wie wil mij helpen? Ik wil een liedje van chantal janzen op mijn beebiesite zetten.. maar hoe doe ik dat? alvast bedankt voor de hulp! xxx sally
hahah geef niet maar misschien iemand die het liedje even voor mij zou willen uploaden dan? krijg beetje schele ogen van het lezen, en vermoeide hersens van het niet begrijpend lezen alvast bedankt!
Wil niet betweterig overkomen, maar hou je er wel rekening mee dat dit niet mág? Een bestaand liedje op je site zetten is inbreuk op de copyrights of hoe je dat ook noemt. Nu zullen ze niet zo snel een babysite bekeuren lijkt me (hebben wel wat beters te doen), maar je weet maar nooit. Succes
Klopt Stef, heel veel mensen doen het, maar daardoor is t nog niet ineens legaal ofzo En tuurlijk, het is geen doen om al die sites aan te pakken, ik geloof ook niet dat ze daar zin in hebben. Maarja, je weet maar nooit of ze ineens een ingeving krijgen haha. Overigens vind ik het een van de irritantste dingen hoor, muziek op websites. Ik ben zelf webdesigner en het staat in de officiele lijstjes ook heel hoog in de top5, muziek (en andere geluiden) op website, zonder dat je daar als bezoeker voor kiest. Dus ik ben een 'beetje' bevooroordeeld
das het mooie van beebiesite joldeg daar heb je een knopje met muziekje aan / muziekje uit maar begrijp het wel ik vind het ook wle eens knpa irritant! Maar ja dan heb ik altijd nog de mute knop op mijn pc staan! Werkt perfect moet ik zeggen!