Marnat gefeliciteerd! Hele fijne dag gewenst vandaag! Heerlijk, weekendje naar België, geniet ervan! Hier alles goed, vreselijk zenuwachtig geweest, maar was niet nodig; we hebben een heel mooi mini-babietje gezien van 11mm met een kloppend hartje.
Zie je wel ik zij toch het is een top dag vandaag ! Dankje wel voor de felicitaties . Jij ook gefeliciteerd met de mooie echo en kloppend hartje . We gaan zeker genieten . Nog even genieten hier van de rust mijn zusje komt zo met de kids , dan is het gedaan met de rust .
We zijn gister weer terug gekomen op Nederlandse bodem . Was een top weekend heerlijk genoten en ook van elkaar . Hotel was goed en netjes veel te doen . Eten was erg lekker , drie gangen mmmmm lux s gegeten hoor . En veel keus aan brood soorten mmmm. Heerlijk biertje veel voor ons doen gehad . Veel gelopen en gezien in antwerpen . Ook mooie bootjes zagen wel meerdere die we wel wouden, maar dan moeten we wel vele uren werken , voor we die kunnen betalen. De gekste mensen gezien ook een tutebol die wide over steken net als wij ze krop voor iedereen. stoplicht ging op groen , en medam bleef staan , we moesten om haar heen Veel kauwe kak daar zeg en we zagen veel meiden niet eten. De manen aten brood en zij keken er na, en dun dat ze waren . In 1 woord meiden het is voor herhaling vat baar. We willen dit vaker gaan doen een weekend weg . Maar eerst gaan we voor een bankstel want de onze is aan vervanging toe. De kat heeft ons erg gemist konden we zien aan de haren en het vele knuffelen en rennen door het huis. Vandaag wassen en als het kan nog wat fietsen als het weer mee doet.
Marnat, klinkt als een geweldig weekend! Zo raar, meiden die niet eten... Kan me daar altijd enorm over verbazen. Als ik dat doe dan vreet ik 's avonds alle kasten leeg Weet je al wat voor bankstel jullie willen?
Erg raar idd meiden die niet eten ik kan dat ook niet. Bankstel we denken dat we gaan we hoekbank mis dan nog een losse stoel. Het weekend was zo geweldig dat we ieder een kilo aan gekomen zijn , morgen weer en de andere dagen weer goed trainen. Manlief doet morgen deel huishouden hij is morgen plots nog een dag vrij, en ik woensdag en donderdag we zien wel wie wat doet . Fietsen is het niet echt geworden ja even na de stad maar geen route rijden was te koud . Knuf voor je buikje marlies
Zo'n "vakantiekilo" is er vast heel snel weer af. Lekker nog weer wat dagen vrij! Dank je wel Ik ga nu snel naar de stad, komen vanmiddag vrienden gourmetten, moet nog even snel een tafelkleed halen alles komt alles onder de spetters
Je hebt het vast erg leuk samen geniet er van , weten ze al dat er wat in je groeit? Hier weekend op de kids passen en s avonds weer thuis brengen . Zwager viert dan ook zijn verjaardag . De stoeltjes doet mijn zusje bij ons in de auto in de ochtend dan komen ze al tegen 8 uur. Zwager en zusje hebben het even te druk om ook de kids bij de zaak te hebben . En mijn ouders denk dat die op de camping zijn. Wij vinden het wel leuk hoor op passen , speelgoed staat toch nog in de kamer . Zusje zij tegen manlief kun je meteen koekjes met nichtje bakken [ hadden we belooft] Ik zij later kunnen we ook met ze na de kinderboerderij hier i n de beurt . Kids gaan zich wel vermaken hier komt helemaal goed nu het weer ook nog mooi . Manlief morgen ook nog thuis lijkt weer minder werk te zijn . Ik ben twee dagen vrij , als het weer mee zit gaan we fietsen en zo meteen wandelen.
