Augustus begin duphaston&clomid wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sophia89, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Ik ben Sophia en ik ben 25 jaar mijn man is 30. We zijn sinds mei 2012 gestopt met de pil. Na een jaar zijn we naar het ziekenhuis gegaan kreeg ik diagnose PCOS. Ik heb verder geen symptomen behalve een zeer onregelmatige cyclus. Eind mei van dit jaar zijn we getrouwd en zijn nu ook begonnen met de behandeling. Ik zit nu op dag 4 van de duphaston om m'n menstruatie op te wekken. Tot nu toe voel ik me niet heel goed. Extreem moe en erge buikkrampen. Hierna moet ik aan de Clomid 50 Mg.

Ik ben op zoek naar meiden die dit ook doormaken. Ik word helemaal paranoïde van ieder pijntje en durf niet zo goed elke keer de gyn te bellen. Ik weet dat er al veel andere topics zijn die ongeveer hetzelfde onderwerp hebben maar daar zijn vaak al meiden die al verder in de behandeling zitten. Daarom wil ik graag in contact komen met meiden die nog een beetje aan het begin staan....

Groetjes Sophia

2. Chell3

Chell3 Lid

24 apr 2014
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Sophia 89,

Duphaston is geloof ik hetzelfde als provera toch, het opwekken van menstruatie?

Ik ben namelijk een forum gestart paar dagen geleden over clomid eerste ronde augustus. Misschien kun je daar meeschrijven anders krijgen we zoveel verschillende?

groetjes

3. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Dankjewel. Heb een bericht gepost in je topic. Ging mij er meer om dat sommige topics een ledenstop hebben of dat het erg moeilijk is om ertussen te komen omdat iedereen al langer contact heeft met elkaar.....

Deel Deze Pagina