Nijntje: Idd beter dat ze in de gaten word gehouden , de schat had mama gezegt ik wil drinken zo zielig . Als ik morgen meer weet zet ik het hier wel neer . Zusje had foto s gestuurd been is ook erg rood. Manlief scheert zich net en nu heeft ie een pukkel mee open gemaakt , nu blijft het bloeden , als niet op houd maar een pleister er op doen .
Lijkt me ook erg pijnlijk, zeker voor een kind. Maar hopen dat ze vannacht een goede nachtrust heeft en dat de ab snel aanslaat. Ai ai, Marnatman toch...
Ik hoorde het Was boven dochterlief aan't insmeren met luuf, hoor ik de reporter op tv helemaal uit z'n dak gaan
Ik las net dat je dochter zo aan het hoesten is . Gelijk spel geworden , zo en nu ga ik eerst gezellig knuffelen met manlief Slaap lekker .
Wat naar voor je nichtje, beterschap voor haar! En goed dat je weer afgevallen bent! Afzakkende broeken = goed teken. Pas deze week op de katten van de buren, die zijn op vakantie, 3 enorme druktemakers, wel heel lief. De ene is heel gek op mij, komt buiten ook altijd naar me toe, en dan word onze eigen kat heel boos. Die is altijd vreselijk jaloers. Komt jouw kat normaal niet buiten?
Marliesje83: Dankje meis . Ow leuk drukte makers Mijn kat komt idd niet buiten , wij wonnen boven in een portiek waar hij dus wel soms komt. En dat kan en mag ook van ons , en op balkon komt samen met ons . Hij heeft ooit vlieg les genomen dat willen we nooit weer natuurlijk . Net berichtje over mijn nichtje ze is koorts vrij en voet lijkt beter te gaan joepie. Heerlijk uitgeslapen lang geleden net al broodje gegeten , nu even rust. En zo de kattenbak verschonen en wat aan rommelen. Marlies jij mag niet aan de kattenbak komen he dat weet je wel toch? Zolang mijn gewicht tussen de 60 en 70 blijft is het goed . Manlief zijn broek zakt nog niet en zolang dat niet gebeurt wou die niet op de weegschaal. Al ik wel nieuwsgierig ben , maar mag er niets over zeggen dat is de afspraak , doe dat dan ook maar niet.
Marlies: Dan is het goed . Nijn : Hopen idd snel naar huis. We zijn bij lieve nichtje geweest , en hebben een grote Nijntje ballon mee genomen helemaal goed . Ze was moe maar kletste vol uit , wilde niet drinken wat ze wel moet anders niet naar huis. Er is nog iets op kweek om te zien wat ontsteking ze heeft of zoiets die uitslag komt morgen of dinsdag . Lijkt dat als ze haar best doet met drinken en beentje/voetje minder rood word ze dinsdag woensdag weer naar huis mag. Hangt ook af van de uitslag gok ik. Antibiotica slaagt wel aan , mocht het drinken niet goed gaan , krijgt ze vannacht extra vocht door slangetje . Zuster vertelde dat ze wel een oplossing had mocht het zo zijn. Als er wat was zou zusje het laten weten , ik heb nog gezegd wanneer ik vrij ben. Mocht het nodig zijn voor neefje kunnen we die dagen wel op passen .
wat naar allemaal zeg... Weten ze ook waar ze op is gaan staan? (ik bedoel, of het bijv een stuk glas was en ze daar een infectie van heeft gekregen, of bijv een bij ofzo, en geprikt is in haar voet wat is gaan ontsteken?) Drinkt ze inmiddels al weer?
Was geen bij ze is ergens in/op gaan staan wat weet zusje niet. Was bloed netjes schoongemaakt en later de dagen werd het allemaal rood dus. Heb gewerkt weet nog niks , zal vandaag nog wel wat horen . Weet dus ook niet of ze al drinkt . Manlief is aan het werk en heeft mis al wat gehoord via de was ap [hoe je het ook schrijft] Ik ga even eten en zo sporten, is er niet van gekomen deze dagen . Door verkouden niet goed voelen en arm verrekt , nu weer goed lijkt het . Ga er weer tegen aan deze dagen buikje word weer wat slap dat moet niet . Manlief gaat vanaf vandaag kcal bij houden op een ap , ben benieuwt , kwam die zelf mee . Had ie hier op zp gelezen geloof ik. Alles wegen zal die zelf doen zij die we zullen zien .
Veel plezier met sporten dan! Goed hoor van je man, dat ie zo'n app voor calorieën heeft gedownload! Wij gaan er hier ook weer ff op letten, tijdens de vakantie veel te veel gegeten. Man heeft gisteren hardloopschoenen gekocht en vanmorgen hard gelopen, met zo'n beginnersschema. Was ie al heel lang van plan, maar nu is het er dus echt van gekomen. Ik loop niet meer hard sinds ik zwanger ben, vond het niet prettig meer, liep 2 a 3X in de week een half uur. Nu wandel ik wel weer veel.vind ik eigenlijk ook veel lekkerder. 1X in de week 20km.
