Marliesje83: Dankje meis zeg maar ik had jouw toch wel ander geschat , niet zo gemeen zeg maar . Muggen je man prikken ziel jij blij nou sorry dat is leed vermaak zo had ik je niet geschat Kan me voor stellen dat moeders er flauw van is dat zou ik ook zijn denk ik. 5 uur er uit half 8 beginnen je moet ook ongeveer rekenen uur kwartier rijden . Manlief weet nog van niks maar had post van ziekenhuis 2 juli mag die na de kno arts mooi snel . Alleen ik moet werken , denk als ie wil dat ik mee ga ik wat regel met mijn cliënten .
Hihi, zo gemeen ben ik niet hoor, want ik vind het wel heel sneu voor hem. Zorg dat ie genoeg azaron heeft, meer kan ik niet doen. Best stuk rijden zeg, dan is ie zeker ook pas laat thuis...
Ver wen je mannetje maar dat verdient ie wel . Hoe ver rijden weet ik niet pressies dat hoor ik wel als ie thuis komt. Ik weet niet hoe de tijden zijn daar merk van zelf wanneer ie thuis is. Als ie niet met me eet zou die bellen en als het later word dan 19 uur.
Hier een blije marnat en man . Gister voor mijn bloeddruk heen geweest en die is weer op en top. 145/85 en zout was ook alles goed , ik ben goed gekeurd voor een jaar . In maart tegen mijn verjaardag mag ik weer komen en moet ik ook deze keer plassen in potje . Ik hu maar dat komt omdat ik plastablet gebruik. We gaan vrolijk door en gaan mis wel zorgen dat plastablet volgend jaar niet meer hoeft. Ik mocht samen met mijn s vader die moest toevallig voor mij aan . Die is ook weer goed gekeurd die hoeft alleen b12 laten prikken en voor de longen nog heen hij heeft copd . Verder manlief gaat niet meer na dit werk hij is gister thuis gebleven want de schat was een hark kon geen auto rijden of wat ook. Niet gewent en erg zwaar werk , is meer voor jonge lui , niet voor 40 jaar en ouder . Hij heeft overlegt met uitzend bureau die kunnen er moeilijk wat van zeggen . Werk is werk maar je gezondheid hoeft er niet onder te leiden . Maar gelukkig hadden ze voor maandag al wat anders waar die eerder geweest is + graag mag zijn. Nu maar zien hoe lang ze daar wat hebben. Ow en in de middag ging het al weer wat met manlief boodschappen zijn in huis ik heb de zware tassen maar getild pff maar goed ze zijn binnen. Mijn ouders hebben leuke dagen gehad die zijn al weer thuis , ik dacht dat ze morgen er weer waren . Ik ben erg trots want ze hebben 50 kilometer in die dagen gefietst . Vader met de heup en moeder met de arm waar ze last van hebben . En dan toch zo fietsen . Wij gaan morgen waarschijnlijk fietsen en volgende week bbg bij mijn zusje.
Super dat je bloeddruk weer mooi is!! Je hebt er hard voor gewerkt, mooie beloning dit dan! Jammer dat het werk niets voor je man was, maar buiten het werk om, vond ik alleen de tijden al zwaar genoeg klinken zeg. En idd, niemand moet werk doen waar die helemaal kapot van gaat, das niet handig. Heb je lijf nog langer nodig. Goed van je ouders hoor, 50 km is een behoorlijk eind! Hier alles goed, lekker van het weer genoten de laatste dagen, behalve gisteren want toen regende het. Wel even bij vriendinnen geweest. Vandaag drukke dag, nu eerst 2x op en neer naar Schiphol, vannacht in de stad rijden, maar daarna weer lekker vrij.
