Jane@ Met ons wat betreft kindje bedoel je? tja die komt niet he ! Als je mijn cyclus ziet snap je er geen bal meer van , want nu zou het er moeten zijn , maar nee dus. Komt vast wel mis wel door vanmiddag of kleine spanning door vanmiddag [ kasje halen weet ik veel waarom het er nog niet is] Verder genieten we erg van het weer en de vakantie . Door deze dagen dokter bezoek kunnen we vandaag en morgen niet erg ver weg . Manlief morgen vroeg na de dokter en ik morgen kastje weer terug brengen . De bedoeling is om nog na een eiland te gaan Ameland of Terschelling. Wouden eerst woensdag maar dat zag er slecht uit wat het weer . We gaan heen alleen wanneer , we sluiten de vakantie leuk af . En voor ik in elk geval aan het werk ga zorgen we dat huisje netjes is. Hopen dat manlief ook gouw weer werk heeft . Knuffie ook aan de kleine !
Ik weet dat er geen kleintje komt bij jullie, en dat is verdrietig genoeg. Daarom was ik benieuwd hoe het nu gaat met jullie. Gelukkig dat jullie wel een redelijk leuke vakantie hebben ondanks de dokterbezoekjes. Hopelijk kunnen jullie lekker nog even weg met mooi weer. Ik heb begrepen dat het de komende tijd wel mooi blijft, temperatuur gaat alleen iets naar beneden geloof ik. Dikke knuffel voor jou en je mannetje.
Jane@ Ik wist ook dat jij het wist , maar kon zijn doelde op mijn banner . Vandaar mij reactie er op . Idd het blijft mooi wat koeler maar dat geeft niks , word het binnen hier ook aangenamer . Moet nodig goed goed stofzuigen , doen het nu met de wisser kan ook wel maar toch. 28 graden binnen nu en buiten ook warm . Weg gebeurt nog wel . Wat we nu ook al weten hoe de situatie ook is/ word ver ver weg zijn we volgend jaar . Met auto en mis tent of weet ik hoe weg ga we . Tent willen we ook nog hebben , plannen genoeg. Nu financieel nog weer beter , dan kunnen we weer meer . We reden het wel nu ik alleen werk , manlief werkt niet . Zijn contract is afgelopen weten we altijd om deze tijd, en er is in grondwerk erg weinig nu blijkt. Maar vrijdag bellen of zo gauw mogelijk een uitzendburo die al eerder gebeld heeft op . Waar die voor werkte heeft niks .
I know maar wil geen onnodige pijnlijke gevoelens naar boven brengen. Het is ook nog steeds te warm, hier moet ook nodig de stofzuiger er door heen, ml zit nu ook ziek thuis dus dat wordt hem nu niet. Er lekker tussen uit is ook erg fijn, we zitten voor volgend jaar te kijken richting Franse Alpen, zag er wel erg mooi uit daar die streek. Wordt dan wel een huisje voor ons. Balen dat je man zonder werk zit, hopelijk vindt hij snel iets, thuis zitten is ook niet alles afgezien van de financiën.
Jane@ Knuf aan je man of gooi hem naar hem toe hihi, Heeft ie griepje of iets anders de ik wil aandacht ziekte Hoop ook dat het werk gauw weer los komt . Bloeddrukmeter om vandaag morgen om 15.00 weer in leveren . Moet alles opschrijven ook dat ik nu achter pc zit . Heb net stukje alleen gelopen half uurtje , om te zien wat ie doet. Manlief zij toen ik thuiskwam als bloeddruk wel te hoog is , stop je met sporten. Wachten het eerst maar af , weet ook niet wanneer we uitslag krijgen . Ze zij wel geen zout mer is beter , heb nu zout arm en smaakt goed , Passen aan wat kan meer kunnen we niet. Bloeddruk moet gewoon goed komen , doe mijn best om dat voor me kaar te krijgen. Heb een man uit duizenden !! Heeft voor me gewassen , vaat gedaan eten gekookt noem maar op . Morgen als de meter af is mag ik weer helpen , zo lief van hem .
