Ik geloof er niet zo veel van hoor. Hij doopt al zijn vingers in de verf maar verft met 1 vinger? En mocht het wel waar zijn dan is het idd heel knap.
Baby has its own way of getting down the stairs. [VIDEO] deze is in elk geval wel erg grappig (en ECHT)
Van die eerste hmmmm inderdaad stipt al zijn vingers in de verf, maar maakt vervolgens een knuistje om met 1 vinger verder te gaan. Vreemd genoeg blijven de binnenkant van zijn handen volgens mij schoon terwijl hij er net zijn in de vingers gedoopte vingers tegen aan hield. Daarbij valt het mij op dat hij met zijn arm over de tekening veegt maar dat dit niet terug te zien is op de tekening (zou toch verwachten dat de natte verf zou uitsmeren) en ook zijn arm blijft wel heel erg schoon. Filmpje nr 2 is gewoon heel erg leuk
Ik vraag me af of het echt is: hij doopt al zijn vingers in de verf, maar schildert meest van de tijd met 1 vinger, en de rest smeert niet af aan het papier? hij legt zijn handen en armen op het pas geschilderde, en het smeert niet uit? Het vel glanst heel erg als hij het optilt, en als je met je handen gaat schilderen, ga je toch echt niet met acrylverf schilderen. Alle plakkaatverven en gouacheverven glanzen niet als ze droog zijn, (en aangezien hij met zijn armen over het vel heen zit en het niet afgeeft als hij het papier optilt, moet het droog zijn). Ik denk dat het truccage is, ook omdat je hem weinig vol in beeld ziet schilderen, er zijn steeds close-ups gemaakt van een handje dat schildert, en dan kan erg goed iets verderop zijn arm zijn vastgehouden door een volwassene die heeft zitten sturen....
Die 2e is wel grappig Over die 1e: Dit zou wel echt kunnen maar dan heeft deze kind (denk ik) een vorm van Autisme. Heel toevallig vorige week een programma op Zone Reality gezien ook over een kind die autistisch is maar bleek een natuurtalent te zijn met tekenen. Ook zo jong. Daar werd verteld dat de kinderen die zo jong al zo goed tekenen meestal een bepaalde vorm van autisme hebben en er maar een aantal van op de wereld zijn.
volgens mij is het nep, je ziet wanneer hij de tekening optilt dat het glanst alsof het een poster is, een tekening dat net gerveft is hoort doffig te zijn, en dat is het niet.
Dat is echt onzin hoor, dat programma heeft een eind uit z'n nek lopen l*llen.... Een koe is een dier, maar daarom is een dier nog niet altijd een koe...