Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oo, havermout, lekker! Ik eet eigenlijk helemaal niet zoveel, eerst ook niet, toch was ik 86 kilo. Alleen als ik koolhydraat arm eet ben ik veel slanker. Hopelijk gaat de misselijkheid snel over, dan ga ik ook weer wat minder aan de koolhydraten, maar momenteel staan sla, vlees, eieren, rauwkost etc me nogal tegen dus dan word het moeilijk. Maar merk dat het me ook helemaal niet lekker valt, al dat brood enzo, ben het niet meer gewend. Moet nu maar even...

Stoppen met roken zorgt ook dat je stofwisseling trager word. ML kwam vrij veel aan na het stoppen, maar ik niet echt.

Jouw gewicht is wel mooi, zou ook graag in die buurt komen maar kom nooit onder 73... Nu alweer meer dus. Maar snap dat als je dan nog net die anderhalve kilo eraf wil dat het vervelend is als dat dan niet wil.

Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben! Klinkt erg gezellig, lekker met zn allen een dagje doorbrengen.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo zwaar als ik zou eerst niet gaan denk ik, je bent zwanger je word mis nog zwaarder .
    Maar dat kan na 9 maand er zo weer af, en wie weet dan net zo zwaar als ik.
    Ik zit ook wel goed maar speling wat gewicht betreft is wel fijn.

De kids en mijn zusje zwager vandaag ook weer gezien bij de optocht van oorlog auto s .

Verder films gekeken en nog 15 kilo meter gefietst heerlijk.
    Vrijdag gezellig avond mijn vader zingt in een koor .
    En bloeddruk meten hopen dat ie weer goed is , en de tabletten weg kunnen .
    Heerlijk muziek aan het draaien word je rustig van .

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gister bij de dokter assistente geweest bloeddruk meten.
    Bloeddruk was nog niet goed ,wel gezakt , was 155/95 nu 145/90 tabletten blijven slikken voorlopig .
    Bloedprikken vane week en 23 mei weer heen voor controle.
    Bloedprikken om te zien hoeveel zout ik in lijf heb .
    Mag niet meer afvallen mooi gewicht zo lengte 167 gewicht 67,0 kilo.
    Manlief mocht er nog wel wat af hebben zij ze , straks op de weegschaal . Manlief gaat lekker dus we zien zo wel.
    Verder mag ik door gaan met sporten wel zorgen dat ik niet te veel meer afval.

Manlief word gek van hoesten straks even wat anders halen voor de keel hoestdrank.
    Die neusspray is echt niet fijn drie week al om? mag die terug komen bij dokter .

Wat eten doen we het goed we blijven wel op letten in de winkel wat we halen , voor al wat er in zit.

Wij eten vandaag een gebakje omdat mijn bloeddruk wel gezakt is en daar doen we alles voor .
    Sporten mag ik wel blijven doen gelukkig ga even kijken hoe het loopt as ik 4 dagen uur /twee uur blijf sporten wat er gebeurt wat gewicht.
    Anders minder uren of minder dagen of niet meer intensief .
    Te dun worden moet ook weer niet , voel mer erg goed verder .

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ben trouwens verbaast mijn ongi is nergens te bekennen zal de overgang bezig wezen en rood nooit weer komen . zomaar in eens , want lijkt me nu toch te moeten komen .
    Geen idee wanneer maar viel me zomaar op dat het er nog niet is.

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je bloeddruk gezakt is!! En dat de huisarts zei dat je niet veel meer af moet vallen, das toch wel lekker om te horen, dat gebakje heb je dan zeker verdiend, lekker! Het is prettig om je goed te voelen, gewoon lekker zo doorgaan.

Raar, van die ongi. Zou fijn zijn als je lijf iedere maand even een briefje zou uitprinten waar precies op stond wat er allemaal gaande was. Geen rare klachtjes verder, dat je voelt dat je lijf er tegen aan hangt maar het maar niet door komt? Hoe is het met de jeuk trouwens, is die wel over?

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marliesje83: :D zo dat kon ik even gebruiken net veel slikken van wege mama dag morgen .
    Een gaatje in mijn buik om te zien wat er gebeurt was wel wat .
    Jeuk : af en toe en witte tepels verder niks geks .

Ja heerlijk dat het niet meer hoeft idd nu manlief nog die valt af al gelukkig die komt er ook wel weer.

