Kindernet keert terug op tv met Maja de Bij

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Alfred mag er ook nog bij, hahaha enneh...Woofer (kent iemand dat?), Samorai pizzacats, Eek!The Cat, Inspector Gaget en dan niet die achterlijke na-gesynchorniseerde versie aub:D

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    De doelgroep lijkt te veranderen in moeders van 20 - 40 :D ipv kinderen van 3 - 8 jaar, hahaha. Ik moet zeggen dat ik zappelin ook erg leuk vindt voor de kindjes en ook rtl 8 met telekids heeft wel leuke programma's.

Maar Teddy ruxpin!! Helemaal geweldig!! en je had die serie Candy, dat was altijd weer huilen!!

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    kennen jullie nog jody en het hertenjong en nathalie? die zijn nu ook te koop bij kruidvat op dvd :D

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hoe stom is dat :p Toevallig kwamen wij zondag knuffels tegen van Maja de Bij toen zei vriendlief al: waarom zenden ze dat niet eens uit op de tv waren zo'n leuke tekenfilms. Hoe stom is het dan om 2 dagen later te lezen dat het op tv word uitgezonden :D

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Leuk, leuk, leuk :D

Wat een naam eigenlijk ook Teddy Ruxpin (spreek je uit als rukspin) :D

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    over maja de bij: Volgens mijn man komt er in één van de studio 100 pretparken een 'maja-land' - dus dan moet maja de bij natuurlijk weer wél bekend worden :)

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja Jody en het hertenjong!! Zooo leuk!! Hahaha :D

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahah ja Jody idd ja! pfoe of hoe heet dat jong nou, huckle berry finn ofzo?

9. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Zou echt super zijn als het allemaal weer terug zou komen!
    Hier nog een groot fan :D

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vindt trouwens Zappelin ook wel leuk,op een paar dingen na zoals bijv die rotbeer, flip ofzo, die willen mijn vriend en ik echt iets aan doen,vreselijk...hahah en dat meisje die die liedjes zingt is ook echt irritant

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Leuk hoor! Alhoewel Nederland 3 en Nick Jr. ook leuke dingen uitzend. Of Baby tv.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaa leuk leuk leuk!! hier staat ie vaak op babytv en nickjr.. Begint een beetje te vervelen.. Gelukkig hebben we een pakket genomen met familiezender.. Wicky de viking en nils holgerson word precies uitgezonden tijdens Lenn zijn slaapjes :D

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik kan alleen maar zeggen.. HEEEEERLIJK!!!

Nils Holgerzon, Troetelbeertjes, Inspector Gadget, Ovide, Teddy Ruxpin, etc etc etc... echt helemaal leuk

Ik zag laatst de gummiberen voorbij komen.. ook al zo leuk van vroeger!!!..kids gingen er helemaal in op..

My little pony is dochterlief helemaal dol op.. zal ze leuk vinden.

De Smurfen, Bassie en Adriaan die izjn allang weer op de ned. tv.

Toch zijn er ook nu op Zappeling, Telekids en Nickjr wel leuke rustige en leerzame kinderprogramma's hoor.. Disney XD en Nickelodeon vind ik doorgaans veel te schreeuwerig en te geweldadig.. snap vaak niet waarom dit voor kinderen gemaakt wordt, maar dat zal ook wel met smaak te maken hebben..

14. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Hier ook eentje die helemaal weg is van de Gummyberen. Gaat er echt helemaal in op. Als hij het mist kan die soms heel boos worden.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Maya maya maya de bij MAAAAAHYAAAAA :D:D
    En niels Holgerson oooh zullen zo ook Emiel uit gaan zenden, die vond ik altijd zo gaaaaaaaaaf, werd die weer voor straf in het kolenhok gestopt :cool:

16. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Jeeej! En dan geen stomme, schelle stemmetjes meer.. die alleen maar schreeuwen!
    Leuk nieuws!

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Z@ppelin ook leuk, maar Elly en de wiebelwagen dat vind ik echt vreselijk :$!!!!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou wat dacht je van Olivia? Vreselijk!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    het haalt het niet bij Nienke (?) Die meid aan het begin die zo overdreven vrolijk doet;)

20. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maja, joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina