Hoe vaak bellen jullie het KDV? Ik bel 1 x per dag en dan hou ik mij echt in. De eerste x dat hij er was heb ik 3 x gebeld
Mijn kindje zit bij een gastouder. Ik heb nog nooit gebeld...moet eerlijk zeggen dat als ik op mijn werk zit ik weinig aan mijn dochter denk (vaak te druk voor), als ik de deur uitloop dan wordt ik helemaal blij dat ik haar kan halen.
ik bel eigenlijk nooit, of ze moet zich de dag ervoor niet zo lekker hebben gevoeld, dan bel ik na de lunch even om te vragen hoe het gaat. Maar normaal vind ik het niet nodig om te bellen en hoor ik 's avonds wel weer hoe het is gegaan.
Alleen bij bijzonderheden, of als ik zelf een slecht gevoel heb. Maar ze vinden het altijd prima als je belt. Vind ik wel een fijn idee!
Nog nooit gebeld... Ik hoor wel hoe het gegaan is als ik haar weer ophaal! En als het niet goed gaat, bellen ze mij... (nog maar een keer gebeurd omdat ze niet lekker was, heb haar toen gehaald).
Alleen toen hij echt nog klein was en niet goed dronk of niet helemaal lekker was. Voor de rest nooit.
In het begin een paar keer tegen lunchtijd. Mijn zoontje was zo'n 15 maanden toen hij voor het eerst naar het KDV ging, en had daardoor veel moeite om te wennen. Maar na een paar weken heb ik niet meer gebeld (tenzij bijzonderheid). Nu hoor ik de verhalen wel als ik hem ophaal.
Ik heb ook de eerste week 1x per dag gebeld. Nu bel ik nooit tenzij ze inderdaad niet helemaal lekker is ofzo om dan te horen dat het erg goed gaat en ze lekker zit te spelen/eten/kletsen etc
Mijn zoontje gaat als hij 12 weken is naar de kdv ik vindt daat nog zo jong maar helaas geen andere keuze.. ik denk dat ik dan toch wel vaak ga bellen....... (zijn er nog meer ouders die hun kindje op deze leeftijd naar de kdv brengen? en hoe is dat gegaan?) gr.
@aslanck; Nova ging toen ze 10 weken was naar het kdv. 3 dagen in de week. En dat is heel goed gegaan! (nog steeds).
Mijn zoontje is met 10 weken naar de gastouder gegaan en ik heb nog nooit gebeld. Ik vertrouw er gewoon op dat het goed gaat. De afspraak is dat als er iets is, zij mij belt, maar dat is gelukkig nooit nodig geweest. Ik kan mij voorstellen dat moeders de eerste paar dagen met kdv bellen, maar om elke dag te bellen lijkt mij persoonlijk een beetje overdreven overdreven.
ik bel ook nooit, moet natuurlijk wel zeggen dat ik het in het begin erg moeilijk ermee heb gehad, ik wilde wel graag bellen, maar deed het niet! stel je nou eens voor dat je de hele dag moet werken en je belt om 12 uur ff om te vragen hoe het gaat en je krijgt te horen dat ze al een een uur huilt en dat ze de fles niet wil (een moment dat je dus graag bij je kindje wil zijn). dan weet je dat, maar je kunt niet naar hem/haar toe omdat je nog de middag moet werken. dan hoor ik zulke informatie graag achteraf, kan ik dr heerlijk tegen me aanhouden en is ze weer vrolijk.
Mijn zoontje gaat sinds 12 weken naar het kdv en is tot nu toe altijd goed gegaan. Ik bel eigenlijk nooit, alleen als er iets bijzonder is of hij 's ochtends bijvoorbeeld niet helemaal lekker was.
mijn zoontje ging met 10 weken. Ik kreeg altijd van het kdv het idee dat ik moest bellen, ze zeiden het elke keer (de eerste 2 maanden) als ik hem bracht ('Je mag altijd bellen hoor'). Ik kreeg daardoor het gevoel dat ik raar was omdat ik daar niet het nut van in zag. Als er iets met m gebeurt of als er echt iets is, bellen ze toch zelf? Ik heb dus een keer of 3 gebeld in het begin, maar meer omdat ik het gevoel kreeg dat dat moest.
Ik heb een paar keer gebeld, als hij de dag ervoor niet lekker was en ik twijfels had of het de hele dag goed zou gaan. Verder bel ik eigenlijk nooit.