ladypink@ Lief dat je het gelezen hebt , en nee je hoeft niks te zeggen. Jij moet / mag van je kleine genieten . Wij genieten wel van onze neefje en nichtje, en het leven er naast. Hier gister na de sint geweest was erg leuk maar wel een gedoe om leuk plekje te krijgen. Moest je bandjes om hebben om op bepaalde plekken te mogen zijn. Maar wij niet natuurlijk pff dus heel erg om lopen om een plek te vinden . Maar dat is wel gelukt + om in de stad te komen ook erg om lopen . Al met al genoten van de andere kinderen moest stiekum wel slikken. Later bleek dat mijn familie en nichtje op tv waren geweest . Zagen ze op tv savonds nu hopen dat ze zelf het goed op genomen hebben . Zal ik straks horen bij mijn ouders mijn vader viert zijn verjaardag.
Hier gaat het redelijk we zijn beide niet fit. Manlief heeft luchtweg infectie hopen dat de antibiotica aan slaat en hij dinsdag weer kan werken . Ik ben nog een week vrij hoop dat ik wel weer fitter word pff, Mijn lijf laat me in de steek, steken niet normaal gister en nu gevoelig. Heb nog geen ontlasting gehad al twee drie dagen zegt mijn gevoel . Verder strompelen wij vrolijk door . Met kerst komen mijn s ouders voor het eerst weer kerst bij ons vieren zo fijn. Geen kado s maar gewoon gezellig samen zijn , wij gaan lekker koken . Met mijn ouders gaan we uit eten en wij zelf gaan ook lekker ergens eten. 14 Dec gaan wij samen op stap na de gelderdoom arnhem piraten verstijn erg zin in . Verder zien we wel wat dec ons brengt , zo lang het jaar leuk en gezellig af gesloten word is het mij prima. Dipje wat de wens betreft heeft zijn tol ook weer geëist , ben ik wel weer door gekomen. Ging moeizaam maar kwam er wel .
Wat rot dat jullie niet fit zijn, en dat je een dipje hebt gehad. Het blijft toch terugkomen. En dat kost ook een hoop energie. Gelukkig hebben jullie voor de feestdagen leuke dingen gepland staan, das wel heel gezellig!
Marliesje83@ Idd Leuke dingen gepland en daar gaan we voor komt wel goed. Hoe gaat het met jullie ? ook leuke dingen staan voor dec? Vandaag niks gedaan ja veel hangen op de bank . Morgen hopelijk meer puf.
Hangen op de bank is ook wel eens lekker Hier alles wel ok. Soms ben ik ineens weer heel depri, dat duurt dan een dag of twee, en dan trekt het ergste wel weer over. Veel moe op het moment, denk dat alles van de afgelopen tijd er nu een beetje uitkomt. Met kerst en oud en nieuw werken we allebei, zijn de drukste dagen van het jaar (taxi), maar we vieren uitgebreid sinterklaas, met mn schoonvader, hebben allemaal kadootjes voor elkaar gekocht, lekkere hapjes enzo. Dus dat is dan onze feestdag
Ja taxi is druk weet het manlief ook gedaan. Veel plezier meis met sinterklaas ondanks er wat mist . Die depri dagen mag hoor die heb ik ook nog zoals je hebt kunnen lezen. Ik zet dan vaak muziek op of zoek het in het huishouden. Of jank het er gewoon weg even uit lucht vaak ook wel op. Hoop dat mijn ontlasting vandaag nou wel komt anders er wat voor halen.
Jaaaaa heb weer gepoept , kan een mens daar soms blij om zijn Nog wel buik op gezet maar het eerste is er weer uit . Voelt meteen wat beter sporten ging ook wel weer , morgen nog meer sporten. Manlief gaat ook wat beter voelt zich beter dan vorige week zeg maar. Net nog wel bij de assistent geweest oren zaten ook nog eens dicht , zat niet veel in maar toch. Tromelvlies zat wat na binnen , komt waarschijnlijk door het schotje van de neus. Het is verstandig om het te laten opereren zij ze , daar hebben ze het nog even over gehad. Morgen mag die gelukkig weer na de zelfde baas , hij was bang ik ook dat het niet kon. Ja hij is daar nog maar net, dan maak je wel zorgen. Nu afwachten hoe lang nog zolang de winter weg is is het werk er ook wel. Hij werkt wel binnen nu maar als de dakgoot mannen niks meer kunnen ja dan is manlief thuis en hun op de auto. Komt dat hij uitzendkracht is he. verder gaat het hier wel weer , maar bij mijn s ouders is de griep binnen geslopen . die zien we even niet deze dagen .
