Kindermixjes, wat is jouw mix?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door K1986, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikzelf ben Nederlands/Duits/Hongaars en mijn vriend is Nederlands. Ik heb donker haar en donkere ogen. Mijn vriend heeft ondanks zijn Nederlandse afkomst een donker getinte huid en fel blauwe ogen. Ben dus ook erg benieuwd vooral als het een meisje zou worden. De laatste paar generaties aan mijn vriends kant waren alleen maar manen dus vraag me af hoe een vrouwelijke versie daarvan zou uitzien:D

2. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    mijn mix is half nl half hindoe krijg je erg mooie mixjes van !!
    ik ben nl man surinaamse hindu
    heb 2 kids 1 caramel met bruin / groene ogen !
    1 bruin met zwart/bruine ogen

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Beide zijn we rasechte hollanders. Ik heb donkerblond bij het bruin af stijl haar, blauw grijze ogen. Vriendlief heeft ook donkerblond stijl haar, wel lichter al ik, en jaa een hele aparte kleur blauw/grijze ogen. Dochtertje is erg licht donkerblond, mooie blauwe/grijze ogen en lijkt verder precies op haar mama!

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Veel mixjes hier leuk!!
    Ik moet wel 1 ding even kwijt hahah....

Ik lees veel over indo's... Halve indo's:(
    De grap is, een indo is al half. Indo is de benaming van een halfbloed, dus de mix tussen 1 indische ouder en 1 NL ouder.

Heb je 2 Indische ouders ben je dus géén indo maar Indisch :)

Moest het even kwijt :p;)

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

ik ben half duits half iraans, me opa komt uit frankrijk en van de andere kant komen me opa en oma uit azerbijzjan. me man is in iran geboren en zijn ouders zijn in afghanistan geboren

ons kindje is ook een grote mix dus:D

6. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Wij zijn allebei echt Hollands maar mijn voorouders komen uit Duitsland,de zijne uit Schotland. Ik heb bruine ogen en caramelkleurig haar (noem het blond),hij is spierwit van haar en blauwe ogen en een hoofd vol krullen. Ik hoop snel eens zwanger te zijn en ben nu al zéér benieuwd hoe een kindje eruit komt te zien!

7. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Haha grappig topic, weet niet of deze meetelt.........

Ik ben 25% surinaams, wat resulteert in een licht/middel tintje. Donkere ogen en haar. Mijn man is nl. Lang, wit, donkerblond en blauwe ogen.

Ons eerste kindje heeft verrassend genoeg mijn huidskleur meegekregen. Donkere ogen en haar. Nu heeft ze zelfs een kop vol met krullen, net als mijn zuster.

Verbaasd me tot hoever het donkere gen overheerst wordt doorgegeven. Had nooit verwacht een getint kindje te krijgen, wel altijd gehoopt. Dus wordt afwachten hoe de tweede wordt.

8. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hier half NL / Half anti.

Ons zoontje heeft een heel heel licht tintje, hij is bijna blank
    Zwarte kroesachtige krulletjes, plat neusje en fel blauwe ogen.

Ben benieuwd naar de tweede

9. Bri

Bri Niet meer actief

Onze mix? Noord-Holland en Overijssel.
    Onze kinderen zijn donkerblond, bleek en hebben blauwe ogen.

En dat terwijl mama (NH) een sterk verdunde Indo is, met 1/16e Javaans bloed.

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ze zijn hier kwart Grieks (mijn kant), kwart Engels (mijn vriend z'n kant) en voor de rest Nederlands! :D

11. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik ben nederlands (met een heeel klein beetje duits bloed) en mijn vriend is nederlands/australisch :D

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn familie grapt vaak dat onze kinderen een mix zijn van Limburgs en Nederlands (mijn man komt uit Limburg) en dus twee nationaliteiten hebben en tweetalig zijn :D

13. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Hier een super Hollandse meid: d. blond haar, blauwe ogen, lichte huid.
    Met een Chileense vriend: bruine ogen, zwart haar een bruine huid. Ben heel benieuwd wat voor meid dat op gaat leveren.

14. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    vast een hele mooieeee!!!

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier 100% nl en mijn man is west afrikaans uit Guinee :D

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Iedereen 100% Nederlands (vriendlief ook) alhoewel er ooit wel sprake is geweest van een kleine onderzoek en waarschijnlijk mijn familie uit Duitsland komt hahaha maar dat zou je toch niet kunnen achterhalen denk ik. Ik ziet er erg Nederlands uit ben heel licht in het gezicht, wenkbrauwen en blauwe ogen.

17. fafje

fafje Niet meer actief

Onze zoon is Half indisch/moluks+half Marokkaans!

18. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Ikke Nederlands, mannetje zigeuner. Ik heb 3 verschillende kindjes. De eerste heeft rood haar, maar is voor haar haarkleur toch snel bruin en verbrand niet snel. De 2e is blond en bleek. En de 3e is donker en getint. Ben dus weer benieuwd

19. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Beertje Wie weet wordt deze wel groen ;)
    Wel leuk allemaal zo verschillend.

20. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28

Deel Deze Pagina