Klinkt super, heerlijk dat jullie het zo fijn gehad hebben!! Moviepark lijkt mij ook zo leuk, wil ik ook eens heen in de toekomst, en Apenheul is prachtig!! Dat met de auto komt me bekend voor, toen ML en ik nog niet zo lang bij elkaar waren zijn we een keer met een Ford Courier (zo'n caddy-achtig bestelbusje) naar Parijs geweest, heel romantisch, hadden de hele bestelruimte met matrassen volgelegd en sliepen dus 's nachts achterin het busje. Alleen toen we naar het paleis van Versailles gingen ging het mis, auto kwam niet de helling op. Naar z'n 3, naar z'n 2, uiteindelijk in z'n 1, zat er ineens een enorme touringcar achter ons, dus toen konden we ook niet meer terug. We hebben het gered. Met 5 km per uur ofzo. Hier vorige week met vriendin een dagje naar Dierenpark Emmen geweest, was ook heel leuk, maar het regende echt enorm!! Veel dieren hadden zich verstopt, maar toch een hele leuke dag gehad. Kat zal idd wel blij zijn geweest toen jullie weer thuis kwamen. Die houden er meestal niet van als de baasjes op vakantie gaan, is bij ons iig wel zo. Die van mij is van de week een stukje van haar oor verloren, heeft gevochten. Ze heeft er gelukkig geen last van maar het staat wel een beetje lelijk, noem haar nu "straatkat".
Marnat helemaal geslaagd dus! En CentrO is ook echt leuk. Ik ben daar geweest met de kerstmarkt. Toen stond er een giga kerstboom midden in het centrum. En geloof direct dat de kat jullie gemist heeft. Jullie hebben toch nog vakantie nu? Marliesje arme jij ga je een leuk dagje weg spoel je weg in de regen. Gelukkig je wel nog vermaakt. En die arme kat is die geqoon scheld je hem ook nog uit voor straatkat hahaha
Marliesje83: Wat ben jij een gemeen baasje voor je lieve kat, dat mag niet hoor . Helemaal niet als ze gewond is , dan moet je extra lief zijn veel knuffelen . Als jij ziek of je niet fijn voelt komt ze ook troosten ,als ik die kat was kwam ik een poosje niet meer bij jouw. Ik zie jullie al rijden in Parijs . Emmen is ook erg leuk maar met regen niet idd . Kibbeling: Kerstmarkt is dat daar de moeite waard om dan heen te gaan? Als dat leuk is zou dat nu al mee genomen kunnen worden in het verzinnen van iets leuks doen met kerst. Vorig jaar in Oldenburg geweest ,erg leuk . Verder nog maar geen plannen maken eerst maar afwachten wat mijn werk betreft . Hier een kat in de aanbieding Maakt je erg vroeg wakker liefst om 6 uur . Niet op gereageerd verder , en meneer ligt nu zelf te pitten . We zijn gister avond op visite geweest bij kennissen die jaren bij met ons bij voetbal zaten . Erg gezellig is 3 uur geworden dat we weer in huis waren , lang geleden zo laat ergens weg kwamen. Ik pak nog een koffie om waker te worden en dan maken we ons klaar om wat leuks te gaan doen . We wouden naar Gamma racing day maar zien er toch van af , meer ook omdat we het al vaak gezien hebben . En nu weinig geslapen hebben en hoorden dat er in vele andere plekken ook leuke dingen te doen was. Vermaken gaan we ons wel het is goed weer om er op uit te gaan.
Marnat ik vond de kerstmarkt leuk maar niet zo heel groot. Keulen is dan leuker, daar heb je meerdere kerstmarkten. Aan de andere kant als je niet van enorme drukte houdt dan is Oberhausen wel weer leuk. Wat heb je uiteindelijk gedaan gisteren?
