Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marnat: zou er toch maar een testje tegenaan gooien, zou toch echt fantastisch zijn en de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Laat je het weten?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Toch maar wel test gehaald! en net getest , witter dan wit kan niet!
    Morgen nog niks dan test ik weer , is dan weer wiet dan wit .
    Zeg ik dat we in de overgang zijn , anders weet ik het ook niet meer .

Zo lang over tijd nog nooit geweest .

Voel ook niks echt snap er de ballen niet van.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marnat: wat erg al die onzekerheid zeg! Als je wel zwanger zou zijn en 6 dagen over tijd zou zijn, dan zou de test inderdaad wel positief moeten zijn. Maar snap dat je gewoon zekerheid wilt, wel of niet zwanger, onzekerheid is het aller ergst! Hoe oud ben jij eigenlijk? Kan je niet een arts of gynaecoloog bellen om je zekerheid te geven? Heel veel sterkte en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Susannelilian@ Lief dat je mee denkt , maar gyn kan niet ben uit behandeld he !
    De onzekerheid is er meer omdat we het niet helemaal snappen.
    Mocht het nog veel langer duren ga ik de huisarts vragen om testen op overgang .
    Dat moet het wel zijn lijkt me .
    Als morgen de test witter dan wit is zou je wel gaan denken aan overgang.

Zal proberen zo min mogelijk te plassen vannacht .

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat je uitbehandeld bent wil niet zeggen dat je ze niet meer mag/kunt bellen als je in zo'n situatie zit toch? Logisch dat je het niet snapt, maar hoop toch dat de test morgen toch positief is of het in ieder geval niet de overgang is! Hoe oud ben jij eigenlijk? Laat je morgen weten wat er uit de test gekomen is? Heel veel sterkte en succes met niet plassen! Bij mij is dat altijd een probleem, want uitgerekend zo'n nacht word ik altijd elke 2 uur wakker...

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Susannelilian@ Geen idd eigenlijk of dat kan gyn bellen .
    Mijn leeftijd is 41 jaar .
    Als het zo blijft steeds en dus steeds op niks uit draait ga ik na de arts .
    Wil denkt ie niks te kunnen doen , gaan we gyn proberen .
    Zal wel wat moeten zijn lijkt me , maar wat is de vraag.

Laat weten hoe en wat .

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Natuurlijk kan je een gyn bellen en anders je huisarts, een goede arts wil je zeker helpen! 41 is nog wel vroeg voor de overgang, zou balen zijn zeg! Komt dat mee voor bij jou in de familie? Goed dat je toch naar een arts gaat als de situatie niet veranderd, niet te lang mee wachten meis! Moeilijk dat je niet weet wat er aan de hand is, hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Susannelilian@ Dankje meis voor je hulp en steun.
    Overgang begon bij mijn moeder rond 45 jaar geloof ik.
    Maar het kan wel hoor zijn meiden 38 jaar .

Nog steeds niks te merken of te zien .
    Manlief snap het ook niet .

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Graag gedaan meis! Ben dan wel geen 41, maar zoals je in mijn onderschrift kan lezen hebben wij het ook erg moeilijk (gehad)... Weet dat wij nog genoeg kansen hebben, maar na 4,5 jaar zonder resultaat is het wel heel erg zwaar geworden. Ben vaak erg bang dat we nooit een kindje van onszelf zullen krijgen, het is al zo vaak mislukt. Vooral de tweede wachtweek vind ik altijd erg zwaar, voel me dan vaak erg onrustig. Maar snap dat jij een moord zou doen om een tweede wachtweek te hebben, dus wil ook niet teveel klagen. Het is gewoon erg zwaar!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Susannelilian@ Idd al gezien dat het voor jullie ook niet simpel gaat.
    Tuurlijk mag je klagen het is niet makkelijk om los te laten . Al ben vele jaren langer bezig daarom is mijn verdriet niet erger dan de jouwe.
    Ik geloof te testen gewoon niet ! en snap dat jij dat ook zal hebben .
    Snap gewoon niet waar het blijft en dat maakt het moeilijk .
    Dacht komt vast door mijn bloeddruk onzekerheid .
    Maar lijkt ook niet zo te zijn , en stress kunnen we niet .