Zeker knap van mijn ouders . Hier dagje weg geweest gister was lekker weer in Duitsland . Kleren gescoord voor 42 euro had ik een korte broek mijn lief overhemd en 3 polo s bij c en a . Ga hier ook nog kijken bij c en a . Zo kun mooi kasje kleren krijgen voor weinig . Zo meteen fietsen na we gegeten en aan gekleed zijn . Ik blijf ook door sporten de buik spieren zo ie zo en mijn manlief is ook bezig . Als die ook weer meer werk zou krijgen dan komt het ook goed. Denk om je zelf meis knuf Fijne zondag
Hier ongi onder weg ja en hoe weet ik dat , de tranen staan in mijn ogen pff. Ben emo al de hele avond nog 4 dagen en dan is zondag weer feest . Joepie of ik jank of ik vreet me kapot , nu doet janken er mee . Het word steeds gekker tepels nog altijd hard en weer witte vlekken op beide tepels en nu bultjes er om heen lijf weet wel me weer te raken . Pff moest het even kwijt . Verder alles goed hoor , maar even in dip modus . We gaan wat leuks doen het weekend maar wat weten we nog niet . Het word mooi weer en dat betekend dat je niet op balkon moet zitten maar buiten moet zijn.
Hier gaat het wel weer laat ongi maar komen. We zijn gister heerlijk dagje borkum geweest met de voeten in het water lopen . Een mooi stuk na de zee gewandeld , voor we het door hadden we flink wat kilometers gehad. Ook heerlijk gegeten daar kost gewoon weg niks vergeleken in Nederland . Voor 23 euro hadden we beide drinken en eten . Vandaag gaan we fietsen of naar Lauwersoog stoeltjes mee en genieten maar van het weer. En morgen naar de pinkstermarkt in leek zal in elk geval wel op veel rijden en lopen uit komen . juli denken toch niet dat wij op onze balkons gaan zitten met dit weer ! Wij gaan genieten zijden we gister nog , we hebben geen kids maar ow wat hebben we al veel gedaan samen weer de laatste tijd. We gaan mis ook een keer logeren daar op borkum boek mee genomen zo vlug vielen de prijzen mee. Zo eerst brood eten en dan gaan we zien wat we gaan doen . Maar eerst koffie drinken sta droog hier hihi. Fijn weekend meiden en denk er om goed in smeren , maar ook voor al genieten.
Gelukkig gaat het alweer, nix aan als je je zo kl*te voelt! Idd lekker genieten met zn 2en, Borkum klinkt heerlijk! Vanaf waar vertrekt de boot daar naartoe? Wij vertrekken donderdag voor een weekje naar Turkije, heb er zo'n zin in! Buren zorgen voor de katten, als wij terugkomen gaan zij naar Italie, en zorgen wij voor hun katten, is weer goed geregeld.
Mooi geregeld meis en ga voor al genieten waar in turkije ? De boot voor borkum gaat vanaf de eemshaven . Fietsen is het niet geworden in de regen voor plezier fiets ik niet . Stukje gereden met de auto daarna film gekeken en in de avond stukje gelopen genoten van de pas geboren eendjes en meer koetjes , en ganzen. Morgen naar leek komen we langs zwanen met pas geboren zwaantjes zo mooi om te zien . Zo lekker op bed tv kijken en morgen genieten van het weer .
Was al even weer vergeten hoe ongi voelde als het heftig was/is. pff . Lijkt wel een grote schoonmaak beurt hier . Mag wel weer vertrekken , doe me maar de mini ongi die is toch fijner . Maar goed dat ik de tampons nog heb die waren vanmiddag wel nodig . Verder ondanks wel leuk gehad vandaag s moeder is mee geweest kwam die er ook even uit. Nu gaan we deze week bij mijn ouders kijken die mis ik , is al weer poos geleden . Zie s ouders de laatste tijd weer meer dan de mijne . Mijne zijn op de camping gaan we daar even kijken zijn we meteen ook in het bos . Ik heb een kat die op een dondersteen lijkt . Raam is open in pc kamer en nu wil meneer steeds op de computer tafel springen om op balkon te komen. Moet toch wel eens het raam open kunnen hebben pff warm in huis nu hier . We moeten op bed maar pff mij te warm , hoef maar twee te werken dus moet keer kunnen later op bed . Manlief mis maar 1 werken.