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Och ja, t is morgen moederdag, had er niet echt bij stil gestaan, probeer het ook niet teveel te doen. Nooit mijn favo dag, gezien het gebrek aan moeders hier... Gelukkig morgen wel wat leuks gepland, uit eten met schoonzus en zwager, dus das wel gezellig! Sterkte morgen meid, moederdag is zo'n dag waarop sommigen feest vieren, en anderen moeten slikken om wat ze zo graag zouden willen maar niet hebben. Dan word het er even extra ingewreven. :(

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Veel plezier morgen meis.
    Dankje nou ik zal er niet veel last van hebben hoor , maar kwam nu even binnen .
    Door de steun die ik net kreeg + topic in de lounge greep mij aan . over moeders .

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je :)
    Heftig topic trouwens, in de lounge... Daarna moest ik gelukkig heel hard lachen om het topic "meldt je man het als hij gaat poepen" hihi. Dat zijn leukere topics ;)

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zondag op moederdag kwam ongi dat vergeet je niet zo maar weer .
    Ben het weinig trouwens , lijkt er op dat het morgen weer weg is.

Ben erg moe manlief en ik slapen slecht de laatste dagen hij hoest veel .
    Vandaag toch maar na een vervangende arts geweest [ onze zijn op vakantie]
    Deze vroeg meteen of manlief rookte nee zij hij erg blij.
    Nu komt het hij mag niet in de beurt bij rookers komen de prikkeling kan ie last van krijgen .
    En hij is door gestuurd na de kno arts binnen 10 dagen kunnen we bericht verwachten.
    Meteen zijn ouders gemeld over het roken keken me aan als of ik gek was .
    Ik kan er ook niets aan doen manlief moet dan na buiten .
    Mijn ouders zeiden meteen dan roken we niet.
    Hij moet ook zo min mogelijk praten geen grote gesprekken voeren .
    Hij moet meer snoepen om de keel zacht te houden , [ ben je bezig om dunner te worden krijg je dit]
    Komt ook wel weer , de andere etens waren maar even aan passen , want wat er nu af is moet er niet weer op .
    Hopen dat ie slaapt vannacht en ik ook .

Heb zelf niet gesport zo moe was ik na mijn werk lekker op de bank geslapen .
    Eerst boodschap gedaan hadden we dat mooi in huis deze week.

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej, had helemaal je berichtje gemist...

Wat een dag om ongi te worden zeg, van alle dagen.

Trouwens, toen mijn man stopte met roken, kreeg hij heel veel last van allergieen enzo. Had hij als kind ook, maar toen hij eenmaal begon te roken had hij er veel minder last van. Na het stoppen was het drama, om de haverklap ziek, water liep met liters uit zijn neus. Nu heeft hij een pilletje, en zelden meer last. Stoppen met roken kan echt rare dingen veroorzaken. Hoop iig dat het wel snel weer overgaat voor jullie, want iedere keer zo'n last van zijn keel is niets natuurlijk.

Hihihi, dat is ook helemaal niet grappig, maar stiekem moet ik er ook wel om lachen... Word je gewoon gedwongen om ongezond te doen dus.

Hier druk weekend, hoef geen nachten te werken (gelukkig) dit weekend, maar veel naar Schiphol. En van de week druk geweest in de tuin, grind gelegd en alle potten en bakken volgezet met bloemetjes. Komende week nog even onkruid tussen de tegels weghalen. Dan lijkt het weer wat.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Je kunt het je ook druk maken.
    Hier rustig weekend we gaan lekker fietsen morgen word zalig weer .

Met manlief gaat het goed slaapt weer beter en hoest ook minder .
    nog niets gehoord van ziekenhuis.

Woensdag is mijn s vader jarig en mijn ouders gaan paar dagen weg . Dus weekend daar ook nog even langs.
    Bij s ouders net geweest daar was alles goed .

Fijn weekend .

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk, samen fietsen, daar is het idd super weer voor!

Gelukkig gaat het met je man weer beter, das een stuk fijner. Hoeft hij misschien ook niet zo veel snoepjes meer te eten voor zn keel ;)

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vader!

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd nu je het zo zegt , door het wat beter gaat hij niet veel snoepjes hoeft .
    Merkte hij wel in zijn gewicht hij niet veel vanmorgen, + hij niet veel werkt gaat het afvallen niet vlug .