Marliesje: Succes met manlief zijn hardlopen! Ik heb gisteren week 2 van start to run afgesloten. Uitstellen is zo makkelijk he... Maar wil echt stevigere benen, als het kan wat gewicht verliezen (maar dan moet ik echt stoppen met zo te snacken 's avonds). Maar valt tot nu toe goed mee, heb wel erg last van zuur in mijn benen. Dat zou beteren als er meer spieren zijn heb ik me laten vertellen Wandelen tijdens de zwangerschap is ook heel goed. Zo lang je maar in beweging blijft he. En je moet je er zelf ook goed bij voelen. Marnat: Sport ze meid! Hoop dat nichtje goed drinkt nu.
Nijntje: dank je. Dat verzuren gaat idd over. Ik had het de eerste weken/maanden met hardlopen best zwaar. Verzuurde spieren idd, en compleet buiten adem. Wat een strijd was het om op een kwartier aan één stuk te komen. Maar het gaat steeds beter, op een gegeven moment liep ik zonder al te veel moeite en half uur. Knap dat je er ook mee begonnen bent! Ik ben er trouwens qua kilo's nooit van af gevallen maar m'n kleren werden wel steeds wijder, dus da's ook prima!
Dat is dus het doel ook Kan nu ofwel iets doen qua sporten of diëten of ik kan nieuwe kleren kopen. En daar heb ik geen zin in en geen geld voor. M'n loopbroek heb ik vrijdag tijdens het lopen moeten vaster aantrekken, ze begon af te zakken Bij ons is het ook veel bergop. En als je dan je laatste 3 min lopen bergop moet... Poeh, is zweten hoor! Maar heb er een goed gevoel bij, hoop dat ik het vol hou! Vorig jaar gestopt na 4 lessen, nu al 6 erop zitten Marnat: Ben benieuwd hoe de app meevalt voor manlief. Ik had er ook een maar mocht maar 1200kcal op een dag eten om af te vallen. Vond ik erg weinig! Dus heb de app eraf gehaald
Goed bezig meiden hou vol . Marlies jij wel om beeb denken hoor . Hier gesport heerlijk zweten , morgen weer korter denk met buikoefeningen er bij. Moet hele dag werken daarom vaak korter en woensdag en donderdag kan ik meer uren maken met sporten omdat ik dan vrij ben. Woensdag al weer 7 jaar getrouwd en 20 jaar samen wat vliegt de tijd . Kat ligt lief bij me op bureau kopies te geven Nijn : ik vraag wel even aan manlief welke hij heeft ,mis die ook goed voor jouw. is voor jullie trouwens been oefeningen niet iets omdat jullie het over verzuren hebben. Billy banks heeft er wel wat , die doe ik ook wel eens om mijn rechte been stevig te krijgen . Rockin' Buns Workout Billy Blanks - YouTube Zo zijn er veel goede en leuke trainingen van hem, hij heeft mij al goed geholpen. En door hem ben ik me ook beter in mijn vel gaan voelen . Doe het nu een jaar alweer . Maar nu ga ik eerst zweet van me af douchen en zo lekker op de bank hangen . Veel plezier bij Nederland vanavond !
Komt goed hoor, ik ga niet lijnen ofzo, alleen niet meer snoepen/snaaien de hele tijd... Leuk die training, ga ik ook eens doen. Doe nu vaak ook deze: https://www.youtube.com/watch?v=mGvzVjuY8SY duurt niet lang maar is wel zwaar! vanavond 20 weken echo gehad, was zooo zenuwachtig... Maar alles helemaal goed. Vorige echo dacht ze al een meisje, maar nu was het zeker!! Was net op tijd thuis voor de 2 goals, rest van de wedstrijd heb ik gemist.
Mooi meis gefeliciteerd. Hier gaat het goed met nichtje vertelde mijn vader ik had ze gebeld. Drinken doet ze weer . vandaag horen ze wat de uitslag van de kweek is. En daarna word er gekeken hoe met de medicatie omdat ze door mondje het er weer uit gooit [ thuis ] Beentje moet hoog blijven anders word ie blauw en dat is niet goed, hou een kind beentje maar hoog . We zullen zien wanneer ze na huis mag , beter nog dag langer voor zekerheid dan te vroeg. Mijn ouders passen nog steeds op neefje en dat wilde nog altijd , anders kan ie hier wel twee dagen zijn. Heb manlief gevraagd voor de ap om kcal bij te houden . Dit is hem:myfitnesspal suces Manlief was laat thuis maakt veel over uren zo , de hele week werken . Hoop wel voor hem dat het niet de hele week zo laat word omdat ie ook geen eten daar krijgt . Afvallen begint al goed hij is al 2 en half kilo kwijt , terwijl hij dat 27 jullie zo ie zo kwijt moet zijn volgens de ap. Nu hoopt ie vrijdag op 93 kilo te zitten . En ik doe mee maar dan dat mijn buik weer strak is vrijdag , en mis er wat af.
Fijn dat het weer beter gaat met je nichtje, dat ze weer drinkt! Das toch wel belangrijk... Ben wel nieuwsgierig wat er uit de kweek komt, laat je dat nog even weten? Lange dagen voor je man zeg! Heeft hij ook nog veel reistijd?