Hoop dat je ooit het geluk mag mee maken meis .
    knuf

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hopelijk krijg je gewoon snel duidelijkheid! Alweer een test gedaan? En dankje dat je zegt dat ik wel mag klagen, erg lief van je! Loslaten is inderdaad super moeilijk, kan het echt niet! Denk wel es dat het daarom niet lukt en dat het dan nooit gaat lukken omdat ik het gewoon echt niet los kan laten. Hoe doe jij dat? Knuffel terug!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1532 Marnat, 10 aug 2013
    Laatst bewerkt: 10 aug 2013
    Susannelilian@ Omdat je het niet loslaat lukt het niet!! Onzin .
    Meis kijk na mij waar blijft hier de kleine dan? 15 jaar wil het niet , hier vaart het bootje al lang ergens anders .
    En denken we er niet aan , ja nu ben ik bezig met waar is ongi.
    Dat is meer omdat het nu een week geleden is + ik aan het afvallen ben en moet .
    Daarom wil ik weten waar ik aan toe ben , of ik moet minderen of stoppen .

Wou testen zat al met bekertje in aan slag , maar in de wc was het iets roze .
    Dus dat betekend test niet nodig + kan gewoon door gaan met sporten en afvallen .

Test licht in de kast ! Nu mag ik manlief wat terug geven omdat hij gelijk had.:D

Ongi hallo daar ben je dan op 10 augustus .
    Zo het hier maar neer gezet, want we dachten dat we verkeert hadden geteld. Week over tijd klopt wel.
    Spanning van de bloeddruk toch wel lijkt hewt.
    Gister uitslag en nu ongi ,

Zo nu weer verder met afvallen maandag vol er op.

Loslaten hoe ik dat doe .

Genieten van de dingen om me heen veel leuke dingen doen met manlief. fietsen bos wandelen enz.

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jammer zeg dat het loslaten bij jou niet geholpen heeft... Maar je hoort wel vaak dat het dan ineens wel lukt, dus hoop echt heel erg voor je dat het toch nog gaat lukken om een kindje te krijgen!

Aan de ene kant is het balen dat de ongi er is, maar nu ben je in ieder geval uit de onzekerheid! Tenzij het niet doorzet, blijf zelf altijd tegen beter weten in hopen dat het een innestellingsbloeding is... Maar jij kent je lichaam beter dan wie dan ook, dus het zal vandaag of morgen wel doorzetten dan. Houd je me/ons op de hoogte?

Goed dat je bezig bent met sporten en afvallen, echt respect dat je het doet! Ik zou eigenlijk een paar kilo aan moeten komen, maar kan me er echt niet toe zetten om naar de sportschool te gaan... Ga nu na de vakantie eens kijken of ik overdag kan zwemmen hier in de buurt. 's avonds is het echt te druk en dan is het echt niet leuk meer, het enige dat je dan doet is om mensen heen zwemmen en/of watertrappelen omdat je er niet langs kan.

Het dat loslaten wel geprobeerd met andere dingen doen, maar door het 3x per dag inbrengen van de utrogestan en de actos ben ik er toch iedere dag mee bezig en wil het gewoon zo graag! Vind het zo oneerlijk dat het bij anderen wel lukt en bij mij niet... En door mijn leeftijd zie je toch heel veel zwangeren en mensen met kindjes om je heen en dat is toch wel erg confronterend! Het is echt niet dat ik het anderen niet gun, maar ik wil het zelf ook zo graag...

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Susannelilian@ Hoop jij maar voor ons doen wij het niet ok :D
    Los laten wil idd niet als je spuit en utra gebruikt .

Baal er niet van hoor dat ongi er is . Wilde gewoon weten of we door kunnen met afvallen .
    Gaat puur om het afvallen , om te weten in hoe vere we er mee door konden gaan .

Dus wij genieten weer vrolijk verder van afvallen en een mooi strak krijgend buikje:D
    En omlaag krijgend bloeddruk , dit is tien keer belangrijker op moment dan een kindje[ die er niet komt]

Heb ballonnen [ in plaats bal] om buikspier oefeningen op te doen .
    En we gaan nog serieus kijken na de dash web site wat dat inhoud!

