PURMEREND - De politie heeft woensdagochtend vroeg in een woning in Purmerend de lichamen gevonden van twee jonge kinderen die met geweld om het leven zijn gebracht. Dat heeft de politie woensdag laten weten. Het gaat om een jongen van een half jaar en een meisje van bijna twee jaar. De politie ging tegen drie uur naar de woning aan de Overlanderstraat na een melding van de 21-jarige moeder. De vrouw woonde daar alleen met haar twee kinderen. Zij is aangehouden. Volgens de politie was het gezin niet bekend bij de politie of de jeugdzorg. De politie verricht in de woning een uitgebreid sporenonderzoek. Een rechercheteam bekijkt de toedracht. De politie kan verder nog geen mededelingen doen over de zaak.
Ja dat mag je zeggen...je hoort het steeds meer. Tis heel dubbel...aan de ene kant kun je gewoon niet begrijpen dat iemand zoiets doet. En aan de andere kant moet die vrouw wel heel erg diep zitten wil je zoiets doen.... Maar als ik dan aan al die meiden denk op deze site waarbij zwanger worden niet zomaar gaat, dan zou je toch bijna boos worden zeg....
idd ik krijg er ook de kriebels van als ikt zo lees,dat zo iemand dat kan doen als ze t gedaan heeft!
het schijnt wel heel normaal te worden om zoiets met je eigen vlees en bloed te doen. gadver, ik word hier misselijk van!
Jeeetje wat erg zeg!!! En het is nog bij mij om de hoek ook! Zou zomaar kunnen dat ik die moeder ben tegengekomen in het winkelcentrum hier, of deze kids! Bah me maag draait om
Het getver. het lijkt steeds vaker voor te komen inderdaad. Of vroeger werd het misschien stilgehouden, dat kan ook...
Heb net ff zitten lezen op www.purmerend.nl was nog niet echt meer nieuws. Heb ook gelezen dat het het meisje van 21 niet ens hoefde te zijn, maar ja dat weten we nu nog niet he. In ieder geval echt heel afschuwelijk dit. Wat moeten die kinderen doorgemaakt hebben zeg hun laatste minuten
Dode kinderen gevonden in woning Purmerend Uitgegeven: 14 juni 2006 11:12 Laatst gewijzigd: 14 juni 2006 17:15 PURMEREND - De politie heeft woensdagochtend vroeg in een woning in Purmerend de lichamen gevonden van twee jonge kinderen die met geweld om het leven zijn gebracht. Dat heeft de politie woensdag laten weten. Het gaat om een jongen van een half jaar en een meisje van bijna twee jaar. De politie ging tegen drie uur naar de woning aan de Overlanderstraat na een melding van de 21-jarige moeder. De vrouw woonde daar alleen met haar twee kinderen. De politie vermoedt dat de twee jonge kinderen door de moeder om het leven zijn gebracht. De vrouw is vastgenomen op verdenking van doodslag dan wel moord op de kinderen. Dat liet de politie woensdag op een persconferentie weten. Volgens Chris Konland, unithoofd regionale recherche, was de 21-jarige vrouw bekend bij de jeugdzorg. Eerder liet de politie weten dat dit niet het geval was. De politie verricht in de woning een uitgebreid sporenonderzoek. Een rechercheteam bekijkt de toedracht. De politie kan verder nog geen mededelingen doen over de zaak. Buurtbewoners reageren woensdag geschokt op het drama dat zich heeft afgespeeld aan de Overlanderstraat in Purmerend. "Ik ben er misselijk van. Het is verschrikkelijk. Walgelijk. Ik heb er geen woorden voor", zo zegt Jessica Oussoren. Zij heeft zich op straat verzameld met enkele tientallen buurtbewoners en omstanders. "Ik zag haar regelmatig lopen. Een leuke, normale, jonge meid", zegt haar man Vincent Oussoren. Hij heeft het nieuws op de radio gehoord. "Het is verschrikkelijk. Wij hebben zelf twee kinderen. Ik kan er niet bij dat iemand zoiets doet." Rob Bouman woont een stukje verderop in de straat. Hij las het nieuws op internet. "Dit is dieptragisch. Je hoort wel vaker van dergelijke drama's, maar dit is wel heel dichtbij. Ik kan me niet voorstellen dat iemand kinderen ombrengt. Maar je weet nooit wat er in iemands hoofd omgaat." Volgens hem heeft de partner van de vrouw haar vorig jaar verlaten. "Je weet nooit in welke positie iemand verkeert. Ik veroordeel niemand." Dit stond net op nu.nl
Ja echt de rillingen lopen over mijn rug ik woon er ook dicht in de buurt en vanmiddag dat ik van mijn werk kwam reed ik er langs met de bus er stond politie bij de ingang van het huis en veel mensen op straat kreeg gewoon de rillingen ervan...... Waar gaat dit heen wat zet een mens ertoe om kinderen te vermoorden??? Onbegrijpelijk
he gadver, het lijkt onderhand wel een sport te worden om kinderen om te brengen.... ik heb er maar 1 woord voor...... WALGELIJK!!!! mijn medeleven naar de familie, vrienden en kennissen van de kindjes!