We hebben erg weinig gedaan , waren lam van het nacht braken hihih. Oudjes kunnen nergens meer tegen hihi. Nog wel stukje gelopen ,meer ook omdat het in huis erg warm is. Vandaag was dag hier en even stofzuigen beetje door het huis.schoon maken en opruimen Deze laatste dagen niet erg veel meer doen , geld raakt ook op op he. Willen eigenlijk nog wel keer bij het water liggen en zwemen , maar helaas geduld ongi is zaterdag al gekomen twee dagen te vroeg, En moe en krampen er van gister pfff, nu lijkt het weer minder te warden. Als mijn zusje en zwager nog willen , gaan we mis nog samen dagje borkum. Zij komen vandaag terug van twee weken vakantie , nu hebben zij ook nog een week . Wat kerstmarkt betreft moeten we maar zien , wat anders een keer dan Leer en Oldenburg is ook leuk. Als het wil kunnen we er altijd wat voor sparen. Weet nu nog niet ook hoe we er dan voor staan .
't is altijd wel heel sfeervol, die kerstmarkten in DL, hier in NL is het toch altijd anders. Wij wilden afgelopen kerst eigenlijk gaan, met een nachtje hotel erbij, maar kwam er niet van. Soms hebben ze op vakantieveilingen wel echt leuke kerstmarkt arrangementen staan, gewoon in de gaten blijven houden tot dan. Kibbeling wat vond jij al met al de leukste dan? Keulen? Balen dat je weer zo'n last hebt van de ongi, en net als je nog een dagje wil gaan zwemmen Komt ook altijd ongelegen. Hier is het ook al zo warm in huis, vannacht slecht geslapen, werd weer geplaagd door een steekmug. Dat ik een keer geprikt word is nog tot daar aan toe, heb azaron op mn nachtkastje liggen. Maar moeten ze nou écht de hele tijd boven mijn oor gaan zoemen?! Heb uiteindelijk maar oordopjes ingedaan. Helpt trouwens ook tegen gesnurk van ML
Ongi is nu weer bezig om weg te gaan , lijkt twee dagen erg en dan alleen maar troep. Zwemmen kan nog genoeg dagen hoor , morgen mis nog niet maar daar na wel . Vanmiddag van 13 uur tot half 3 gewandeld in een bos . En net nog een stukje gelopen weer of eigenlijk nog steeds warm in huis 27 graden krijgen de warmte er niet uit. Zweet er over drupt gewoon langs mijn lijf plak plak.
Jeetje, dat is wel heel warm!! En ik hier klagen met 23 graden Kan me voorstellen dat dat wel echt een beetje te warm is... hoe slaap je nog dan?
23 graden in huis wil ik ook , hier nog steeds 27 graden wij hebben plat dak. Ventilator in slaap kamer staat al aan dan kun je wel slapen hier. Of we zetten de ventilator ook wel eens in de kamer , maar helpt vaak niks, ja halve graad naar beneden en meer niet . Slapen lukt hier wel gewoon gelukkig. We klagen niet want de vakantie kan niet mooier zo . Zal volgende week als ik weer werken ga lastig zijn om eerder te slapen denk ik. Maar dat zien we dan wel weer .
Marliesje ik vond keulen sfeervolller. Echter wel veel drukker. We zijn ook een keer naar Aken geweest, zaten toen in een huisje in limburg, maar dat was echt heel klein en niet zozeer voor herhaling vatbaar. De grotten van Valkenburg zijn ook altijd wel gezellig. Geef daarbij wel als tip probeer buiten t weekend te gaan en ga vroeg! Marnat das wel heel erg warm zeg in huis bij jullie. En ik al klagen hier nou dat valt dan erg mee. Ohh volgende week alweer werken wat gaat t snel he. Geniet nog lekker van je vrije dagen!
Marnat, jeetje 27 graden is idd heel warm binnen! Pffff! Hier is t nu 24 en boven was t net ook 24. De zon staat overdag niet recht op onze woonkamer gelukkig. Wanneer moet je weer gaan werken? Poeslief zal ook wel last hebben van de warmte niet? Frits hier gaat zelfs op tafel (doet ie anders noooiiit) voor de ventilator liggen. Ben blij dat je fijne dagen hebt gehad!
Via het topic over je grootste wens ben ik bij dit topic overgekomen. Ik las namelijk de reactie van Marnatman en daar schrok ik heel erg van. Jullie lijken me een heel sterk koppel en pakken het leven positief op. Toch wil ik jullie heel veel sterkte wensen en hoop ik dat er ooit een wonder mag geschieden.
Knapie : Wat lief om een reactie te plaatsen bedankt . ook namens marnatman. We zijn idd sterk maar hebben ook wel momenten dat het niet gaat. We hebben geen andere keus we moeten wel door .