Zout arm brood gehad net zit geen smaak aan .
    maken het op , maar nemen het niet mee na werk.

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hoop jij dan voor ons? Dan hopen we voor elkaar!

Mooi dat je nu met een gerust hart door kunt gaan met afvallen, hoeveel heb je er al af en hoeveel wil/moet je er nog af? Je mag mij wel 2 a 3 kilo toesturen hoor. :D

Dat strakke buikje klinkt goed (ondanks mn ondergewicht heb ik toch een buikje door de insulineresistentie), wat zijn die ballonnen precies en waarom is dat beter dan zo'n bal? En wat is die dash website? Staan daar oefeningen en/of manier om af te vallen op?

Zout-arm brood lijkt mij ook niks, kan je niet koolhydraat-arm brood eten? Mijn schoonouders hebben/hadden dat van de bakker en was echt lekker! Ik moet koolhydraat-arm eten, maar omdat ik ook moet aankomen eigenlijk moet ik toch gewoon brood eten (3 plakjes per dag, verder veel eiwitten en gezonde vetten).

Heel veel succes met alles en blijf toch voor je door duimen en hopen op een wonder!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Lieve marnat, even een dikke knuffel voor jou en je mannetje.

Fijn dat jullie een paar leuke dagen hebben gehad en dan je mannetje straks weer kan gaan werken.

Dat zoutarm brood, misschien een idee om zelf eens te kijken om brood zelf te bakken?

Toen ik 12 kilo ben afgevallen at ik weinig tot geen koolhydraten (hing als een tierelier) heb ik zelf brood gebakken van Atkinson dat was lekker maar weet niet of het zoutarm was.

Gister controle gehad en kleine meid is weer goedgekeurd en ligt inmiddels vast.

Susannelillian, van loslaten wordt je niet zwanger hoor.
    Je leest het weleens maar dat is dan gewoon een lucky shot geweest..

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jane: is wel erg toevallig dat het dan net lukt na het loslaten, maar of het anders niet gelukt zou zijn dat weet je natuurlijk nooit.

Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dash website Is voor bloeddruk om laag te houden en krijgen .
    Moet goed zijn , moet alleen nog uit zoeken wat het pressies is.
    Van de dokterassistent gekregen.

Met de ballonnen kan je buikspieren trainen kijk maar op you tube .
    BUIKSPIEREN MET BAL moet je dan in toetsen .

Maar jij moet niet afvallen maar goed blijven eten .
    Hoe ver zit je er onder dan je gewicht.

Mis kun je hier iets mee meis. Gezond Aankomen: 5 Tips!

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Marnat: het probleem met aankomen bij mij is dat ik ook koolhydraat-arm moet eten en dan is aankomen echt moeilijk! Toch dankje voor de link met de tips, lief dat je met me meedenkt! Op de meeste sites laten ze je dan alleen extra koolhydraten eten en die moet ik nou juist beperken... Ik heb dus wel geprobeerd te fitnessen, maar vind er gewoon echt niks aan en houd het dus ook niet vol.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jane@ jaaaa de kleine doet het goed , ga zo door kleintje.

Zoutarm brood hoeft niet per see maar dacht mis is het wat .
    Zolang ik maar geen zout gebruik .

Ken jij die web site dash?
    Die jij deed is dat speciaal dieet ?
    Het gaat zo ook wel , maar mocht het met trainen niet willen.
    Door mijn bloeddruk hoog blijft of ik durf daar door niet meer .
    Dan moet ik het toch anders doen.

Sta nu op 69,7 moet na de 66 liefs 65 .
    2,9 Is er nu af in 7 week, kwam van 73.

Idd leuke dagen gehad .
    Manlief mag idd ook werken , maar afwachten voor hoelang .
    De werk auto haalt ie straks op , baas komt manlief eerst halen .
    Als manlief terug is gaan we na een kennis kaarten halen voor Fc Groningen mogen we morgen dan heen.
    Zelf geen kaarten meer veel te duur.
    Mooie afsluiter van de vakantie .
    En vandaag bbq met soep , mooiere vakantie afsluiter kan niet .

Deel Deze Pagina