Hallo meiden, Al jaren roept mijn omgeving dat ik onze oudste eens zou moeten inschrijven bij een modellenbureau. Nu had ik van de week een shoot voor een lokale kinderkleding webwinkel en zowel mijn dochter als ik waren enorm enthousiast. Ze vond het natuurlijk super wijs en kreeg ook daar weer de nodige complimenten. In al mijn enthousiasme heb ik een inschrijfformulier ingevuld en verstuurd naar The Kids maar nu lees ik allemaal minder goede ervaringen. Wat ik lees is al wel van wat jaartjes geleden dus hoe is het daar nu? Omdat ik sowieso even moet wachten op antwoord van hun heb ik dochter ook ingeschreven bij Anti Models. Volgens mij hoef je hier niet door een selectie want ze staat al gelijk op de site. Ik weet dat je - als je staat ingeschreven bij The Kids - je nergens anders ingeschreven mag staan maar goed, ik heb toch nog geen antwoord. Wat is jullie ervaring bij deze modellenbureau's? Ik zocht naar soortgelijke topics maar wat ik vond was gesloten.
Eens. The kids heeft de flauwe regel dat je je nergens anders mag inschrijven... Verder een paar keer een shoot gehad die ze uiteindelijk geen een foto van gebruikt hadden was toentertijd voor Olvarit..
Ja ze staat nu ingeschreven bij moeder Anne en b & F casting maar helaas doen wij er niks meer mee.... Mijn dochter vind het niet leuk meer
The kids vind ik de medewerkers niet leuk met de kinderen. Zitten staan lachen en foto's maken er wordt niet veel moeite gedaan denk aan een speeltje/grapje. Lem was 2 maanden toen wij de eerste foto's gingen maken, er was geen aankleedkussen of plekje om hem even aan/uit te kleden. Een grote kille koele ruimte, eerste keer betaald (wat je nooit moet doen maar goed we waren nieuw en wisten van niks).Bij iedere uiterlijke verandering moet je nieuw foto's laten maken waar je ook weer voor moet betalen. Foto's waar je maanden op moet wachten, uitbetalingen waar je steeds achter aan moet bellen. Nou goed geen goede ervaringen dus. Moeder Anne kom je niet zomaar binnen strenge selectie maar wel hele lieve mensen, warm en echt op het kind gericht. B&F heeft heel veel vraag naar kinderen met name voor tv, ze zijn heel duidelijk qua buy out en vergoedingen. Enige mindere (voor ons) is dat de uiteindelijke opnames vaak erg ver zijn. Maar daarentegen is de reisvergoeding wel weer heel erg goed.
Ja maar bij The Kids moet je ook betalen en men zegt juist dat je bij een goed modellenbureau je niet zou hoeven moeten betalen.
Maar goed... Vandaag bericht gehad van The Kids dat zij Isabella graag willen inschrijven. Ik hoor niet echt ervaringen hierover dus ik moet het maar afwachten dan.
Onze kinderen hebben allebei wel eens een opdracht gedaan voor anti-models. uiteindelijk mis communcatie gehad bij een opdracht voor onze zoon en toen was ik er ook een beetje klaar mee.. Maar daarvoor nooit eigenlijk geen problemen mee gehad eigenlijk. Maar volgens mij is het erg veranderd sinds dat iedereen zich zomaar kan inschrijven dan moet je echt opvallen uit al die inschrijvingen..
Mijn dochter staat bij moeder Anne, maar wij doen er niets meer mee. Ze heeft toen wel mee gedaan met een spotje voor wehkamp, was heel erg leuk, dochter vond het ook echt geweldig en is ook op tv geweest. Moeder Anne hoorde en las ik veel positiefs over, ze zijn wat strenger inderdaad, maar daar is niets mis mee