Dankje wel het is mijn schoonvader .

Manlief nog even koffie drinken en dan op na een gezellig fiets dagje .
    Wat drinken mee in de koel tas en gaan met die banaan .
    Ik neem mijn plas tablet nu niet , doe ik als we weer thuis komen .
    Want wc s zijn niet in de buurt he, zo nog plassen , dan moet het goed komen.
    Inlegger in voor de zekerheid voel me oud hihi.

15. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, nee, verstandiger om die tablet nu niet te nemen, anders word het veel struikjes opzoeken :D
    Veel plezier vandaag op de fiets!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1716 Marnat, 18 mei 2014
    Laatst bewerkt: 18 mei 2014
    Lol broek, vandaag niet fietsen denk ik we gaan met de auto toeren .
    Want ik had gister goed last van zadel pijn pff manlief ook.
    37 kilometer gefietst heerlijk gehad door nieuw natuur gebied alleen geen ooievaars ja 1 maar dan ergens anders.
    Verder lammetjes maar geen vogel soorten .
    Zo doem als we zijn niet in gemeerd dat heb ik geweten ben rood . Smeer me straks wel even in .
    Savonds bij mijn ouders geweest daar ging het wel moeder had last van de arm ik zij meteen nee je gaat lekker weg .
    Maar ze beloofde nu niets geks meer te doen zo dat ze er geen last van zou hebben.
    Wij als familie zitten lekker in de lappen mand erg gezellig .

Te lang met de auto gaan we ook weer niet het is te mooi weer .
    Smiddags mis wat anders lopen of toch fietsen .

Als de was klaar is en buiten hangt gaan we weg .

17. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker met de auto touren! Wij zometeen ook een stukje, daarna lekker naar de italiaan; ben jarig vandaag :D

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nog gefeliciteerd marlies .

Buiten het touren verder weinig gedaan .
    Heerlijk genoten van FC Groningen .
    Woensdag feestje geloof dat ik maar wat eerder na mijn s vader ga hihi.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gister is de dag even anders gelopen dan we geplant hadden.
    Ik kwam thuis van werk , we wouden plantjes halen voor s vader voor zijn verjaardag .
    Kreeg manlief eerst telefoon hij kon werken mis voor drie week , het was wel iets wat ie nooit gedaan had.
    Later na s vader , laptop mee want we kregen nog een mail waar die wezen moest + hoelaat .
    Dat word geen feestje voor ons op de grote markt bij de fc Groningen
    .
    En idd we konden niet na de grote markt hij moest om 5 uur uit bed .
    Stuk rijden is het ook nog .
    Ben benieuwt hoe die het heeft leert ie weer wat nieuws , en belangrijk dat het leuk is want het kon ook wel op langere tijd uit draaien .
    Allemaal afwachten juichen doen we niet , het geeft wel eerst weer wat lucht .

De fc op tv gezien en om half 9 lekker na bed , we waren blij ook dat we al op de verjaardag waren geweest .

Mijn ouders zijn op bestemming zijn weekendje weg hoop dat ze het leuk hebben.

Zo werken en morgen weer bloeddruk meten en horen hoeveel zout ik heb in mijn lijf.
    Vandaag nog sporten buik oefeningen morgen niet sporten kan niet .
    Want als ik dat doe krijgen we een valse uitslag .

20. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat hij weer even werk heeft voor 3 weken!! (wel een onchristelijke tijd zeg, 5 uur...) Maarja, dat hoort er soms bij. Hopelijk heeft hij het er naar zijn zin!

Succes morgen met de bloeddrukmeting!

Gisteravond zijn we even naar Lelystad geweest, daar was mijn vader met de boot, had deze boot nog niet gezien (heeft ieder jaar een nieuwe, die knapt ie dan op en verhandeld hij weer) was mooi! Maar deze mag hij van mn stiefmoeder niet verkopen want die is het zat om ieder jaar weer opnieuw te moeten wennen. Manlief is helemaal lek geprikt door de muggen, eerst thuis ook al, terwijl ik maar 1 mug kon vinden. Gelukkig word ik zo wel beschermd, want als hij er is prikken ze mij niet. Wel sneu voor hem. Heb een nieuwe tube azaron gehaald om het leed wat te verzachten :)

Deel Deze Pagina