ideeen vrijgezellenfeest...

Discussie in 'De lounge' gestart door bapsie, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

heej dames,

over een tijdje zal mijn schoonzusje trouwen en nou is aan mij de taak een leuk vrijgezellen feest te organiseren... :whistle:
    Ik heb al wat dingetjes in mn hoofd, maar ik dacht mss hebben jullie nog leuke orginele ideeen?!

liefs

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Lekker een dagje thermaalbaden?
    Met massage/gezichtsverzorging?
    Savonds lekker uit eten?

HEERLIJK!

Hebben ze voor mij geregeld, toen ik ging trouwen.
    Hartstikke gezellig en super ontspannend.
    Precies wat je als bruidje nodig hebt.

3. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hoi,

voor mijn vriendin doen we een lachyoga sessie. En ze krijgt de week van te voren iedere dag een brief met onzinnige items die ze mee moet nemen zodat ze zich lekker zorgen maakt.......

Succes ermee!

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    naar een hammam?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik kreeg een workshop bonbons maken!
    was echt heeeeeel leuk en lekker!

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Binnen mijn, zeer gemengde, vriendengroep is er een bijna-oorlog uitgebroken vanwege het vrijgezellenfeest. Een aantal wilden op stripcursus en mijn beste vriendin heeft dat met hand en tand bestreden ... (zij had helemaal gelijk, lijkt me vreselijk zo'n stripcursus, bovendien heb ik die helemaal niet nodig ;)).

Persoonlijk sluit ik me aan bij Loopy, dat lijkt me heerlijk! En daarna gewoon heel erg lekker decadent eten met veel wijn! Niet origineel, wel heel erg leuk!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb een 4 maanden geleden mn vrijgezellenparty gehad. Wij zijn gaan paaldansen, dat was echt lachen!

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
  9. bapsie

bapsie Niet meer actief

Dames echt super jullie reacties, heb zelf ook zo 6 maand geleden mijn vrijgezellen feest gehad en ben grandioos voor schud gezet... maar hebben veel llol gehad :D

@peetje24 waar was dat erotisch dineren, heb je er een site van ofzo?

10. Ik heb 2 maandjes geleden ook voor m'n schoonzussie d'r vrijgezellenfeest georganiseerd en wij hebben een Soap Diner gedaan. Was zeer geslaagd!

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een stokbroodje pijpen?? :confused:
    Wat ben ik blij dat ik op mijn vrijgezellenfeest 'gewoon' een themafeest heb gehad..! Dat zogenaamd grappige erotische gedoe lijkt me vreselijk ;) .

Is trouwens een aanrader: een themafeest in feesterij 't Tunneke (Schijndel NB).

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

Weet je ook waar ik daar meer info over kan krijgen? en of t ook op locatie gedaan word of alleen in een bepaald resteurant?

13. Aura

Aura Niet meer actief

Bij mij is het alweer bijna 1,5 jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel.
    Mijn moeder heeft mijn vrijgezellenfeest geregeld, ik zou echt niet voorschut gezet willen worden, en gelukkig hebben ze dat ook niet gedaan.
    We zijn naar een themarestaurant gegaan (heksenkethel) was echt enorm leuk, een avond om nooit meer te vergeten!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik ben een tijdje terug op het vrijgezellenfeestje van een vriendin geweest. We kregen een workshop sieraden maken in combinatie met een high-tea. Was echt supergezellig! Ik weet niet waar je woont maar dit was in Brabant:

http://home.hetnet.nl/~hvham/

Gr Otje

Deel Deze Pagina