Natuurlijk! Maar vrijwel iedereen roept unaniem dat het sowieso mishandeling is en dat vind ik wel heel naar om te lezen
4 a 5x per week koude douche ís mishandeling. Wat jij doet toch niet? Dat leg je uit, douche is niet koud, jij staat eronder en het is geen 5x.
En ik denk dat het verhaal van ts wel eens genuanceerder kán zijn, en het enige wat ik zeg is "praat eens met je vriendin"
Dat niet alleen ts gaat nu vanuit het oogpunt/visie kindermishandeling duidelijkheid vragen ipv op een neutrale manier. Hierdoor wordt er extra gewicht gehangen (geheel onbewust) aan hoe iets verteld en verwoord wordt, terwijl er tussen bewoordingen en hoe het daadwerkelijk gebeurd en hoe vaak een enorm verschil in zit. Laten we eerlijk zijn @Betsy een laatste redmiddel om uit een driftbui te komen zoals ik al aangaf vernoemde ik ook als ‘harde hand’ het zegt in feite niks over hoe het uitgevoerd wordt, wel iets over hoe je er als ouder tegenaan kijkt en dat het dus iets is wat je liever niet toepast, anders noem je het naar mijn mening geen ‘harde hand’