Ml zit thuis ivm verstopte kransslagader, donderdag krijgt hij een dotter behandeling. Hopelijk knap je snel op, en het klinkt alsof je een schat van een man hebt
Ik knap wel weer op moet me aan leren nu niet te druk maken om bloeddruk , helemaal als die aan het pompen is , moet ik er niet aan denken. O baha meis sterkte donderdag duim voor goede dingen . Hou me op de hoogte dat is iets wat , wat erger is dan ik baha.
Jane@ Is goed , Sterkte en knuf mee geven of rose sicee komt wel goed schatje Hier gister avond wat zeg pff schrokken er van ! We hoorden een knal dachten iets met onweer of zo. Nee dus iemand tegen onze auto aan , buurmeid rende na beneden om kentekende te achterhalen [ niet gelukt wel hoe die er uit zag] Aan grifte gedaan moet via internet , als het kenteken nog kunnen pakken . Manlief zij tegen politie denk het wel hij komt hier vaker . Manlief erg boos , ik moest rustig blijven , om het kasje . Juist nu ik die om heb gebeurt er wat. Niet op geschreven weten niet hoe, maar ik weet hoe laat ongeveer . Mocht er wat raars op de meter staan. En ja hoor ook nog flinke onweer tijdens slapen brr . Om 9 uur nog 1 keer pompen en dan weer om de 20 min tot 15 uur .
Jemig wat een *piep*, hebben jullie veel schade opgelopen? Wat is eigenlijk de reden dat ze je bloeddruk zo steng in de gaten houden? Onweer, ja hier ging het ook wel flink tekeer gelukkig nu lekker afgekoeld in huis dus straks maar eens even wat doen hier. Vandaag lekker een rustig dagje, morgen ziekenhuis voor groeiecho, donderdag ziekenhuis voor ml, vrijdagochtend ml ophalen in ziekenhuis en dan Vrijdagmiddag voor de verandering weer ziekenhuis alleen dan voor controle.
Jane@ Idd piep , schade valt mee maar toch , de auto reed door hopen dt we hem nog pakken . Waarom mijn bloeddruk gemeten word : omdat ze me hadden op geroepen , doen ze bij mensen die het hebben en gehad hebben. Door ie steeds zo hoog bleef , wilden ze het thuis 24 uur controleren . Hij was bij assistent gister meteen ook hoog , schrok er van . Zegt ze vaak is ie hier veel hoger hoor. pff. Nog drie uur en dan eindelijk af dat warme ding . Op zich wel grappig om te zien hoor , hij pompt ewn dan moet ik stil blijven. Manlief maakte brood legde bord met brood op mijn schoot , en hij pompte op dat moment , ik mag dan niks zeggen of doen. Ow manlief heeft zalf voor zijn voet gekregen zwemmers ex zeem , de schilfertjes in het gezicht ook zalf , hopen op verbetering. De neus ; tussen schotje is scheef waar door 1 neus gat te klein is . Nu spray en hoen dat dat beter word . Zo niet operatief verbeteren misschien . Zo gebruik je totaal niks en zo ben je apotheker Ongi blijf leuk weg geen idee waarom . Succes morgen en de andere dagen in het ziekenhuis .
Gelukkig maar dat de schade meevalt maar echt piep dat zo'n eikel gewoon door rijd, hopelijk kunnen ze hem toch nog achterhalen. Hopelijk gaan de medicijnen werken. Hier nu ook een kleine apotheek door ml zijn aandoening. Dat je ongi weg blijft, misschien door alles wat er de afgelopen dagen gebeurd?