O, dat is altijd fijn als het al lang dwars zat! En gelukkig gaat het met je man ook weer beter, en kan hij nog weer bij dezelfde baas aan de slag. t is wel een gedoe met dat werk, ken ook zoveel mensen die hun baan kwijt zijn of niet aan het werk komen. Pff lijkt me echt niet leuk. Hopelijk blijft de winter nog even weg... Hier vanavond sinterklaas gevierd met man en schoonvader. Die laatste is nu weer naar huis, de eerste is net knock out gegaan op de bank en ligt nu heel hard te snurken... Zal even opruimen en hem dan proberen naar boven te krijgen. (als hij slaapt kan ik hem vaak niet wakker krijgen, want dan gaat hij gewoon slaapwandelen. Maar goed, dat werkt in dit geval ook prima)
Marlies@ Fijn dat je leuke sint hebt gehad . Je man nog mee na bed gekregen? Mijn moeder belde gister die wou toch even ons bij elkaar hebben om een kleiring heidje te geven met sint. Ik zij doe zaterdag maar want manlief gaat weer werken. We doen altijd even een letter , verder doet mijn zusje het feest met de kids . Vandaag hier verder wat aan rommelen , zo dat ik mijn eerste werk dagen volgende week niet meteen weer druk heb. lol zo kun je niet poepen en zo moet je heen en spoelt het er uit ik ben duchten .
Haha, ja, uiteindelijk wel. Had hem bijna op de bank achtergelaten Fijne dag morgen, als je naar je moeder gaat! Hier staat de kerstboom al sinds eerder vanavond
Ik is blij we hebben een bureau en vandaag de computer kamer gelijk in order gemaakt . Zit heerlijk zo hihi ow voelt zo fijn om het opgeruimd te hebben ,1 kamer nu weer klaar . Nu de andere kamer nog en slaapkamer ook nog maar dat komt nog. Morgen weer verder met opruimen .
Leuk leuk! Werkt bij mij ook zo- huis of gedeelte ervan opgeruimd is weer stukje opgeruimdheid in m'n hoofd! Wij gaan dat kamertje wat als babykamer bedoelt was ook ooit omgooien tot soort van werk/studeerkamertje met bureau en dergelijke. Geniet ervan meid!
Visje@ Doe ik zeker dit zou idd ook kinderkamer worden slik. Drie jaar geleden stonden we er heel anders in dan nu . Toen had je alleen maar zo moet het voor de kleine en zo , maar helaas . En ook toen geen zin in opruimen echt erg was dat, Maar nu ,nu word het beter en dat moet ook. Alles met de tijd maar het komt . nu is dat allemaal voor ons zelf , niks voor een wondertje slik. Wij denken ook zo van een ander koopt een berg luiers en wij af en toe een trui of wat anders leuks . Ook een goed oven gekocht geen kers cadeaus, dan wat leuks voor ons samen. We gaan over 14 dagen ook na duitsland kerstmarkt met de bus [ als er kaarten nog zijn] Veel zin aan al die uitjes hihi. Knuf meis hou je hooft leeg he hihi. En maak wat moois van die kamer komt goed weet ik zeker.
