Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marnat fijn dat het met je nichtje beter gaat en ze weer drinkt. Niks is zo erg als zo'n kleintje in het ziekenhuis.
    Goed dat het sporten weer goed gaat en super dat ml ook al is afgevallen!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marlies : Ja als we wat weten over nichtje en de kweek dan meld ik dat hier.

Kibbeling: Ja sporten wil wel weer gelukkig bij jouw ook ? of sport je niet meer ?
    Ja gek he zonder kcal bij houden ging er helemaal niks af bij manlief en nu net begonnen en meteen 2 en half er af .

Ben net thuis belde manlief even omdat ik wel geld moet hebben als ik morgen lopend de boodschappen moet doen met boodschap kar .
    Verteld ie dat ie dat nog moet halen en hij waarschijnlijk nu wel op tijd is .
    Heerlijk weer not was net op tijd binnen .
    Nu eerst wat water drinken en dan sporten was draait meer doe ik nog niet morgen en donderdag vrij kan dan genoeg doen .

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoor net van manlief dat nichtje weer thuis is .
    De kweek uit slagen geen idee zal wel goed zijn anders was ze vast niet mee naar huis gegaan.
    Zal zusje vanavond wel even bellen .
    Manlief is al mooi thuis kunnen samen boodschap doen hoef ik morgen niet zwaar te trekken aan boodschap karretje die we hebben .
    Morgen schijnt het wel erg erg laat te worden hij had al gezien wat er gedaan moest worden .

Wat kilo s betreft gaat ie als een speer 94,2 kilo nu al 3 kilo in twee dagen .

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat ze weer thuis is!!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd fijn dat ze weer thuis bij haar ouders is en haar broertje.
    Denk tenminste dat neefje ook weer thuis is .
    Kan mijn zusje niet bereiken , zodra het lukt deze dagen dan weet ik vast ook wel wat de kweek uitslag was.

Lekkere dingen in huis gehaald voor morgen , maar zal je zien dat we het pas weekends op eten .
    Omdat manlief erg laat thuis is,[ uit gerekend morgen] nou dan drink ik wel een biertje op onze dag alleen .

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    proost dan, met je biertje! Ik ga morgen een dagje op bezoek bij mijn nichtjes in cappelle, flinke rit voor de boeg!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat fijn dat nichtje weer thuis is!

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gister had het gezellig en romantisch moeten zijn nee dus balen er van.
    Op je trouwdag en 20 jaar samen hoor je niet tot bijna midden nacht te werken bedankt baas grr .
    Manlief 13 uur gewerkt gister moest ook nog eten om half elf , daar stond ik dan te koken .
    Voor manlief alles over en ben ook erg trots maar de baas waar die nu voor werkt nee dankje.
    Schappelijk is die niet al zijn medewerkers waren nog aan het werk .
    Werken ok maar zorg dan wel dat ze ook eten krijgen .
    Hoop dan ook dat manlief vandaag wel op tijd is , zal vast niet .
    Konden wel janken samen toen ik tegen hem zij ben trots .
    Maar nu gaan we weekend uit eten en leuke dingen doen , doen we het dunnetjes over .
    Ik ga vanavond weer stukje lopen na ik vanmiddag gesport heb, gister ook gedaan maar nu dan wat langer.
    OoK omdat manlief het weet , hier af gevallen 2 ons gaat mooi 66,7 nu
    Manlief ondanks slecht eten en vele werken staat ie nu stil nog altijd drie kilo er af .

O ja wel biertje gehad samen .

Most het even kwijt .

Nichtje heeft wond roos .
    Het gaat verder goed met haar been is wel wat dik als ze loopt begreep ik van mijn ouders .

Die komen morgen langs .

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    He wat naar zeg, juist zo'n avond waar je je op verheugd hebt!! Hopelijk kunnen jullie het van het weekend toch nog even inhalen.

Fijn dat ze nu weten wat het was, met je nichtje, en dat ze er dus goed op gereageerd hebben met antibiotica enzo.

