Maar toch vinden drie mensen het nodig om mij dat even te vertellen. Het gaat hier niet om dat iedereen een andere mening heeft, het gaat er om dat mij ongevraagd wordt verteld dat iets niet als veilig wordt gezien. Ik vraag toch niet wat anderen er van vinden? En het is evenmin het onderwerp van dit topic. Dat 1 iemand er wat van zegt is tot daar aan toe, maar dat 2 anderen het nodig vinden om het te beamen vind ik ronduit irritant. Overigens heeft ie er maar 2 weken in geslapen en toen ging ie al naar de slaapzaal.
Ik snap werkelijk niet wat het probleem is . Zoals ik al zei op een forum krijg je nou éénmaal meningen. En niet om het één of het ander ,maar ik zie jou ook vaak zat een mening in een onderwerp geven ,wat niet over de feitelijke vraag gaat
En dat wordt ook niet op prijs gesteld dus dat probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden. Als anderen dat niet prettig vinden, geeft ze dat toch geen vrijbrief om het bij mij wel te doen? Daarbij snap ik niet wat er leuk aan is om mij een naar gevoel te geven over de keuze die er is gemaakt. Ik vind het prima dat iemand daar wat van zegt, maar ik vind het niet leuk als 2 anderen dat moeten beamen dat ik het inderdaad op de verkeerde manier aanpak. Wat valt daar niet aan te begrijpen? Dat vindt niemand toch leuk? Zeker niet als ik al heb uitgelegd dat ik het wel prima vind!
Het is zeker geen vrijbrief om dat dan te doen. Ik bedoelde het ook in de context van zelf geef je ook wel ongevraagd je mening, wat niet altijd leuk is. Reageer dan niet vreemd als het andersom ook eens is. Wat jij zegt over het leuk vinden om jou een naar gevoel te geven? Ik zie nergens iemand schrijven dat ze het leuk vinden om jou een naar gevoel te geven ,of kijk ik er soms overheen? Ook zie ik nergens dat er gezegd wordt dat jij het op de verkeerde manier aanpakt. Zoals ik al eerder zei, ben jij gewoon ook een moeder met de beste bedoelingen voor haar kind. Als die manier van slapen in jou ogen de beste manier was .is dat toch prima. Iedereen zijn eigen manier toch? Dit maakt jou echt geen slechte moeder. Alleen soms hebben meerdere mensen ergens een andere mening over en wordt er wel eens op andere dingen in een bepaald onderwerp ingehaakt. Dat zie je heel veel op dit forum. Laatst was er een onderwerp over de buikzak. 80% vind het gevarlijk je kind daarmee op de fiets te vervoeren. Nou ik niet ,ik ga me dan echt niet naar voelen om die opmerkingen daar. Iedereen doet het op zijn/haar eigen manier met alle liefde voor het kind. Vanaf mijn kant was het geen bedoeling jou een naar gevoel te geven