Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat er geen nare dingen uit zijn gekomen, is toch wel een geruststelling! Hopelijk vinden ze nog wat om het probleem op te lossen.

Hoe gaat het met je nichtje nu?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoe met nichtje gaat geen idee zie ik zondag weer , had zusje maandag aan de telefoon en dat staat hier al .
    Idd erg fijn er geen nare dingen zijn .
    S moeder is vandaag voor kanker controle geweest en morgen voor hart filmpje die bellen we morgen en horen we alles in 1 keer .

Verder gaat het lekker hier niks te melden .

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Omdat ze klachten had die op kanker wijzen? Of gewoon een routine controle voor borstkanker ofzo?

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Om de zo veel jaar of tijd word ze gecontroleerd of het nog steeds weg is . Ze heeft eierstok kanker dat staat ook ergens in mijn topic.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marnat ik was tijdens het afvallen al gestopt met sporten. Deed met een vriendin samen hardlopen alleen werken we beide onregelmatig dus roostertechnisch kwam het niet altijd uit.
    Ik heb op moment wel soms dat ik denk bleghhh maar dat komt na mn vakantie wel weer goed.
    En ik lees graag mee hoor! ;)

Gelukkig dat de ab aanslaat bij nichtje en dat ze zich al beter voelt. En alvast gefeliciteerd met je zus.
    Ik ben benieuwd wat er bij ml uit zijn bloedtest komt. Hopelijk helpt t allemaal of komt er snel een andere oplossing.

Marlies hoe gaat t met je tand/kies?

6. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Marnat, o, dan is zo'n controle toch spannend denk ik. Hopelijk is het nog steeds schoon!

@Kibbeling, goed, gelukkig. Ik denk dat het kwam door het vele neus snuiten omdat ik zo verkouden was, dan komt er misschien veel druk op te staan. De pijn is over gegaan toen ik niet meer zoveel hoefde te snuiten!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kibbeling : ok maar ben je niet bang weer te veel aan te komen door sport niet bij te houden?
    Ik heb deze week het idee dat ik of te veel fout gegeten heb , of te weinig gesport . Ben zo maar 68 kilo ja ik weet het is nog goed , maar gin zo mooi .
    Wil geen 73 meer worden dat moet en mag gewoon niet.
    En voor al geen hoge bloeddruk en cholesterol .

Dankje voor de felicitaties .
    Wij zijn ook wel benieuwt wat er uit komt je hoort er van.

Heb jij ook een brief van thuiszorg gehad vandaag over wat kabinet wil. Dat over de hoeveel er uit gaan enz.
    Ik had even een traan , terwijl ik vane week riep tegen collega . maak me niet druk ga ik toch fijn naast manlief zitten .
    Zal denk ik toch ergens een potje moeten maken om daar hoe dan ook een beetje in te sparen .

Ga zo even op balkon boekje lezen met de kat .
    Kan die ook even naar buiten.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier blij weer een last van de schouder af.
    S moeder is goed gekeurd weer voor een half jaar joepie .
    Hart filmpje ook goed over twee jaar weer komen.

Ze had/heeft ook blauwe teen en dikke enkel daar voor is ze laatst bij dokter geweest en die wil een bloed doorstroom test of zo iets.

Ow en onze weeg schaal is een schat zo wel voor mij als voor manlief .
    Ik sta weer op 67,7 3 ons er af , volgende week ga ik er pas weer op.
    Manlief : 5 kilo er af 92 kilo nu , wil ook wel veel trap op en neer in het werk wat ie deed .
    In twee week heeft ie het er af.
    Dan mogen we morgen als zusje verjaardag viert wel een gebakje:D

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed werk, dan genieten van het gebakje!! Gefeliciteerd met je zus!

Fijn dat alles weer goed is, behalve de enkel/voet dan. Hopelijk komt dat ook weer goed allemaal.

Hier net helemaal drijfnat geregend!! Had een verjaardag van zoontje van vriendin, werd 1. Daarna dacht ik, ff snel langs de zaak (zit daar vlak bij) om de trap op te halen, kan ik volgende week schilderen. Kom ik daar, begint het keihard te regenen, echt een wolkbreuk. Krijg ik die stomme trap niet in de auto, weer eruit, andersom proberen, uiteindelijk gelukt, maar ik dus tot op mn ondergoed nat... :(

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marnat fijn dat je smoe weer goed gekeurd is. Kan me voorstellen dat er een last van jullie schouders is gevallen. Toch altijd weer spannend.

Qua sporten deed ik ook niet voor het gaan afvallen en ik fiets nog wel meer als dat ik deed dus daar zit hem mn sporten in hahaha nee ik moet gewoon op blijven letten met eten en dan komt t wel goed. Vooral regelmatig blijven eten (dat gaat met vakantie altijd wat minder goed).

Heel veel plezier vandaag bij je zus met de verjaardag. Geniet van t gebakje allebei jullie hebben t verdient!

Marlies fijn dat de pijn over is. Balen alleen dat je kletsnat geregend bent.

Hier zo uit bedje en ons ding doen en dan naar mams ons binkie ophalen. Het was de bedoeling dat hij na de wedstrijd mee naar huis ging maar hij mocht van mn mams blijven slapen. Hadden we een mazzeltje en konden dus een beetje uitslapen :)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marlies: Lol die regen bui niet gemerkt hier was wel benauwd warmer dan ze zijden .
    Pas jij wel op met die trap ?

Kibbeling: Heerlijk toch even uitslapen en erg lief van je moeder .

Mooie wedstrijd we waren in de stad wouden het eens anders mee maken heerlijk erg gezellig . maar nu wel last van de rug en voeten hihi.
    En toch hebben we ook nog mee gesprongen [wij de oudjes springen hihi]
    Na het feest terug naar de auto was blij dat ik er in zat .