Nee, hebben het nog even geheim gehouden. Ze hebben zelf een jongen van bijna 4 een eentje van 8 weken. Devin (die van 4) liep de hele middag achter onze kat aan te rennen. Wat gebeurd er, vlak voordat ze naar huis gaan, komt poeslief binnen met een muis, die ze mídden in de kamer gaat zitten opeten!! (dat doet ze anders echt niet) Moeder schermt Devin een beetje af, zodat hij het niet ziet. Naderhand vraag hij: "waar is het muisje nou" waarop ik zeg "Die heeft de poes opgegeten". Zegt hij: "Kun je muisjes eten dan??" haha, ja, lekker... Veel plezier met de kids van je zusje, leuk samen koekjes bakken!
Geweldig die reactie . Koekjes bakken zal wel lukken . De kinderboerderij is dicht zagen we toen we er langs liepen . Even zien wat we dan doen als het weer mooi is .
Hier gister tel van de dokter , dat ik tijdje aan de plas tablet mag om het overtallige zout weg te spoelen .Over een maand weer komen kijken hoe bloeddruk dan is . Verder kreeg ik compliment dat ik er zo goed mee bezig was om af te vallen. Ga er zo mee door , nu hopen dat de tabletten helpen en ik er niet mijn hele leven aan hoef. Mijn gewicht staat weer stil op 67,7 volgende week weer vol op sporten . Lijkt dat mijn manlief weer tijdje thuis is helaas geen werk .
Fijn zo'n compliment! Nu hopen dat die pillen werken, val je misschien ook wel weer wat van af; als je nu vocht vasthoud en dat dan wegspoelt. Balen dat je man weer geen werk heeft. Hopelijk vind hij toch weer wat snel. Hij zit in de bouw toch? Ook echt een rotsector om in te werken momenteel...
We zien wel wat te pillen doen we gaan gewoon door . Verneem nog niet dat ik meer moet plassen zal nog komen denk ik . We waren aan het winkelen kreeg ie tel dat ie kon werken volgende week voor minder geld prima werk is werk. Later weer tel kon ie na zelfde bedrijf als anders scheelt weer hoeft ie niet voor minder te werken. Was eerst voor een week , nog geen ww aan te vragen . Zo voetbal kijken hopen dat ze weer winnen. En nog even genieten van de rust morgen de kids dan geen rust meer hihi.
Fijn dat ie dan toch weer even een weekje werk heeft, is toch beter dan niets!! Veel plezier met de kids van je zus dit weekend!
Idd Marliesje83 De kids en wij hebben een erg leuke dag gehad . Koekjes bakken puzzelen toren bouwen op de vinger van manlief . Op mijn bankje zitten ga zo maar door. Ow en natuurlijk tante samen met oom uit kittelen . S middag s na koekjes bakken weer na huis in oom en tante auto dat was mooi. Stoeltjes wouden er net in , auto wel te klein voor als je kids hebt, maar zo vaak zitten ze er niet in. Thuis bij zus nog feest want zwager , hun papa was jarig . Daar tante oom ook nog beetje oppassen en zus helpen . Op moment dat nichtje riep in de auto hou van tante en oom moesten we slikken , verder nergens aan gedacht . Als het om gemis gaat gaat dat erg goed . De jongste wou door mij na bed gebracht worden de oudste wou oma . Vond het erg leuk omdat nog te doen als afsluiting . Vandaag beetje door huis heen en mocht het weer omslaan stukje fietsen , maar daar lijkt het niet op. Denk dat dat een dagje thuis word , ook niet erg hoor.
Leuke dingen gedaan de afgelopen weken zo te lezen. Heerlijk weekendje weg en oppassen op twee kids. Gezellig hoor! Fijn dat het gevoel van gemis er eigenlijk niet was. Gewoon kunnen genieten van andermans kinderen (zeker ook omdat het familie is denk ik) is wel heel fijn dat dat kan. En ook zo goed bezig met je gezondheid. Manlief heeft ook een te hoge bloeddruk en ook medicijnen en plaspillen. Hij moet alleen meer plassen als hij één keer geweest is. Hij probeert het dus altijd zo lang mogelijk op te houden, haha. Want daarna blijft hij lopen (nou ja, da's wel heel erg overdreven). Hoop dat het werkt voor jou!