Maar lekker genieten van het mooie weer hopelijk is die nare ongi snel weer voorbij! Hier ook vooral lekker in de tuin gezeten, buiten geweest. Vannacht vertrekken we ri Turkije, dus nog meer zon hopelijk! 's nachts is idd heet op bed, hier ook. Heb het dekbed uit de hoes gehaald, lig nu alleen onder de hoes. Wil me wel een beetje kunnen verstoppen voor als er een mug binnenkomt. Poezen weten ook niet waar ze het zoeken moeten, de ene loopt de hele dag een beetje te zuchten en te steunen. Ik vind het wel lekker, mijn man kan er minder goed tegen. Fijn dat je even bij je ouders langsgaat, veel plezier daar!
Marlies: Veel plezier geniet er van. Hier ook alleen hoes soms heb ik die niet eens om. Hier niet zo heppie gister en vandaag wat verhoging , en verkouden. Ongi maar twee dagen het is al weer weg maar was wel hevig deze keer . Ook geen zin in sporten baha heb je soms he. Voor we 80 zijn is het vast weer over. Geniet nogmaals en wel weer komen he. Knuf Bij mijn ouders was alles ok gister heen geweest ben vrij vandaag en morgen. Voor manlief ook nog steeds geen werk. Zondag vader dag gaan we s morgen s naar ze toe en later na mijn s ouders . Mijn vader moet zingen met het koor s middag s vandaar we s morgen s gaan.
Ik ging me zo straks wassen en keek eens naar me zelf , en zag dat mijn borsten wel mooi blauw waren . Net of iemand er een stomp op gegeven had. Nee manlief heeft me niet geslagen hihi. Nu zakt het weer raar lijf heb ik ook , moet ik ze in de gaten houden? of hebben meer meiden dit met de warmte of zo .
Heej, hoe gaat het hier? Ik ben weer terug van weggeweest. Hoe is het met je borsten, blauw? Klinkt wel raar zeg... Is het al weer over?
He vakantie ganger leuk gehad lieverd ? De borsten zijn normaal nu wel blauwe ader dat ben ik gewent . Gaat hier goed hoor geen gekke dingen als het om ons zelf gaat . Manlief werkt paar dagen nog niet vol op . Ik ben weer af gevallen nu 66,9 niks voor gedaan , meer hoeft er ook niet af. Gaan ook niet meer op de weegschaal maar mijn broek zakte af vandaar ik er wel op ging. Mijn lieve nichtje zit in de lappen mand de schat . Ze is ergens op gestaan en nu is haar beentje onder de knie rood antibiotica voor gehad drie dagen en nu hopen dat het beter gaat. Zusje houd ons op de hoogte onze ouders passen morgen op zodat zus haar man kan helpen op de zaak . Als er wat was kan zo ons ook vragen . Ik pas nu op de hond van mijn buurvrouw die moet ik even uit laten twee keer straks nog 1 keer met manlief samen ik doe dat in donker echt niet alleen . Anders zou buurvrouw dat na haar werk nog moeten doen . Hier vanmorgen een boef van een kat , hij vloog me snel naar buiten en liep de trap af . Op moment ik weg wilde en meneer wou niet meer naar binnen . ik hem op getild en binnen gezet . En dan doet mijn hart pijn als ik de deur dicht doe om weg te gaan . Later toen ik weer thuis kwam weer na buiten maar naar ik hem riep meteen naar binnen. We hebben ook nog gespeeld vanmorgen liep ie achter mijn voeten aan om me vervolgens in de enkels te happen . Kan je vertellen dat kriebelt goed . knuf!
Net bericht dat mijn lieve nichtje in het ziekenhuis licht het ging niet zo goed, ze had al drie dagen koorts. Antibiotica weer gehad en nu hopen dat het beter gaat worden , maandag mag ze weer naar huis als het allemaal goed is. 48 uur word ze in de gaten gehouden , zusje slaapt bij haar. Mijn ouders passen op neefje zodat zwager kan werken , mooi geregeld . We gaan morgen even naar haar toe . Nu ga ik echt Duitsland kijken .
Beterschap voor je nichtje! Ze kan nu misschien beter in het zh zijn, dat ze haar goed kunnen opvolgen. Niet leuk natuurlijk.