Het lijkt er op dat ook wij niet weg gaan en met de keuken en schuur bezig gaan . Wat vandaag is even anders gelopen s vader plaste in een bloed , zijn nu net van de dokter terug hij heeft blaasontsteking en longontsteking het had erger gekend als ie later was gekomen . Mocht ie wel weg willen dan kunnen we altijd wat afspreken , ow en wij zijn lief hihi.
De koolmeesjes die tegen ons raam aan tikken , doen dat omdat ze zich zelf zien. Dan hebben ze ruzie met hun spiegelbeeld lazen we op internet . Weer wat geleerd dit wisten we nog niet . Lekker in bos genoten van het weer .
Wat schattig! Hier net het paasontbijt achter de kiezen ('t was bijna meer lunch, waren pas om 12 uur wakker ) Groningen word hem niet meer vandaag...
Slaapkoppen hihi waren wij al in rolde toen jullie wakker werden . We waren om half 3 weer thuis . Dachten in norg nog braderie was [ stond op internet ] was dus niet zo het was wel erg stil . Om 16 uur de huldiging van Pec Zwolle gekeken . Nu nog even achter pc en daarna op bed film of tv kijken.
Even een beste tegenvaller deze week , onze auto moest voor de keuring . Moets wel 4 keer slikken ons spaar geld moest er aan helaas. Heb wel even gehuild meestal sta ik er boven als het tegen zit , maar kon er even niet tegen. Maar we mogen er weer een poos mee rijden . Manlief wil wel graag weer aan het werk en ik wil graag extra werken maar helaas er is niks. Zodra er weer spaar geld is en vakantie geld dan komen er eerst nieuwe kleren voor ons . Geloof me wij geven niet op , wij gaan door en komen er wel.
Ooo wat k*t!! Rot apk's ook altijd... Das een beste tegenvaller; kan me voorstellen dat je daar even van van slag was.
Ben jij niet aan het rijden in de stad met taxi ? Of ben je lekker vrij dit weekend? We zijn er ondertussen al weer boven op hoor , en gaan er ook gewoon weer voor.
Stop net mn laatste hap brood in mn mond en ga er dan vandoor; begin altijd pas om half 12. Maar ml appte net dat het weer erg rustig is in de stad dus gaat weer een lange nacht worden ben ik bang. Gelukkig weer een stel nieuwe boeken gedownload en op mn reader gezet; heb ik toch wat te doen deze crisis is gewoon stom.
Denk wel dat het druk is in de stad , alleen de mensen niet met taxi gaan [ te duur gok ik] Wij horen hier de geluiden al uit de stad. Vorig jaar zijn we wel geweest , nu lekker met biertje in hand thuis. Werkze vannacht en wees voorzichtig he.
Nou, 't was idd druk, weet niet hoe ml erbij kwam dat het rustig was... Gekkenhuis in de stad, hele nacht aan één stuk door gereden. Leuke avond gehad! Mocht wel weer eens, 't is momenteel vaak rustig in de stad. Van de week weer nieuws dat een grote discotheek buiten de stad failliet is gegaan en sluit, die tent bestaat al zo lang als de wereld, altijd heel druk geweest. Maargoed, deze week dus niets te klagen
Lieve man heb je not dus grapjas . Welke disco manlief zoekt kan niks vinden . Wij gaan vanavond mis nog na de stad .
Berlicum, TDF (the dance factory) TDF Berlikum // Gezellig uitgaan in Berlikum Gezellig nog even de stad in, veel plezier!
Dankje gaat wel lukken als we gaan . Dat is wel een eind uit Groningen die disco . grr mijn borsten jeuken weer erg fijn not . En witte vlekken weer op de tepels .
Ja, veel grotere uithoek is er niet, na Berlikum houd de wereld zo'n beetje op Vervelend, jeukende borsten! Hopelijk duurt het niet heel lang...
