Kinderopvang in 2009 flink duurder

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn vriend en ik hebben ook geen topinkomen hoor, wij kunnen ons ook niet alles veroorloven.
    Maar je kan wel zelf keuzes maken, ik kies ervoor om overdag te gaan werken, en om dus mijn kind naar een KDV te sturen, en ja daar hangt een prijskaart aan vast, en prijzen stijgen nou eenmaal elk jaar. Ik kan er ook voor kiezen om werk te zoeken wat in de avonden te doen valt, dan is mijn vriend thuis en hoef ik ook geen oppas te betalen..

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Tja maar om het nou "gezeik om een paar tientjes" te noemen....Voor sommigen zijn die paar tientjes heel wat. En die hebben nou eenmaal geen keuze om 's avonds te gaan werken.

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    tja,en zo drukken ze overal telkens geld bij op!
    Vroeger konden mensen met 1 loon goed rondkomen,en tegenwoordig lukt dat gewoon bijna niet meer!
    Het liefste blijf ik thuis bij me mooie mannetje,maar financieel kan dat gewoon niet!Alles is al zoveel duurder geworden,en ja dan hakken een paar tientjes in de maand er best wel in hoor!
    en ik had me uit gedacht dat ik wel gastouder wilde worden,maar voor 2,50 per uur verzin ik me wel wat anders!voor dat geld ga ik niet de verantwoording van die kids op me nemen!dan zou ik weet ik hoeveel uur op moeten vangen voordat ik de kosten van het veranderen en veilig maken van me huis eruit heb!

belachelijk hoe het nu in Nederland gaat!

4. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Het is erg vervelend maar ik spring gelukkig buiten de boot want mijn dochter wordt 4 in Januari en heb ik er gelukkig heel weinig last van.

Maar ik vind het wel heel jammer, de overheid wil zo graag dat vrouwen aan het werk gaan maar elke keer wordt het weer moeilijker gemaakt.

Deel Deze Pagina