Zeehondje: Idd veel leuke dingen gedaan , blijven we ook doen. Ik had geen last van ze hoor , zij hebben het leuk en wij ook en dat was belangrijk. Jouw man ook te hoge bloeddruk ? moet hij ook afvallen? Als ik plas op hou komt het niet goed , ik draag inlegkruisjes na mijn werk. Jouw meisje al weer twee wat gaat dat vlug he. Knuf Net gesport ga nu eerst douchen , en mijn serie kijken en dan brood maken en samen koken als manlief thuis komt.
Hier ben ik dan toch even weer , had paar dagen geen zin in zp . Wij hebben tegenwoordig elke dag een koolmeesje op balkon die tegen balkondeur tikt en dan op rand van het raam gaat zitten en weg vliegt de hele dag door. En vanmorgen kwam er een grotere vogel bij en op kleine balkon ook en kool mees tikt ook tegen raam . Geen idee waarom geen nestjes te bekennen. Wel hebben we balkons mooi gemaakt met bloemen en kruiden tuintje , morgen balkons schoon maken . Manlief gaat schuur netjes maken gereedschap op hangen en uit zoeken mis dat we op konings dag op rommel markt gaan staan. Ik ga de keuken schoon maken er is een bom geploft gister met tomaten saus het is al weg maar even een extra schoonmaak beurt . Manlief de hele week niet gewerkt voorlopig is er geen werk lijkt het , hij zal de ww weer aan moeten vragen dit weekend . Verder een goede oude collega van hem is langs geweest erg gezellig binnenkort gaan we daar heen. We genieten nog altijd van elkaar gaat erg goed samen . Sporten wat minder deze week volgende week weer volop . Nieuwe afspraak voor bloeddruk controle op 9 mei zien of tabletten in deze maand geholpen hebben en daarna niet meer hoeven . Fijn Pasen iedereen . Knuf van ons.
Heej! Zat net vanmiddag aan je te denken. Wat leuk zoveel vogels! Is het al wel tijd voor nestjes? We hebben hier ook veel vogels maar weet niet waar die hun nestjes maken... Misschien komt het door alle katten, wij hebben er 2, de buren 3, en dan hangen er hier ook altijd nog 2 rond van een paar huizen verderop. Jullie hebben ook een kat toch? Of komt die niet buiten? (dan zal het wel niet uitmaken voor de vogels) Leuk, een tomatensausbom... Weet wel dat mijn vader het vroeger nog wel eens had met die blikjes puree, die dan ontploften bij openmaken, dikke bende werd het dan!! Fijn dat jullie van elkaar genieten en ook fijne pasen voor jullie! Wij vieren het maandag (zondag slapen na nachtdienst allebei), 's morgens eerst lekker ontbijten. Dan wilde ML naar Groningen naar een oldtimerbeurs, maar vanmiddag zei hij dat hij misschien wel de hele dag op de bank wilde hangen want hij is erg moe. Dan 's avonds weer gourmetten, met Ben&Jerry's ijs daarna. Je hoort het al, vreetpartijen dus
Idd de blikjes fijn not ! oldtimerbeurs is er idd gaan wij niet heen . Nog geen idee wat we doen , meubels kijken moet wachten , we kijken nog even op internet . ROLDE moet een jaarmarkt zijn met muziek . Morgen als het mooi weer is mis fietsen en lekker ontbijten . Anders zouden jullie hier kunnen komen als we thuis blijven.
't leek mij wel ff leuk, de oldtimer beurs, maar ML heeft een paar hele drukke weken gehad, en snap ook dat hij liever een dagje wil bankhangen. Zo te zien word het morgen wel mooi zonnig trouwens! Lekker fietsweer! Das lief, dank je Maar, zie boven, denk dat het bankhangen word