Heb de jeuk wel eens tot aan mijn nod gehad , kan me lol op als dat weer gebeurt . Dit is de eerste keer weer na twee maand . Gaat bij jouw nog lekker lees ik hou dat zo he.
Vreselijk zeg. Heb je wel eens menthol poeder geprobeerd, schijnt heel goed te helpen tegen jeuk. Hier alles nog steeds goed! Vanaf volgende week een nachtje minder werken, 3 vind ik momenteel wel erg zwaar, slaap slecht na de nachtdiensten. Bijna op 12 weken nu!
Minder werken doen meis denk om je zelf nacht werk is zwaar . 12 week gaat vlug geniet er van en hoop dat je snel weer goed slaapt. Zou het in de gaten houden mocht het overdag ook veel gaan jeuken . Kan ik de poeder altijd halen .
Morgen komen de kids gaan we met elkaar na de grote glijbaan achter ons + na kinderboerderij [als ze niet rond 14 uur gehaald worden ] Tussen 8 uur en half 9 komen ze al heerlijk. De oudste weet al dat ze na de glijbaan gaat dat vind ze erg leuk. het is morgen mooi weer als het goed is , dat is erg fijn kun je leuke dingen met ze doen. Savonds komen mijn ouders langs . Druk dagje zo morgen maar wel leuk. Verder moet ik weer meer sporten want lijkt er op dat ik weer vlug kilo s er bij krijg . Dat moet niet 67,9 die onsjes moeten om laag . Sporte maar twee in de week ga weer naar 4 dagen en 2 uur sporten . kijken wat dat weer oplevert . En weer meer fruit eten.
Gezellig, veel plezier vandaag! Dat rotgewicht hè? Balen dat je weer bijkomt... Hopelijk helpt het sporten en fruit eten. Er zijn van die mensen die alles kunnen eten en super slank blijven. Zou zo fijn zijn om dat te hebben. Ik heb de laatste anderhalf jaar koolhydraat-arm gegeten, daardoor was ik 13 kilo afgevallen en hield ik mijn gewicht daar. Maar nu doe ik het niet meer (lust geen vlees meer en eigenlijk ook geen gebakken eieren en dan word het moeilijk) dus ben nu al 3 kilo aangekomen. En dan ga ik uit eten met mijn stiefzusje, die is zoooo slank, en die éét een hoop!! Ik gun het haar van harte, maar ik wou dat ik dat ook kon...
Marliesje83: Hier sinds we gestopt zijn met roken jaar en 5 maand geleden , kunnen wij ook niet meer veel eten . Want dan komen we ook aan en door we ouder worden ook . Portie aan blijven passen werkt hier wel goed , blijf echt staan op gewicht . Maar wil graag de 66 kilo halen , was gister eigen wijs ben weer op de weegschaal gegaan en 3 ons er af sta weer op 67.6 ik was blij. En manlief 6 ons er af , gaat niet hard maar ze gaan wel weer . En jij moet niet vergeten je bent zwanger , denk er wel om dat je niet te veel aan komt in een week . Anders portie aan passen . Als het goed is gaan we vandaag echt de havermout proberen ben benieuwt. Kids : Was erg gezellig weer lekker buiten geweest . De grote glijbaan vond nichtje niks die was voor grote mensen zij ze . Zijn we weer terug gegaan vlakbij aan de overkant van ons is ook een glijbaan die was wel goed en erg leuk. Later toen mijn zusje en zwager er weer waren zijn we samen nog na de kinderboerderij gelopen . Vond ze ook erg leuk en neefje ook . Ze hebben met elkaar hier nog gegeten en toen na huis . Neefje viel hier al in slaap nichtje niet , die heeft denk in de auto geslapen. S avonds mijn ouders nog geweest , maar niet tegen kids gezegd want dan willen ze niet mee. Vandaag kalm aan wouden fietsen maar is nog fris mis morgen. Dan willen we oorlog auto s kijken .