Kinderopvang Zuid-Limburg

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by chantal29, Jun 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Wie heeft er ervaring mee? En wat zijn de ervaringen? Waar breng je je kindje naartoe?

2. mamatwan

mamatwan Actief lid

Jun 18, 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    hoi chantal29

we zijn woonachtig in maastricht en onze zoon gaat (1 ochtend en 1 middag) naar een opvang van het MIK tot nu toe naar tevredenheid vooral zoonlief vind het erg leuk hoewel ie nog erg klein is natuurlijk

ze houden vast aan het schema dat we thuis hebben en letten ook echt op wat hij wil, hij jengelt bijvoorbeeld als ie moe is en dan vindt ie niks meer leuk... nou dan brengen ze hem dus lekker naar bed en ook voedingstijden proberen ze zo goed mogelijk aan te houden.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Toevallig heb ik vandaag op de site van het MIK gekeken. Aangezien ik in Maastricht werk leek het mij ook handig om daar de oppas te regelen. Welke locatie in Maastricht heb jij? Ik zag nl. dat ze er meerder hebben

4. mamatwan

mamatwan Actief lid

Jun 18, 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    wij zitten bij sterre (in heer) leuk oud gebouw, wel veel groepen (stuk of 6-7 dacht ik) -twan zit in een verticale groep 0-4 jarige-
    de kinderen hebben genoeg uitloop naar buiten, er is een terras een tuin en een voorplein. ook genoeg mogelijkheid om de auto te parkeren (handig bij op/afhalen als je tenminste met de auto gaat)

ook de leiding bevalt tot nu toe erg goed, ze schrijven ook in een oppasboek hoe het is gegaan die dag met je kindje dus zo blijf je goed op de hoogte (heb toch al het idee dat ik zoveel mis :cry: wat eigenlijk wel mee valt, hij gaat maar twee dagdelen)

let wel op met aanvragen want de wachtlijsten zijn niet misselijk, wij hebben augustus 2007 uren aangevraagd en pas per 1 juni 2008 ook daadwerkelijk gekregen :confused:

5. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,383
    0
    0
    Limburg
    Mijn zoontje gaat naar het MIK in randwijck, maastricht. Wij werken ook beiden in maastricht (hebben er ook gewoond).
    Hij gaat 3 dagen per week en het bevalt erg goed. Ze houden per dag bij wat hij eet, hoelang hij slaapt etc. Als hij moe is leggen ze hem te slapen.
    Er zijn 2 horizontale groepen en een verticale.
    Ik heb me met 12 weken zwangerschap ingeschreven, 10 maanden later kon ik kiezen uit di t/m vrijdag. De maandag is erg druk, dus die was niet beschikbaar.

6. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ik sta zelf wel te kijken van de megawachtlijsten. Dat er wachtlijsten zijn dat wist ik wel maar dit, pffff.

Share This Page