Alfred mag er ook nog bij, hahaha enneh...Woofer (kent iemand dat?), Samorai pizzacats, Eek!The Cat, Inspector Gaget en dan niet die achterlijke na-gesynchorniseerde versie aub
De doelgroep lijkt te veranderen in moeders van 20 - 40 ipv kinderen van 3 - 8 jaar, hahaha. Ik moet zeggen dat ik zappelin ook erg leuk vindt voor de kindjes en ook rtl 8 met telekids heeft wel leuke programma's. Maar Teddy ruxpin!! Helemaal geweldig!! en je had die serie Candy, dat was altijd weer huilen!!
Hoe stom is dat Toevallig kwamen wij zondag knuffels tegen van Maja de Bij toen zei vriendlief al: waarom zenden ze dat niet eens uit op de tv waren zo'n leuke tekenfilms. Hoe stom is het dan om 2 dagen later te lezen dat het op tv word uitgezonden
over maja de bij: Volgens mijn man komt er in één van de studio 100 pretparken een 'maja-land' - dus dan moet maja de bij natuurlijk weer wél bekend worden
Vindt trouwens Zappelin ook wel leuk,op een paar dingen na zoals bijv die rotbeer, flip ofzo, die willen mijn vriend en ik echt iets aan doen,vreselijk...hahah en dat meisje die die liedjes zingt is ook echt irritant
Jaaa leuk leuk leuk!! hier staat ie vaak op babytv en nickjr.. Begint een beetje te vervelen.. Gelukkig hebben we een pakket genomen met familiezender.. Wicky de viking en nils holgerson word precies uitgezonden tijdens Lenn zijn slaapjes
ik kan alleen maar zeggen.. HEEEEERLIJK!!! Nils Holgerzon, Troetelbeertjes, Inspector Gadget, Ovide, Teddy Ruxpin, etc etc etc... echt helemaal leuk Ik zag laatst de gummiberen voorbij komen.. ook al zo leuk van vroeger!!!..kids gingen er helemaal in op.. My little pony is dochterlief helemaal dol op.. zal ze leuk vinden. De Smurfen, Bassie en Adriaan die izjn allang weer op de ned. tv. Toch zijn er ook nu op Zappeling, Telekids en Nickjr wel leuke rustige en leerzame kinderprogramma's hoor.. Disney XD en Nickelodeon vind ik doorgaans veel te schreeuwerig en te geweldadig.. snap vaak niet waarom dit voor kinderen gemaakt wordt, maar dat zal ook wel met smaak te maken hebben..
Hier ook eentje die helemaal weg is van de Gummyberen. Gaat er echt helemaal in op. Als hij het mist kan die soms heel boos worden.
Maya maya maya de bij MAAAAAHYAAAAA En niels Holgerson oooh zullen zo ook Emiel uit gaan zenden, die vond ik altijd zo gaaaaaaaaaf, werd die weer voor straf in het kolenhok gestopt