Idd zou dat kunnen ongi weg blijft om dit alles . Maar als ik kijk wat ik al de jaren al door heb gemaakt , het kwam toen ook gewoon . Manlief zij net toevallig het komt of wel overgang en het blijft weg. Of je hebt op een gegeven moment een erg dikke buik met elke dag een schopje. Hoe dan ook test komt niet in huis . Bloeddruk meter in geleverd toch wel gemeld wat de auto betreft . Moet niet zo zijn dat ik daar door aan de medicatie moet he. Maar wat we zelf nu zeggen is we gaan er van uit dat ze zegt je moet aan de medicatie . Zo niet is het geweldig , maar moet het wel dan is de klap niet zo groot. Mijn ouders schrokken er van dat mijn bloeddruk zo hoog is. Heb kasje in geleverd en we hopen met de assistente dat er uitslag vrijdag binnen is , ze moet het ook met de arts bespreken . We gaan donderdag of vrijdag nog na Ameland zij ik . Toen zij geniet en ik bel wel op de mobiel als ik meer weet . We kwamen er achter dat we al 7 week geen chips hebben gehad . Je raad het al we hebben een zak op gehaald hebben er even zin in.
Hier is net de vk geweest ivm aanhoudende misselijkheid, bloeddruk is een beetje gekelderd, nu 100/50. Even rustig aan doen dus. Fijn dat je van het kastje af bent.
Jane@ Idd even stapje terug doen hoor brr . Jij te laag ik te hoog moeten we beide maar even kalm aan doen . Ga wel fietsen vandaag en hier wat papieren ruimen . En witte was draait nu , verder zien we wel. Knuf Hier al erg vroeg kat die stond te mauwen om water + ook water uit de kraan te willen. Mooi niet , hij heeft maar geduld , het zijn ook net kids he.
Ja doe het ook rustig aan, vanmiddag echo ben benieuwd of ze wat gegroeid is, nou ja of ze voldoende gegroeid is. Katten, heerlijke beesten, wij hebben er 2 lopen hier. Meesterlijke aandachttrekkers die denken dat ze nooit wat te eten hebben gekregen als je bezig bent in de keuken.
Zoals belooft zou ik je op de hoogte houden. Helaas is de dotter behandeling niet geslaagd. Over 2 weken naar de cardioloog om bypass operatie te bespreken.
Jane1981@ Nee dat meen je dikke knuffel en duim/ hoop dat het andere toch wel helpt . Rot lichamen ook af en toe grr. Hier gister een super leuke dag gehad! Op Ameland geweest heerlijk gefietst wel 30 /40 kilometer . Na thuis komst pijn in de voeten of ter wijl lichaam deed pijn Verder erg genoten dus van de duinen en we zijn in de vuurtoren geweest helemaal beklommen . beweging genoeg gehad gister . We willen ook hier weer heen , maar dan slapen. We lagen om 22.uur al op bed zo moe , beetje tv gekken en niet eens alles uit gekeken . Vandaag hopelijk de uitslag , en we gaan mis nog hier verder fietsen route s eg leuk langs de polder , ooievaars kijken . We hebben dit laar al erg veel gezien , zelf hier in de beurt . Verder zien we wel wat we deze dagen nog doen , voor breiden op werk .Manlief mag maandag werken , vandaag gaat ie wel uitzendburo bellen vanwege contract , Zo als je ziet is ongi er nog steeds niet , de overgang nu dan toch bezig ? Daar gaan we van uit door onregelmatigheid de laatste rondes . Snappen doen we het niet , geven ook deels de bloeddruk de schuld dat daar van komt.
Meiden We zijn erg blij hier bloeddruk is wat hoog maar s nachts goed . geen medicatie !!! Moet door gaan met afvallen en geen zout . Ze had het over dash dieet web site , gaan we na kijken . Mocht ook eerst zo door gaan . We kunnen er weinig over vinden . Weet 1 van jullie wat het is en er mis mee willen zoeken na dit dieet . Wij kunnen dit dieet niet . Bloeddruk 27 sept weer testen blijf onder controle .
Alleen we snappen en vinden her raar dat er nog steeds geen ongi is . Durven geen test te kopen , hebben er al zo veel aan besteed wat tijd en energie . Gooien toch geld weg gokken wij.