Zal wel lukken bij zusje laat in de middag gaan we heen .

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Heerlijk we hebben vakantie en mooi weer wat willen we nog meer .
    Plak plak maar ons hoor je niet , genieten gaan we doen . Leuke dingen op Vakantieveiling gescoord ook een nachtje weg combineren met movie park .

We gaan fietsen als het weer er naar is , en zullen ook vast wel naar het water gaan.
    Verder gaat ie goed hier genieten nog altijd van elkaar al is het erg warm plak plak .
    Het is ei bak weekend in mijn buik deze dagen :D klussen is zweten .
    Missen deden we de douche was gewillig :D
    Zonder gekheid het staat op laag pitje pff veel te warm .

Doen ook niet veel vandaag alleen heb de was buiten en draait een was .
    28 graden in huis beter dan buiten gok ik ,maar we gaan wel even naar buiten denk ik.
    Eerst wat eten , de weeg schaal zij 68 en manlief 94.
    Na de vakantie zullen we zien of er bij of gegaan is .
    We gaan genieten van ijs lekkere dingen en een sorbet in een hotel of restaurant mmmmmmmmmmm.

Meiden veel drinken met dit weer en genieten doen wij dat ook.

Knuf van ons.

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    KLinkt heerlijk, lekker genieten van het weer nu!
    Hier ook, eet wel gezond, maar haal 's avonds wel eens lekker een ijsje!! Ik vind het fijn, dit weer. Man kan er niet zo goed tegen en kat al helemaal niet, die is echt zielig. Maar beter dit dan storm en regen toch??

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Onze kat weet het ook niet te vinden nu , dan weer bij ons , dan weer in de kamer bij balkon .
    Met een ijsje is het te doen :D voor ons.
    Morgen wat koeler buiten zal me benieuwen nu raampjes open kijken of er frisse lucht in huis komt .
    28 hierin huis mag wel wat minder hoor, verder klaag ik niet .

Peren ijsje zit maar 29 kcal in , nog beter dan fris drinken.
    Wij eten morgen sla

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier lekker aan het genieten van de vakantie , de eerste twee dagen er al fijn op uit geweest .
    Gister dagje Duitsland vandaag dagje auqa zoo en Leeuwarden daar loop schoenen gekocht wit eindelijk gevonden die stevig zijn en onder iedere korte broek past.
    Manlief twee nieuwe leuke shirts gekocht hebben we ieder wat nieuws .
    Ons nachtje weg in hotel combinerend met movie park bereiden we uit naar nog een nacht in smittenberg en die gecombineerd met apenheul . buurvrouw nog vragen of ze twee dagen wil op passen vast wel.
    Konden op vakantie veiling nog een nachtje weg er bij krijgen voor 15 euro.
    Gaan we toch nog op vakantie altijd goed .
    Morgen beetje in huis doen stofzuigen en bed en als er niet veel wind staat word het een fiets dagje , lopen vandaag erg veel gedaan en genoeg.

Zo was het wel even weer , weet niet of ik meer kom schrijven , dat zie ik nog wel .
    Ga nu even spelletje doen op de pc.

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    O gezellig! Fijn dat je bent geslaagd voor schoenen! Heb je gelukkig toch een mini vakantie! :) lijkt me heel leuk de Apenheul, wil ik ook zo graag nog een keer heen. Buuf zal katlief toch wel willen verzorgen? Had t graag gedaan maar Limburg-Groningen is net een beetje te ver :D
    Wat doe je voor spellen op de pc? Mmorpg's of puzzels ofzo?

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Via vakantieveiling zijn de kaarten voor apen heul niet zo duur als je mazzel hebt .
    Ow je bedoelt op onze kat passen ? om dat je zegt Limburg Groningen ver weg van elkaar.
    Mijn buuf past wel op weet wel zeker dat ze het wil doen.
    Spelletjes: mahjong of kaart spellen.

18. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ja dat bedoel ik haha! Anders wilde ik de kat wel eten geven, ben gek op beesten :) maar t is een beetje uit de buurt

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marnat fijn dat jullie zo genieten! Hebben jullie ook wel even verdient :)
    En goed gedaan nog een extra nachtje weg gescoord. Wij zijn pas ook naar de Apenheul geweest..zo leuk!!!
    Geniet er nog van!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    We zijn woensdag rond de middag weer terug gekomen .
    Het was super gezellig en de hotels voor dat geld zeker de moeite waard.
    Movie park was in 1 dag te doen [ niet als je kids hebt dan wel twee dagen]
    Dus die dag naar groot overdekt winkelcentrum geweest in Oberhausen genaamd centro .
    Daar keek je je ogen uit zo groot en grote winkels pff.
    Daarna naar Sauerland geweest daar genoten van de bergen niet ver in gereden , maar wel stukje .
    Onze auto trek dat niet plak gas ging die niet harder dan 50 km.
    Dus met deze auto Oostenrijk in word hem niet .
    Volgende dag naar de apen in apenheul geweest ook weer erg gezellig .
    Smiddags weer terug naar huis met lege portemonnee en moe van de reis maar de moeite waard.
    Veel uit gegeven maar ook boel voor weer gekregen , veel gezien .

Hotel via Vakantie veilingen kan prima zouden het zo weer doen.

Onze kat was ook erg blij dat we we er weer waren hij had wel brokken gegeten maar geen vlees .
    Hij wil alleen veel bij manlief zijn en vanmorgen met mij gespeeld achter mijn voeten aan in mijn armen springen .
    Nu is die rustig ligt onder de computer bureau .
    Hij vind het voor al erg leuk ons erg vroeg waker te maken.

Knuf

Deel Deze Pagina