jaaaaa vanavond begint dan eindelijk een nieuw mol seizoen heb er weer zin in iemand al een verdachte op het oog ?
Ik denk wel dat het dit keer een man is. Geen idee waarom, want er zit totaal geen logica in, maar toch denk ik het 😉
Jaaa, leuk, wij gaan vanavond kijken! Ik verdenk nog niemand, en ik zit er meestal ook helemaal naast...
Jaaaa! Ik zit er al helemaal in, met Molboekje en alles. Ik heb een voorgevoel bij Annemieke, en verder houd ik Tim, Klaas en Remy (en Rop) extra in het oog. Heel molloterig hoor, maar ik hoorde Art in de promo / 1e minuut van aflevering 1 iets zeggen als "De mol zie je niet voor je ogen aan het werk maar achter je rug om", of zoiets, en ik zag dat ook in het Molboekje terug, dus ik ga letten op de groepsfoto, omdat ik denk dat de Mol dan op de achterste rij staat In het Molboekje staan 2 groepsfoto's en op beide foto's staan Tim, Klaas, Remy en Rop op de achterste rij. Op een van de foto's staat daarbij ook Annemieke en op de andere foto staat Ellie daar. Maar die vier mannen dus op beide foto's. Dus die houd ik extra in de gaten.
Wie denken jullie dat er in aflevering 1 afvalt? Oh en hebben jullie de app ook? Want dan kunnen we misschien een ZP-pouletje maken? Al zijn we dan niet meer anoniem, zeker, hmm
Ik ga zeker kijken, is één van de weinige dingen op tv die ik echt kijk. Ik heb alleen geen tv. Dus dat wordt uitzending gemist morgenochtend. Ik praat dus niet live mee, ik weet pas een dag later wie er is afgevallen en wie ik verdenk
Ja leuk!! Wij hebben er al zin in . Ik denk nu dat Klaas de mol is. Of misschien is dat meer een stiekeme hoop. Ik vind dat altijd wel een leuke man en dan blijft hij er tenminste tot het einde in.
Leuk, ik ga kijken! Ik heb geen flauw idee wie de mol zou kunnen zijn, ik ga altijd helemaal de mist in met zulk soort raadsels.
Ik ga ook kijken! Ga dit jaar ook echt fanatiek meedoen. Voorgaande jaren keek ik wel, maar niet super oplettend. Dit jaar ga ik me best doen. Ik heb het voorgevoel dat het een man is. Op dit moment zeg ik Klaas of Taeke. Maar ik ken er sowieso een paar niet zo goed
9 kandidaten en 1 mol. Met het spelen van spellen kan geld voor de pot worden verdiend. De mol saboteert het spel en wil geen geld ik de pot. De kandidaten moeten ontdekken wie de mol is. De mol moet daarom voorzichtig te werk gaan. Iedere week valt de kandidaat die het minste over de mol weet. Ook wij weten niet wie de mol is. Goed kijken dus naar hints en lekker speculeren wie de mol is elke week. En dat is het leuke aan het spel.
Mij viel dat ook op. En in de leader hoor je ook " achter je, achter je". Ben benieuwd of het een hint is.
Kort door de bocht: Er zijn 10 deelnemers die door middel van opdrachten geld kunnen winnen, het bedrag wat er aan het einde van het programma gespaard is met alle opdrachten is voor de winnaar. Onder de 10 deelnemers bevindt zich een mol die ervoor probeert te zorgen dat er zo min mogelijk geld wordt verdiend. Elke aflevering is er aan het einde een test met vragen over de mol, degene die die test het slechtste maakt die valt af. Degene die in de finale de mol weet te ontmaskeren wint het bedrag.