Hai allemaal, Ik ben in verwachting van een zoon. Ik wil een aparte, stoere naam en laatst kwam ineens de naam 'Xiam' in me op. Wat vinden jullie hiervan? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom! Gr. Stefanie
Hoi, Toen ik de titel van je vraag las, moest ik 2x kijken. Ik dacht gelijk aan kip Siam van Knorr... Sorry, maar het was zo. Ik zou er dus niet snel voor kiezen. Als ik me er een jongetje bij voorstel zie ik een chineesje voor me en geen hollandse knul! Succes ermee.
Hm ik vind het eigenlijk wel okay! Hou persoonlijk niet van de letter X in een naam maar goed dat is wel heel erg persoonlijk natuurlijk
De koning van XiaM.....(die had het zo koud...) Liam is veel leuker. Tenzij je een Chinees kind hebt.
ik vind het ook leuk voor een chinees kindje. Het eerder genoemde Liam of Kyan/Kian/Cian vind ik leuker.
Idd, voor een kindje met oosters bloed, zeg ik: LEUK! Voor een hollands kindje, zeg ik: nee.... (ik moest trouwens ook aan kip siam denken)
Ik vind het geen leuke naam voor Hollands knulletje. Voor een klein chineesje gaat het maar ook niet echt super!!
Ik vind het wel stoer, zo'n aparte naam. In het kdv of elders kom je in elk geval niet 5 andere kids tegen met die naam!
Sorry ik vind het ook niets. Vind je Liam niet leuk? mocht je je kindje toch zo noemen dan heb ik nog een leuk plaatje voor je: Bekijk bijlage 18149 heeft hij gelijk zijn eigen logo