C1.000 luiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door -, 6 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wie van jullie heeft C1000 luiers en hoe bevallen ze? ik heb altijd pampers maar ze zijn in de aanbieding voor 6,99 en wil ze eigenlijk wel een keer uitrpoberen ,, maar twijfel nog een beetje omdat de pampers me eigenlijk wel goed bevallen! :oops:

2. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    C1000 luiers zijn goed hoor!
    geen problemen hier

3. Niet meer actief

oké :) wil eigenlijk wel een pakje proberen ga dan voor de 9 tot 20 kg :)

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Prima luiers!

5. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    heb ze ook gekocht omdat ze in de aanbieding zijn,.. tevreden tot nu toe,. heb er nu 1 voor de nacht aan. kijken hoe dat bevalt,.
    maar,..pampers blijft nog nr 1 voor mij.

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Haha, ik heb ook net een pak gekocht, en eigenlijk weet ik nu al dat het volgende pak weer van pampers zal zijn.
    Tot nu toe bevallen die het beste, lekker dun (en toch veel opnemen), flexibel en de kids hebben van pampers bijna geen rode billetjes meer.

Die van C1000 zijn ook niet slecht, maar die vind ik zo stug worden als er een plasje in zit.

Groet van Kiki

PS volgende keer de pamperaanbieding maar weer in de gaten houden

7. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Heb ze ook eens uitgeprobeerd. Niks mis mee hoor. Ik vond ze zelfs nog fijner dan de pampers. Maar Lucas heeft ook een smal kontje en dan vallen de pampers niet echt geweldig. Bovendien kreeg hij luieruitslag van pampers. Sinds ik over ben op de goedkopere van kruidvat of eventueel de C1000 gaat het hartstikke goed.

Gewoon proberen dus!

8. Niet meer actief

Nou dames wilde even melden dat ik een pak van de C.1000 nheb gehaald het is ff afwachten maar heb al een laag sudocréme moeten gebruiken want naar mijn idee zijn de luiers niet zo zacht als er een plasje in zit en schuurde het ,, maarja nog ff afwachten dus

Deel Deze Pagina