Begint nu net, wie kijkt er ook? Het zou je overkomen Getrouwd, zwanger, en ineens liggen ze samen in bed en verteld hij transgender te zijn en verkleed zich nu als vrouw en slikt hormonen
En de vrouw heeft een aandoening waarbij ze haar haren uit haar hoofd trekt en daardoor kaal is Moeilijk zeg, de vader wil zich gewoon als vrouw kleden als het kind er is, maar toch ook de vader zijn
Nu zijn zoon er is wil hij geen geslachtsverandering meer zegt hij Ben alleen benieuwd hoe hij nu in staat is zijn transgender gevoelens te onderdrukken, dat hou je volgens mij nooit vol
Ze kenden elkaar ook nog maar een blauwe maandag he toen zij zwanger werd en toen zijn ze getrouwd toch? Maar nog steeds echt raar
Ik denk wel dat het waar was. Vond de man er namelijk ook erg vrouwelijk uit zien en was volgens mij niet 100% hetero, of dat lag aan mij
Hahaha, dat dacht ik ook ja. Tja, ik weet het niet, best wel een gek verhaal, maar ik hoop dat 'ie het volhoudt om zich niet als vrouw te verkleden (in het begin dan).
Ik vind dat je je gevoel moet volgen en ze wist heel goed dat hij zich graag als vrouw verkleden al voor ze zwanger werd. ze hebben elkaar gevonden en houden van elkaar ondanks dat ze bijde een geheim met zich meedragen. Hij is een echte transgender, dat zie je aan hem. Hij is ook nog is een mooie vrouw vind ik. Dat ze nu een kind krijgen vind ik geen rede om niet voort te zetten waar hij mee bezig was. Beter een gelukkige omgebouwde vader dan een vader die met zijn gevoel worstelt. Wat betreft de moeder tja die staat voor een lastig pakket.