Gisteren heel veel gereden, eerst naar Barneveld, man afzetten die daar een auto moest ophalen, toen door naar Cappelle, bij mn nichtjes op bezoek. Heel gezellig, jammer dat ze zo ver weg wonen, we zien elkaar maar eens in de 2 maanden ofzo. Zitten kleien met de oudste (3 en een half) en met de kleine, van 6 mnd gezeten. 's avonds nog gezellig zitten kletsen, en toen weer terug, was de A2 tussen utrecht en A'dam afgesloten... omrijden via Almere, hoewel het volgens mij niet zo heel veel scheelde. Wel 600 km gereden geloof ik... maar heb ik er graag voor over.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Klinkt gezellig
    Manlief is vanavond weer erg laat mijn ouders zouden geduldig moeten wachten tot hij thuis is.

Geke vraag : gister wouden we klussen [ missen elkaar enorm]
    Maar helaas wou het niet manlief had de kracht niet en ik was droog later ging het wel.
    Hoe gaan anderen er mee om als het niet wil ? alleen knuffelen of anders oplossen .
    Laatst wou het door mij dus helemaal niet was ik droog en bleef droog.
    Hoop zo dat het het weekend beter word.
    Of licht dit alleen aan onze leeftijd? in de 40 zijn wij.

11. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vervelend... als het bij de man niet wil, tja, dan houd het volgens mij wel zo'n beetje op denk ik, dan maar knuffelen idd. En voor jou, misschien wat glijmiddel proberen? Geen punt van maken iig, volgende X beter toch? Tis voor jouw man ook wel een achterlijk drukke week geweest, en voor jou, al die spanning over je nichtje.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Je zal vast gelijk hebben manlief gister weer 14 uur gedraaid , in totaal 58 uur geloof ik.
    Dinsdag woensdag niet werken hij moet woensdag na kno arts voor de neus ben benieuwt .

Wat het klus probleem , gaan gewoon hopen dat het dit weekend leuk fijn en goed komt.
    Ik gebruik al glij middel al erg lang , we merkten het al wel eens eerder dat het droger werd . Maar gebeurt wat meer nu drukte idd mis maar ook denk ik ouder worden + overgang er wat mee te doen kan hebben.
    De eerste kcal bij houd week vor manlief zit er op drie kilo er af netjes dacht ik.
    Ik zit weer op 67,7 de 66 wil nog niet blijven .
    Wel flink gesport deze week maar goed , gaan gewoon door.
    Aankomende week wat meer met onderbuik doen die wil nog niet plat .

We gaan deze dagen uit eten en verder kalm weekend .

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Toch uit eten geweest heerlijk gewokt zit nog vol .
    Hebben verder nog lekkere dingen .
    Zo weer in de kamer voetbal kijken en film .

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk ff wokken! Hopelijk hebben jullie een fijne avond gehad!

@hier komt kiespijn opzetten. Ik heb 1 kies die soms dwarsligt. (De enige waar ooit waar mee is) 2 jaar geleden oude vulling vervangen, half jaar later ontsteking, wortelkanaalbehandeling, en nu begint ie weer pijn te doen. :(

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marnat balen van je trouwdag, waarmee nog gefeliciteerd! Gelukkig wel een gezellig weekend gehad. Sporten doe ik niet meer aan. Ik let wel op met eten en dat gaat best goed. Al merk ik wel in mn vakantie nu dat t niet helemaal strikt meer gaat :)
    Fijn dat je nichtje weer thuis is. Sneu wel dat ze gordelroos heeft. Hopelijk knapt ze snel helemaal op.

Marlies balen van je kiespijn. En gezellige dag gehad met je nichtjes.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marlies balen van je kiespijn .
    Kibbeling: Door je niet meer sport merk je dat dan niet aan je buik , bv dik voelt of ploft .
    In vakantie doen wij vaak ook niet strikt hoor , volgende maand eind van de maand zijn wij vrij drie week .
    We gaan vast niet slecht slecht maar er zullen dagen bij zijn dat niet goed is.
    Manlief houd nu de app weer bij en ik heb besloten del mee te doen .
    Omdat ik graag de 66 kilo wil hebben en houden .
    Ik schrijf dan op wat ik gehad heb en later kan ik dan zien of het klopt op de app.
    Tot 1900 mogen we dan hebben zo wel ik als manlief .
    Voor vandaag letten we wel op maar niet goed goed, omdat we de trouwdag nog wat vieren .
    Bedankt nog voor de felicitaties .