We hebben een erg leuke avond gehad gister in het gelderdom bij het megapiraten ferstijn . Via vakantie veiling nl er heen geweest . We hebben erg genoten en zaten erg mooi over al vlak bij. Alleen de artiesten zag je niet goed , maar dan moet je staan plaats nemen. En dus in de verdrukking gaan staan nou nee dankje. We hebben mazel kunen/ gaan volgende week dag na de kerst markt in Duitsland was nog plek in bus, wel vroeg maar dat geeft niks . 7 Uur lang daar lopen is genoeg dacht ik zo. En dit jaar nog twee keer uit eten 1 keer met ons twee en 1 keer met mijn ouders en zusje zwager en kids. Geloof me dan is geld op , dan moeten we eerst weer hard werken om wat te kunnen Vandaag de rest van de kerst kaarten klaar maken , en de woonkamer netjes maken . We zijn aan het ruimen nog steeds maar met de kerst moet natuurlijk de eet tafel wel mooi zijn Wou ook nog kerst stukjes maken maar kom er niet aan toe pff. Volgend jaar weer een kans om met zusje en onze moeder dat te maken . Verder gaat het lekker we maken er leuke laatste wekenvan dit jaar en zien wel wat volgend jaar weer brengt . KNUF
Gezellig wat jullie allemaal hebben ondernomen en gaan ondernemen! Het is echt een drukke tijd altijd hè! ? Man Ik loop mezelf soms echt voorbij. Maar. . Huis is super gezellig in kerstsfeer en dat geeft een knus en veilig gevoel. . Erg fijn als je emoties zo hoog zitten nog. . Wij willen ook nog naar Leer kerstmarkt in DL.. Dit weekend gelogeerd bij oom en tante in uren. Ook erg gezellig. Maar was eigenlijk best moe. . En nu nog meer haha-vooral omdat mini-visje nu emoties begint te voelen en voor het eerst 's nachts heimwee gevoelens kreeg naar z'n eigen bed en huis! ! Dus nachten waren best kort. . En daarbij met hem van de trap af gestuiterd. Ik kon geen bovenop me laten vallen maar heb wel m'n enkel verzwikt zit nu met pootje omhoog en coolpack erop! Echt balen! !! Maar had nog erger kunnen aflopen. Nou meis doe rustig aan en maak je tafel lekker gezellig met kerst En inderdaad. . Kijken wat 2014 ons brengen zal. Hopelijk meer positiviteit dan afgelopen jaar! ! Xx
visje@ Ook een leuk weekend gehad zo te lezen , Alleen vallen is dan minder , hoe krijg je het voor elkaar , Kleine vis heeft niks? beterschap met pootje. De tafel komt wel goed , daar red ik me wel mee . Gister als afsluiter van een mooi wekend kwammen mijn zusje zwager en kids gezellig langs . Samen ook gezellig gegeten , gebeurt niet zo vaak dat we bij elkaar komen . Zo werken .
Al twee fijne dagen gehad NOT!! Voor de kerst begint word ik nog even dood leuk ziek . Gister met keel pijn uit bed , gewoon gewerkt , niks aan de hand. Kom thuis ben gaan liggen later in de avond zo maar in het niets koorts . 38 graden twee paracetamol s genomen en in bed , zouden film kijken nou ik niet dus . Vandaag ook gewoon aan het werk pff wat is dat zwaar als je je niet goed voelt. Gelukkig kon ik eerder weg , nou ik was thuis en zag me bed en lag er meteen in . Zo niet ik , maar was wel heerlijk even uurtje slapen , daar na douchen ging het wel weer . Kwam manlief thuis met de melding heb al gegeten pff nee he. Konden we niet weten hij had kerst maal op werk en kreeg daar een kerst pakket , werkt er net. Lief dat is heeft ie me geholpen , keken samen het pakket in eens voelde ik me slecht even op de ank ging het wel weer . Heb zijn eten in bakje gedaan in de vriezer en ik heb beetje gegeten te weinig voor mijn doen , Verder gaat het nu wel al ga ik zo wel op bed , nog twee werken en dat weekend. En dan maandag dinsdag nog vol maken en dan lang vrij . Zo niet ik maar nog net niet zo erg dat ik op bed moet blijven . Hoop dat dit echt alleen door ongi komt , want dan is het met kerst weg. Zo dat ben ik weer kwijt ,
Marnat, even een vraag uit pure belangstelling. Heb weleens een en ander van je gelezen over dat kinderloosheid een feit is voor jullie. Nu keek ik per toeval weer eens in dit topic en zie ik in je handtekening wel dat je je cyclus bijhoudt. Betekent dit dat er toch nog hoop is of wat?! Sorry, ik volg je niet altijd dus mijn excuus als ik misschien iets stoms vraag.
Visje @ Dankje meis hoe is het bij jouw met je pootje? Ik kom er wel ik loop gewoon door , ik moet echt zo ziek zijn om om op bed te komen . Eerder ga ik niet stopen met werken. 2g4e@ Hoi meis wat lief dat je even reageert. Maar domme vragen zijn er niet ! Ik heb hier al eerder antwoord op gegeven , maar voor jouw doe ik het nog eens hihi Ik heb een banner omdat mijn cyclus van slag raakte en ik dacht komt de overgang al? Nu loopt ie weer aardig maar nu ben ik er erg beroerd van . En is het maar heel kort , mijn lijf blijft spelen met me. En ook meer om te weten wanneer ik ongeveer maandverband mee moet nemen. Want zonder banner weet ik dat niet Hoop is er niet meer hoor , alleen pijnlijke borsten witte tepels .