hoi allemaal Ik zit erg te twijflen op ik dit moet plaatsen, maar ik zit met me handen in het haar!!!! ik zit met een probleempje, en misschien weet 1 van jullie de oplossing voor mij. ik heb liever geen kritiek over me heen. ik heb een sollicitatie gedaan en nou kan ik dus beginnen met een 12daagse training, nu moet ik hiervoor met de trein elke dag op en neer. Ik had niet gedacht dat ik zou worden gekozen. Maar nu is het volgende probleem aan de hand, mijn vriend krijgt niet eerder loon dat de 15. En nou moet ik dus geld hebben voor de trein, 12 dagen lang keer 7,40 euro waar haal ik dit weg???? Heb al geprobeerd om bij iemand te lenen, maar niemand die het me wil lenen. Het enigste wat ik nu nog kan doen,is de baan laten schieten en weer opnieuw gaan solliciteren, ben al 2 jaar bezig. Wie van jullie weet een andere oplossing,niet zwart gaan rijden natuurlijk haha, dat kost me nog meer. En alstublieft liever geen kritiek, we hebben het al zwaar genoeg vandaar ook dat ik moet gaan werken.Vee tegenslagen gehad. Is er iemand hier met de geweldige oplossing???? Liefs mama van lisanne
Er is níemand die je dat bedrag zou kunnen lenen? Jeetje zeg... Gewoon bij de bank proberen wat te lenen? Kan je geen auto lenen of iemand regelen die je zou kunnen brengen/halen? Weet het anders ook niet, sorry
nee ik doe het via studentenwerk en die vergoeden het niet omdat zij er van uit gaan dat je student bent en dus een ov hebt, helaas heb ik die niet. in ieder geval bedankt voor het meedenken. we houden hoop.
wanneer begint die cursus dan? want je zegt dat je vriend de 15de geld krijgt. dus dat zou dan toch betekenen dat je minder dan 12 dagen geld moet hebben voor de trein? of begint t morgen al en is t ook in t weekend?
dus dan zou t gaan om 7 dagen toch lijkt me? dus 51,80 euro. is er echt niemand die je dat kan lenen?
Willen je ouders het geld niet lenen? Het gaat maar om een klein bedrag? nog geen eens 100 euro? Als het salaris binnen is dan kun je het toch gelijk terugbetalen....Tenzij jullie al heel vaak hebben geleend. Maar kan me niet indenken dat er niemand is die dit wil lenen.
nee helaas niet,anders had ik hier nooit om een oplossing gevraagd. het is helaas niet anders. ja klopt gaat dan om 7 dagen. En heb verder ook niemand die mij kan brengen, mijn vriend moet gewoon werken en mijn schoonzusje past op mijn dochter,gelukkig voor niks
Kunnen je ouders/schoonouders broer/zus je niet helpen ? Misschien iemand die tegen een kleine vergoeding je weg kan brengen ?
hebben jullie zelf wel een auto ? Misschien dat jij je vriend af kan zetten en hem later weer ophaalt ? Of andersom
ik heb geen rijbewijs jammer genoeg, vandaar de trein en mijn vriend begint al om 06.00uur maar in ieder geval bedankt voor het meedenken
hmm jeetje lastig Vanaf wanneer moet je daarheen ? Misschien heb je wat spulletjes thuis liggen die je niet meer nodig hebt en kan verkopen om zo aan het geld te komen ?
Als je vriend al om 6 uur begint is hij ook vast vroeg vrij, hij kan je dan misschien niet brengen maar wel weer halen. Ik heb eerder al de optie carpoolen genoemd, maar nog geen reactie gehd. Als je donderdag nu heen gaat met de trein dan tref je daar misschien wel mensen met wie je kunt carpoolen.