Wie heeft die aanbieding gekregen en ook gebruikt? Ik heb em bij een prenatal dos gekregen en vroeg me ag of het iets is? graag jullie mening
ik heb het niet bij V&D gedaan maar ze maken meerdere foto's en je krijgt er 1 gratis mag je wel zelf uitzoeken geloof ik je moet wel sterk in je schoenen staan want ze proberen je altijd meer aan te smeren het is wel leuk om te doen wij hebben het bij albert heijn laten doen
Hier geweest. Foto's zijn wel mooi geworden (zie banner) maar vond het vreselijk en ga niet nog een keer. Lindsey vond er niets aan en de fotograaf was erg haastig en ze moest binnen 10 min klaar zijn (en dan moest ik haar ook nog aan/uitkleden tot 2x toe...) maar goed ieder filiaal is anders. De gratis foto was hier de foto die als eerste gemaakt werd en mocht niet kiezen. Hij is wel mooi geworden vind ik zelf.
Wij hebben het ook bij de albert heijn laten doen. Maar bij de V&D krijg je wel een grotere foto gratis. Ik vond de canvas doeken via de appie niet mooi afgewerkt. En idd je moet sterk in je schoenen staan om de rest van de foto's te laten liggen, want ze zijn allemaal zooooo leuk
Wij zijn ook geweest. Ze wou beginnen met de gratis foto maar ik wou graag de gratis foto in zn luier, dus heeft ze die pas later gemaakt (dus je bent niet verplicht om met de gratis foto te beginnen). Ik had er heel veel van verwacht want Lars deed heel goed zn best, maar na 2 weken konden we de fotos komen bekijken en het viel echt tegen. Er was geen 1 leuke foto bij! Alleen de gratis foto was leuk (daar baalden zij zelf ook van) Mocht de fotoshoot wel overnieuw doen omdat ze niet leuk geworden waren maar daar had ik geen zin meer in...... was te erg teleurgesteld. Maar zoals je hierboven bij Rachel ziet zijn ze wel leuk geworden dus dat ligt dan aan de fotograaf die ik had.
Ik heb het 2X gedaan. Hardstikke leuk. Maar de gratis foto was echt overduidelijk de stomste foto. Dus kocht ik er iedere keer toch eentje.
ik heb al 5 keer foto´s laten maken bij vend en ben tevreden bij hun. alle foto´s die gemaakt zijn waren alleemaal stuk voor stuk mooie foto´s en ik wilde graag meer foto´s nemen maar ze zijn zo duur. heb alleen de graits foto genomen en de foto in de emmer met strikje heb ik gekocht voor 35 euro omdat ik die zo leuk vond. Als ze wat goed koper waren dan had er wel nog een paar genomen,. elke 3 mnd ga ik naar vend voor een sessie. ik ga volgende maand weer. kijk voor de foto´s in mijn album. ik kan intotaal nog 4 of 5 gratis gaan. ik heb 3 dozen van prenatal genomen van daar zo veel bonnetjes.
Wij gaan zaterdag naar V&D. Dus ben benieuwd.... Je bent toch niet verplicht om te kopen toch? Maar krijg sowieso die gratis foto? Weten jullie dat?
Ik ga zaterdag kijken hoe de mijne bij de V&D zijn geworden. Ben benieuwd. Vind het wel jammer dat ze zo duur zijn. Ondanks de extra kortingsbon die je na de phtoshoot krijgt.
Ik heb het ook gedaan, ik persoonlijk vond de foto's niet echt geweldig. De gratis foto vond ik niet echt heel geweldig... Er was wel 1 andere foto die ik helemaal geweldig vond en dus ook gekocht had, maar toch vond ik het erg duur! 35,- voor 1 foto! Ja je had een setprijs, maar dan moest ik alle foto's kopen voordat de korting pas telde! Ik zal nooit meer foto's gaan maken bij de v&d, was ook zo gehaast allemaal...
Ik ben bij de supermarkt naar de fotograaf geweest vorige week. Kan ze over 2,5 week ofzo ophalen, ben benieuwd. Maar goed, daar zit je ook nergens aan vast, je krijgt 1 gratis foto. De prijzen daarna als je er meerdere neemt vond ik nog wel meevallen, voor iets van 5 foto's, waarvan 1 hele grote is 35 Euro. Ik geloof dat ze wel leuk zijn, want ik kon op het scherm al wat fotootjes zien. Maar goed, we zullen eens kijken, ben wel nieuwschierig. Wil nog wel een keer gewoon naar een fotograaf die wat meer foto's in mijn stijl maakt. Maar ja, dan ben je vaak wel wat meer kwijt.
Ik ben er niet positief over, heb dezelfde ervaring als minimuis en rachel. Heel gehaast, echt productiewerk zeg maar, geen/weinig aandacht voor t kindje. Ze waren bij mij ook allemaal superlelijk, heb de gratis genomen en gedag gezegd. Ik ga daar niet meer naar terug. Ennee..als je even nadenkt..35 euro voor 1 foto..dat is 77 oude guldens! nee, dan maak ik ze liever zelf!
hmmm als ik dit zo lees is het niet veel soeps ik denk er nog even over na maar had me al verheug op mooie fotos net als Rachel1984 maar als je kindje er onder lijd vind ik dat eigenlijk ook weer belachelijk! bedankt voor de reacties!
Ik had ook echt niet verwacht dat de foto's mooi geworden waren. Lindsey krijste alles bij elkaar en het moest allemaal zo snel... de fotograaf zuchte ook steeds heel irritant! Heb nu een afspraak gemaakt in Zaandam (zie gratis en aanbiedingen hier) en daar word al meer dan een uur uitgetrokken voor de fotoshoot dus lijkt me een stuk relaxter Wij waren voor de foto's 110 euro kwijt...echt heel erg duur maar wilde ze wel hebben. Al gaan wij echt geen 2e keer meer! In ieder geval niet naar Nijmegen.
jeetje niet echt veel positieve reacties op vend. terwijl ik wel tevreden ben bij vend, zowel die ind e stad als in zuidplein. Kan er aan liggen dat tamer een makkelijk baby is. hij lacht om alles. dat ze de vrouw ook die fotografeerd. Alleen de deerste sessie was moeilijker. tamer was 3 mnd oud en kon nog niet echt lachen en zijn hoofd omhoog ouden. die sessie duurde wat langer. maar die andere daarna was na 10 minuten klaar. en daarom waren die foto´s heel leuk geworden.
Misschien dat ik volgende keer ook naar Zuidplein ga, mijn moeder woont toch in Ridderkerk. Misschien bevalt dat wat beter
je kan het proberen rachel. Ik vind ze heel erg vriendelijk op zuidplein en zijn heel erg lief voor de kinderen daar.
Ik heb toen bij albert heijn foto's laten maken, ze nam er echt de tijd voor, want mijn mannetje vertikte het om te lachen! het was inderdaad wel duur en de gratis foto was niet mooi! Zie album voor een aantal foto's.