nieuwe collectie chaos and order

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

De nieuwe collectie van chaos and orde wie heeft hier al besteld? Ik heb het rode rokje a la hockey rokje met die witte stippen. Rood giletje erbij. Wat schetst mij verbazing dat de kleur van het rokje vaal is?? Wie heeft dat ook of heb ik een misdruk ervan?

2. Sweetlakecity

Gaat om dit setje. Oke het rokje is van andere stof en erop gedrukt zie ik nu. Misschien stoor ik mij eraan.

Bijgevoegde bestanden:

3. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik vind het wel meevallen, als je het zelf niet mooi vind zou ik het terug sturen

4. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ik denk dat het een andere kleur is met een andere stof inderdaad. Maar wat een gaaf setje. Mag ik vragen waar je het gehaald hebt en wat het kostte??

5. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Het is trouwens een te gek merk ook voor jongens

6. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Volledig off topic maar chaos&order is echt helemaal mijn merk. Voor de jongens dan wel ...

7. Sweetlakecity

De foto vertekend in het echt ziet de kleur er niet hetzelfde uit helaas.
    Chaos and order is een leuk maar duur merk helaas. Bij elkaar dik 50 euro kwijt. Ik verwacht dan wel wat goeds.

8. Sweetlakecity

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als je je eraan stoort zou ik het zeker terug doen helemaal voor dat geld. Veel zeg.

Ik zie wel verschil in kleur moet ik zeggen. Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo mooi dat verschil. Los van elkaar vind ik de kledingstukken wel leuk trouwens. Maar door wat ik zie aan verschil vind ik het minder mooi.

10. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Inderdaad mooie kledingstukken, maar bij elkaar zou ik het ook jammer vinden..

Heb zonet zelf een mooi jurkje uit de nieuwe damescollectie besteld.. :)

Deel Deze Pagina