was weer te hoog pff. Nu moet ik maandag weer komen en dan krijg ik 24 uur kastje kijken wat daar uitkomt. En hopen dat de bloeddruk zonder medicatie weer om laag komt. Ze was verder tevreden , en zij ga zo door wat betreft afvallen . Zijden haar dat we ook haast geen zout gebruikten . Ze zij dat het kwa overgewicht wel mee viel maar 3 kilo te veel. Ik vertelde dat ik voor 66 kilo ging en dat vond ze goed. Ze bood nog aan om diatiste in te schakelen maar door die paar kilo vond ik het niet nodig na ze ook hoorde hoe we er al mee bezig zijn hoefde het ook niet. Ze luisterde erg goed vonden wij en begreep ook dat we weer een peuk wouden , maar het niet doen. Eerst doen we het zo en wil dat niet praten we weer . Ze had het niet over zout minder want dat zat wel goed. Ook niet over zoutarm en ander zout , maar we doen het wel , het moet toch ergens weg komen. Voor het eerst zot vrij eten gehad en zelf jus gemaakt en dat smaakte prima. Zit hier nu met tranen denk je het goed te doen moet je alles aan passen . Had stoppen met rokken anders in gedachten , me beter voelen , zeg maar nee . Manlief gaat ook na de dokter die word gek van zijn.verkoudheid. Maar hoe dan ook we komen er wel weer door en gaan voor afvallen. Wat moet we nog meer doen ? de chips is al weg snoep weg . Weet het even niet meer .
Ondanks ik er gister door heen zat en het rot vind alles aan te passen . Werd ik vanmorgen wel erg vrolijk van de weegschaal: 69.9 goede bmi van 24.7 ! Daar word je toch heerlijk vrolijk van. Zegt manlief nu ik morgen zal me benieuwen. Ondanks mijn uitschieters van chocolademelk met slagroom en stukje chocolade . Ben erg trots , nu op na een strak buikje en mooi bloeddruk.Als je mijn buik ziet word je niet vrolijk , maar de weegschaal maakt alles weer goed. Had assistent gezegd 70.3 maar hij is lager zeg dat maandag wel. Ik ben dus nu 2.7 kwijt toch? Manlief riep ook nog dat vieren we met gebak . Dacht het niet , mis met ijsje . Wou het ook met jullie delen !
Wat goed, onder 70 kilo! En dat terwijl gisteren zo'n rotdag was! Moet ik nog maar zien te halen, ben nu 75,3 maar kom wel van 86 af. Hoop dat het allemaal uit zichzelf toch weer goed komt. Suiker schijnt trouwens meer invloed te hebben op cholesterol en bloeddruk dan vet, als tip... Vet schijnt zo slecht niet te zijn, maar suiker zorgt dat het slechte cholesterol te hoog wordt. Wel goed dat je nog steeds niet rookt. Ik ben na de laatste ICSI weer begonnen... Ben het nu al weer zat. Maar komende 10 dagen veel werken, op sneekweek (taxi) dus stop na die tijd wel weer. Hoop ik
Hoi schatten !! Wat lieve reacties allemaal dankje. Hier druk maar gezellig weekend gehad. We zijn gister dagje met s ouders weg geweest . Nieuwe kleren gekocht beetje . Patat gehad mmm Vandaag weg geweest , na gamma race Sing day eg leuk gehad. Tot dat het ongeluk gebeurde , was er een grote domper . We zijn dan ook na we lazen dat de zijspan niet meer ging rijden weg gegaan . Ook weer lekker gegeten , morgen weer aan passen . Morgen ook bloeddruk kasje op hallen zal me benieuwen , mag van manlief niks doet tot dat ik het kastje gehaald heb. Marliesje83@ Ook knap hoeveel wil jij er af hebben? wat doe jij er verder aan ? ook trainen ? Sneek week is er naast maandag avond nog wat leuks te doen daar ? xbabyxdx@ Gaat lekker verder zo lang ik maar afval gaat buikje vanzelf mee. Jane@ gaat ie bij jou ook goed met de kleine ook? Roken nooit weer meiden wees maar niet bang .
Ik heb over het ongeluk gelezen, heftig hoor, helemaal om het dan ook echt te zien sterkte. Lief van je dat je vraagt hoe het gaat, alles gaat goed, ze is klein maar tot nu toe helemaal gezond. Afvallen staat op de lijst na de bevalling, hopelijk krijg ik alles en een beetje meer wat ik aangekomen ben er weer af.
Jane@ Het ongeluk was in de bocht zo als je kon zien , je zal het mis al gezien hebben . Als je er zo voor stat aan de rechte kant er van ver genoeg zaten wij op de tribune niet de hooft tribune . Manlief kon direct zien dat het mis was zag die aan de beweging reanimeren . Tja het hoort er bij je weet het dat het kan gebeuren , maar nu was je er bij voelt het anders. Maar ben er niet kapot van hoor , mis als we dichter bij hadden gezetten wel . Fijn dat het allemaal goed gaat hou dat zo , en na de bevalling steun ik h=je om de boel er weer af te trainen hihi. Maar beloof me dat je dan eerst van de kleine gaat genieten .
Ja ik heb net de beelden van het ongeluk gezien, bah echt naar. Ik geniet met volle teugen deze laatste weken, alhoewel ik nu ook wel erg nieuwsgierig naar haar ben, we hebben er lang op moeten wachten. En ik beloof je dat ik eerst ga genieten als ze er is en dan komt het afvallen aan de beurt. Maar hoe is het nu met jullie?