Ik las van je kleine man wat goed.
    Nichtje ging goed vertelden mijn ouders vrijdag toen ze hier waren.
    De antibiotica pakte goed uit beentje werd beter de wondroos was nog niet weg .

Lief dat je af en toe leest en berichtje plaatst .

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oei, heeft ze ook nog wondroos? Dat is ook niet min... Toen manlief geopereerd werd in april had de meneer naast hem wondroos. Doet blijkbaar ook erg pijn... Gelukkig pakt de ab goed uit.

Heb nog steeds niet naar de app gekeken :) Maar probeer ook goed op te letten. Lopen is er vorige week met de drukte van verjaardag en bezoek niet van gekomen, maar deze week start ik weer vol goede moed! Op naar les 7 ;)

Marlies: gewoon naar de tandarts hoor. De verdoving kan geen kwaad voor de baby omdat het zo ver van de baby af is werd me gezegd. Ben er ook beide zwangerschappen met tandpijn naartoe moeten gaan.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje: Met nichtje gaat het goed had zusje vanavond aan de foon.
    Haar beentje zakt af rood is minder geworden de ab slaat nog steeds goed aan.
    Ze gaat weer naar school en dat is vandaag ook goed gegaan .
    Alleen ze word zo moe van de ab en wilde al slapen maar haar drinken moest nog op [ zat de ab in] Wilde ze niet dus wij zusje en ik samen , wil ziekenhuis nee wil je naar bed ja zij ze .
    Wij: dan moet je drinken op drinken , uit eindelijk gebeurt en nu ligt ze op bed als het goed is.
    Mijn zusje is maandag jarig vandaar ik haar aan de foon had om te vragen wanneer we konden komen , zondag verwacht ze ons ouders broers en zussen meer komt er niet had ze geen zin in.
    Gelijk heeft ze na een drukke week en ziekenhuis periode .

Veel gesport en stukje gewandeld vandaag ,en manlief weer 12 uur gewerkt maar morgen en woensdag vrij dan mag die na de kno arts.

Manlief heeft de app ook even links gelaten door drukte op werk wou hem morgen weer gebruiken geloof ik.
    We gaan zo op bed ik mag morgen wel werken hele dag.

19. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nijntje, als het erger word dan zal dat idd wel moeten. Bah, vind het vreselijk dat soort behandelingen. Zie het eerst nog even aan.

@Marnat, welterusten en werkse morgen!!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dinsdag bios geweest was erg gezellig .
    Gister met manlief naar de kno arts gewest er word wat gedaan gelukkig .
    Maar opereren nog niet [ dat is het laatste red midden als dit nu ook niet werkt.
    Het schotje zit idd scheef maar niet heel erg , zo als wij begrepen was het wel zo volgens onze arts.

Hij heeft met slangetje [fijn not] in keel en neus gekeken amandelen waren mooi alles zag er goed uit . veel slijm dat wel.
    Geen rare dingen gelukkig verder gezond.
    Nu twee maand proberen om met pipetje in iedere neus een halve te doen druppen zijn dat. twee keer op een dag en de neus 4 keer op dag schoonspoelen met zout water .
    Nou moet manlief vandaag werken [weer ander werk ] En doet manlief de andere drie keer als ie thuis komt even zien hoe.

We zijn blij dat er geen rot dingen uit gekomen zijn en hij nu bij een kno arts loopt .
    16 de bel afspraak hoe het gaat en over twee maand weer komen zien of het gewerkt heeft,
    Oja en er word door middel van bloedprikken gekeken of ie alergie s is [ hoe schrijf je dat grr]
    Als dat zo is i krijgt ie prikjes en een tabletje geloof ik en kan het probleem daar mee op gelost zijn.
    Mag van ons wat uit komen , maar eerst maar weer af wachten .

Deel Deze Pagina