Flex gastouder Amsterdam

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Zouzograag, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik zie door de bomen het bos niet meer!

Ik ga weer studeren ( 20 uur in de week) en zoek voor mijn zoon opvang per september. Ik ben naar een flex-opvang ( KDV met babygroep) geweest, maar ik vind hem eigenlijk met 16 weken nog net iets te klein om daarheen te gaan. Uiteraard is hun zorg goed en ik had ook een goed gevoel over dit KDV, maar het blijft knagen.

Ik ben mijn alternatieven aan het overwegen, en ben nu op zoek naar een heel flexibele gastouder die mijn zoon gedurende de hele week enkele uren per dag zou kunnen opvangen ( ik ga weer studeren namelijk). De ene week is dat meer dan de andere week. Het liefst wil ik een hele lieve oppas-oma die bij mij aan huis komt, maar ik begrijp ook wel dat dit een beetje overbodige luxe is ;)

Waar begint deze zoektocht? Wie heeft er ideeen? Wie kent er een goede flexopvang in Amsterdam (oost, zeeburg, ijburg wellicht)

2. Onje

Onje Niet meer actief

Ik ken dan geen gastouder maar mijn kinderen zitten wel oo een geweldig kinderdagverblijf in watergraafsmeer/betondorp. Als je meer wil weten ff pb'en.
    En 16 weken is een hele goede leeftijd om naar een kdv te gaan. Die kleintjes wennen een stuk makkelijker dan eentje van bijvoorbeeld 1 jaar.

Deel Deze Pagina